TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DjRV Goes Germany 28-06-2003
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjRV on Jun-27-2003 16:36:

DjRV Goes Germany 28-06-2003

ok jongens moet het ff melden..
ik draai morgen op een feest in Duitsland ipv Rank 1 ..
ben zenuwachtig als de tievus

Live Music Circus





foto van een vorig feest daar ..


Posted by dj_spare on Jun-27-2003 16:41:

VET kicken man... veel suc6 he!


Posted by basd on Jun-27-2003 17:00:

veel plezier daar Ruben.. schop kont

En laat ons natuurlijk even weten hoe het was..


Posted by Joost008 on Jun-27-2003 17:03:

VET!!!!! Veel succes Daar, Zal wel lukke toch


Posted by magrec on Jun-27-2003 17:08:

Ey goed bezig ruben
Veel succes.


Posted by TranceFool on Jun-27-2003 17:10:

waaaa vet man!!! laat zien wat je kan


Posted by New Wave on Jun-27-2003 20:21:

Ga jij serieus de hoofdact (Rank 1) vervangen?!?!?!?

De pleuris..........succes dan maar he!!


Posted by DjRV on Jun-27-2003 21:01:

tnx man

ik ga me bedje in met een flinke baco,lekker vroeg pitten,me vliegtuig vertrekt om 14:45 al


Posted by Opti on Jun-27-2003 22:11:

Thumbs up

Succes Ruben!!!


Posted by Ding Chavez on Jun-28-2003 09:28:

Succes!! En neem wat rank1 tunes mee
Wie weet heb je na vandaag wel voet aan de grond in duitsland


Posted by Eye-Riz on Jun-28-2003 09:58:

succes!! laat je niet te veel opnaaien door je zenuwen. Je kunt het best, dus laat ze wat zien!!


Posted by DjRV on Jun-28-2003 10:17:

dank jullie alle
heb me koffers gepakt,vertrek zo naar schiphol

komt allemaal goed


Posted by Siesta on Jun-28-2003 11:11:

joh succes, enniet te stijvjes he

gewoon DIE HANDEN DIE HANDEN DIE HANDEN IN DE LUCHT!!!!



ciao!


Posted by MennoB on Jun-28-2003 11:44:

Succes ermee he!!!!


Posted by Donna on Jun-28-2003 16:42:

Lol,heb net ff een tussenverslagje gehad,Dhr.Dj werd van het vliegveld opgehaald door de resident daar en naar zn Hotel MET minibar gebracht waar ie vanavond om 0:00 weer opgehaald word

Alles gaat dus tot nu toe zeer elite en tis te hopen dat ie dat soort praktijkjes niet normaal vind ofcuz

-2beContinued-


Posted by MennoB on Jun-28-2003 17:25:

quote:
Originally posted by Donna
Lol,heb net ff een tussenverslagje gehad,Dhr.Dj werd van het vliegveld opgehaald door de resident daar en naar zn Hotel MET minibar gebracht waar ie vanavond om 0:00 weer opgehaald word

Alles gaat dus tot nu toe zeer elite en tis te hopen dat ie dat soort praktijkjes niet normaal vind ofcuz

-2beContinued-


Sow, meneer DJ heeft het weer eens goed voor elkaar....


Posted by Eye-Riz on Jun-29-2003 16:10:

joh, in het buitenland zijn ze volgens mij gauw blij met alles wat uit Nederland komt zeggen ze toch dat het de nieuwe Held is?


Posted by Jappio on Jun-29-2003 17:28:

en bovendien schopt rv kont

ben benieuwd hoe het is afgelopen

donna?


Posted by DjRV on Jun-30-2003 09:11:

Ok,klein reportje...

Na een probleemloze vlucht (gelukkig ) werden we opgehaald vanaf het vliegveld en naar het hotel gebracht,alles was goed geregeld. Na gegeten en gechilled te hebben vertrokken we rond 00:15 naar het Live Music Circus aus das Kohten Om 02:00 begon ik me set als plaatsvervanging van Rank 1. Enige minpunt aan het hele avontuur was dat de organisatie "vergeten" was mee te delen dat Rank 1 niet kwam,wat een aantal rare situaties gaf (Aber du bist Rank 1 oder nicht?Nein, ich bin RV.Ach so,das is jetz toll) Begon rustig op te bouwen, om daarna toe te geven aan de need for beuken van onze oostburen. Het werd een gekkehuis,iedereen klapte mee,moest handtekeningen uitdelen van hier tot tokio,erg wennen hoor :biggrin:
Ik heb onwijs genoten,was een hele leuke ervaring om voor zoveel mensen te draaien.





de set is opgenomen en is te downloaden:


http://lichtje.selwerd.nl/rv/DjRV%20Live%20At%20Live%20Music%20Circus%20Germany%20[28-06-2003].mp3


Posted by basd on Jun-30-2003 10:31:

vet man

mooi dat het een succes is geweest.. ben je set even aan het downloaden, vanavond ofzo maar eens een stukkie luisteren.


Posted by dj_spare on Jun-30-2003 10:38:

echt cool man dat je daar heb kenne draaien... k luister je set strax fftjes... wat hebbie als handtekening gedaan.. "RV ownage"?


Posted by Raymond on Jun-30-2003 16:51:

Tracklist


Posted by Opti on Jul-01-2003 13:14:

lekker setje RV En roept de mc nou tegen het einde aan "Van NIstelrooy"?

Ennuh, ik wil ook tracklistje


Posted by Donna on Jul-01-2003 13:41:

01 Rank 1 - Airwave 2003 (Breaks Dub Mix)
02 Hatrixx - Pressure
03 Dj Cor Fijneman - Venus (Tiesto mix)
04 James Holden - Horizon
05 Solar Stone - Destination
06 Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix)
07 Cloud 69 - Sixty nine Ways
08 Merge - Armegedon
09 Solar Factor - Urban Shakedown
10 Igor S - Boomerang (Igor S Mix)
11 Tomcraft - Loneliness
12 Benjamin Bates - Locked Upped (Bates 45 Mix)
13 Marco V - Echoes (V.Ision Remix)
14 Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Dub Mix)
15 Sharpside - Wavecruising
16 Dark Monks - Insane (Steve Murano Mix)
17 Marco V - C:\Del *.mp3
18 Benny Benassi - Satisfaction
19 Members Of Mayday vs Revolution
20 Push - Strange World 2002
21 Pulser - Cloudwalking (Astral Mix)
22 M1 - Heaven Scent
23 Reeloop - Fucking Society (Limited Rmx)
24 Airwave - Save Me


Posted by ahp2002 on Jul-01-2003 13:48:

dang, wat een tracklist


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.