TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה בפתיחת סרט באיי אס או


Posted by -CosmicFire- on Jun-26-2003 17:32:

צריך עזרה בפתיחת סרט באיי אס או

חברה הורדתי סרט
בקובץ
.tar

עשיתי אקסטרקט לכל הקבצים
יש לי שם קבצים
קובץ 1 של
.sfv
הרבה קבצים של
Rומספרים
זה משום מה מתחיל מ
R30

ועוד קובץ ראר
איך אני פותח את זה
יש לי
ISOBUSTER
ושכחתי איך משתמשים בזה


Posted by Q-PiXeL on Jun-26-2003 17:39:

תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero


אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף


Posted by -CosmicFire- on Jun-26-2003 18:14:

סבבה תודה אחי


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 12:07:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero


אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף


אחי אני לא מצליח לפתוח את הבי עם נרו...


Posted by Viber on Jun-28-2003 14:34:

תפתח את הראר קודם ואז אתה אמור לקבל חבילה שתיפתח אותה תקבל קובץ איי אס או וקובץ קיו אתה פותח את הקובץ קיו עם האיי אס או בוסטר ואז אתה עושה אקסטרקט לתיקייה שיש בה משהו בבוסטר וזהו


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 14:41:

תודה אחי
ברוך השם הכל עובד :]


Posted by DjChook on Jun-28-2003 21:25:

רק הערה אחת שאם אתה חושב שחלק מהקבצים לא טובים אתה פשוט מריץ את ה
SFV
עם
QUICKSFV


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 21:53:

תודה אחי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.