TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים ששומעים בחנויות בגדים...
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by eXeTik on Jun-27-2003 19:25:

Talking טראקים ששומעים בחנויות בגדים...

שמתם לב פעם שבכל חנות בגדים שמכבדת את עצמה תמיד יש מוזיקה טובה?

אני תמיד מוצא את עצמי נכנס ושומע דברים שהייתי אוהב מזמן ולא זוכר איך קוראים לטראקים... מעצבן אחושילינג!

אקיצר- זרקו שמות שעולים לכם בראש...


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-27-2003 19:31:

היום בזארה שמעתי את
Sylver - Turn Back Time

ולא מזמן בקאסטרו בעזריאלי שמעתי את
Milo - Jungle of Mirror


Posted by Hell_Copter on Jun-27-2003 19:35:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
היום בזארה שמעתי את
Sylver - Turn Back Time


אני אישית לא מכיר את הטראק הזה...
ואני די סגור שאתה מתכוון
Aqua - Turn Back Time


וזה אחד הט'רדים הכי מטומטמים שראיתי


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-27-2003 19:38:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אישית לא מכיר את הטראק הזה...
ואני די סגור שאתה מתכוון
Aqua - Turn Back Time


וזה אחד הט'רדים הכי מטומטמים שראיתי


אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה......


Posted by Hell_Copter on Jun-27-2003 19:41:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה......


וואלה אז סבבה... אני לא מכיר את זה

אבל אחלה שיר של אקווה


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-27-2003 19:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אז סבבה... אני לא מכיר את זה

אבל אחלה שיר של אקווה


ראסמי
אני חושב שיש לי את הדיסק שלהם איפשהו.......


Posted by Flotser on Jun-27-2003 21:40:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה......


חחחחחחחחח
אולי אתה מתכוון ל

Turn The Tide?

כי זה השיר הכי יפה שלהם לדעתי


Posted by cluBBer on Jun-27-2003 23:30:

Arrow

בחנות של
CHAOS
עזריאלי ולא רק
Narcotic Thrust - Safe from harm
Vivian .... - Emotional Rollercoaster
ועוד רבים וטובים

RENUAR MAN
you write the rules (solar stone remix)


Posted by DjChook on Jun-28-2003 00:06:

אני אתמול שיחקתי בילארד בפ"ת והם השמיעו את
Tiesto - Magik 6

עכשיו זה איכות

סעמק כל פעם שאני שם תמיד יש איזה פצצה אחרת שמשחקת לידי וכל המשחק אני מסתכל עליה חחח


Posted by Sniper on Jun-28-2003 01:35:

מממ לא זוכר באיזה חנות לא מיזמן הייתי אבל השמיעו שם
איזה סט של דני טאנגלה.. ואני יודע שזה סט כי שאלתי ת'מוכר

והייתי לא מיזמן בפול אנד בר ושם שמעתי את
ISO3.

ושבוע אחרי זה שמעתי שם גם את
Tiesto - Inercity

ופעם אחת אם אני לא טועה שמעתי בקן ולא את
Global Underground
הזה של דיפ דיש
אבל לא החדש
ניראה לי 21


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-28-2003 09:02:

quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח
אולי אתה מתכוון ל

Turn The Tide?

כי זה השיר הכי יפה שלהם לדעתי


אה ואללה!
אופס
הייתי קרוב
חחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Jun-28-2003 10:10:

חחחחחחחח אורן יא מסטולללללל


Posted by Elior on Jun-28-2003 10:48:

da hool - mmet her at the love parade
שמעתי בניו יורק קיץ שעבר...
מזה נדלקתי על השיר מאז...[ לקח לי איזה חצי שנה למצוא אותו ]



Alexis Strum - Addicted
בפוקס מן..


Posted by Sniper on Jun-28-2003 12:31:

Deepech moda - free love (Deep Dish Remix)
בדיזל


Posted by Hell_Copter on Jun-28-2003 12:52:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אה ואללה!
אופס
הייתי קרוב
חחחחחחחחחחחחחח


יופי טמבל
ועוד הוצאת אותי אדיוט מהעניין...
מגיע לך


Posted by Scorchio on Jun-28-2003 15:44:

quote:
Originally posted by Sniper
מממ לא זוכר באיזה חנות לא מיזמן הייתי אבל השמיעו שם
איזה סט של דני טאנגלה.. ואני יודע שזה סט כי שאלתי ת'מוכר


המוכר זיין לך תשכל
דני טנגליה לא מקליט את עצמו בלייב אף פעם
בדוק תחפש בכל האינטרנט לא תמצא סט שלו
רק דיסקים שהוא הוציא.
וגם אם תגיד תמצא משהו בהאב
זה זיוף.

בכל מקרה
יש פול חנויות בקניון שלנו ברעננה שמשמיעות מוזיקה מה זה טובה
אני זוכר שמעתי ב
City Junior
פעם את
Push - Universal Nation
וגם את
Expander
של סאשה

וב
Cameo
גם יש מלא מוזיקה אלקטרונית שווה

אבל רוב החנויות מסתפקות בלאסגו וסילבר שאת זה אני מתעב.


Posted by Hell_Copter on Jun-28-2003 16:27:

quote:
Originally posted by Scorchio
בכל מקרה
יש פול חנויות בקניון שלנו ברעננה שמשמיעות מוזיקה מה זה טובה
אני זוכר שמעתי ב
City Junior
פעם את
Push - Universal Nation
וגם את
Expander
של סאשה



זה דדי די ג'יי תיקלט שם
איזה מעפן הוא


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 18:18:

בחדר כושר יש את המוזיקה הכי טובה:}}

בזולה בכפר-סבא חנות של קאוס ומאמז יש דברים מזה יפים
אני לא זוכר שזיהיתי ממש משהו משם כי אני לא מבקר שם כל יום אבל בטוח שיש שם דברים טובים


Posted by Shahar on Jun-28-2003 19:59:

אחי אם אני אפתח טרד על טראקים ששומעים במקדולנלדס אהת תיפגע?
איזה טרד בלי קשר באמאמאשלכם
אבל חמוד ;]
איזה מגניב דווקא אם היו דיגיים בחנויות בגדים "שמכבדות תצמם" והיו מתקלטים....
סתם סתם
אמממ
יש מלא חנויות ששמות ביו פשוט..
או קונות דיסקים של אוספים טובים ושמים אותם...
בשנקין\בוגרשוב\קינג גורג כל חנות שניה שמה מוזיקה טובה..
שמעתי כבר את
solarcoaster
summer is calling (josh gabriel mix)
ועוד ועוד...


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 20:05:

ממתי במקדונלס שמים מוזיקה?


Posted by Shahar on Jun-28-2003 20:24:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ממתי במקדונלס שמים מוזיקה?


אה לקחת את זה ברצינות?


Posted by Viber on Jun-28-2003 20:55:

קורה לי הרבה שאני שומע סטים של אוקנפולד אבל מ99 הטובים בחנויות בגדים

וקוסמיק הבנתי שאתה בן 14 איך אתה נכנס לחדר כושר
?


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 21:00:

חדר כושר זה מגיל 14...
בהתחלה אני הלכתי ואז חברים שלי באו ועכשיו זה נהיה שיכון
מזה
אנחנו איזה 5-6 שם..


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 21:01:

quote:
Originally posted by Shahar
אה לקחת את זה ברצינות?


לא בגלל זה אמרתי :}


Posted by Shahar on Jun-28-2003 21:07:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא בגלל זה אמרתי :}


אממ למה
Pages (3): [1] 2 3 »


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.