TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Weekender 27/6 Eftersnack
Weekender 27/6 Eftersnack
Kom precis hem till brorsan, efter en makal�st h�rlig natt, dansade uta m�tta, musiken var perfekt, orkideas set var riktigt nice.. kul att tr�ffa alla TA's ocks�, jag fanns p� scen ett tag med 2 starka lampor o bl�ndade alla.. puss
det var en helt underbar kv�ll... orkidea - beautiful o sen direkt aalto - rush (super 8 remix)var kv�llens klimax skulle jag vilja s�ga.
kul att tr�ffa och f� r�ja med er fr�n TA
speciellt tack till Kenny - utan dig hade vi inte kommit in lika smidigt!
over and out / zzZamson
Orkidea
B�st, b�st, b�st...
Fan vilken kul kv�ll de blev... tr�ffade b�de Zamzon och AC f�r f�rsta g�ngen men �ven Nordlight igen (tack f�r biran) Gaby (tack f�r kramen) Whiterussian (tack f�r att du e du) mindshooter (vassigo f�r biran) Impulze (tack f�r flashen i �gat
) missa jag n�n nu ?
Stanna kvar ett tag efter�t � snacka en del med Orkidea... mycket trevlig kille, efter spelningen skulle han bara tillbaks till hotellet f�r en dusch � sen vidare direkt till Holland...
Uppt�kte senare att n�n l�mnat ett h�gst otrevligt meddelande p� mitt mobbesvar, kommer att rippa det imorrn f�r att h�nga ut det p� n�tet... En sak ska man veta... Steve e sn�ll mot alla och menar aldrig illa men n�r n�n e otrevlig mot Steve s� �r Steve otrevlig tillbaks...
�kte sen t�g hem, f�rsta pendeln (ughh) fick ju n�stan h�ng, fan en 37 bastare st�tte p� mig... fan, hellre d� en som e 20 �r yngre som ber om ens nummer...
Gonatt mina v�nner 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever fan en 37 bastare st�tte p� mig... fan, hellre d� en som e 20 �r yngre som ber om ens nummer... Gonatt mina v�nner |
Ungef�r 20.50 kom jag innanf�r d�rrarna hemma hos impulze och satt ig�ng o f�rdricka lite med en av mina polare och tv� av hans. Riktigt soft...satt o lyssna p� lite fet musik och lekte med hans katana.
Fick h�ra att tv� polare inte kom in p� GK, f�r att dom bara var 18. Hade juh sj�lv kommit in p� en annan weekender d�r jag bara vart 18 s� jag tyckte det l�t konstigt. Hur som hellst s� stod jag p� g�stlistan s� jag t�nkte att det skulle v�l inte vara n�got problem d�. Men min andra polare och en kompis till Impulze va ox� 18.
N�ja, vi gled ner till GK iaf och st�llde oss i den l����nga k�n.
V�l framme tog jag upp passet och visade, varp� vakten direkt kollade upp argt p� mig, d� sa jag
"Jag st�r p� g�stlistan, Kenny"
"Det hoppas jag f�r din skull, f�r h�r f�r du inte vara"
F�rstod direkt att dom jag kom med inte skulle f� komma in (Detta inkluderade Zamson + flicka som jag tr�ffat i k�n) s� jag drog till med att dom var i mitt s�llskap och lyckades f� in hela g�nget 
Orkidea
Denna snubben inledde hela sitt set med Puff Daddys "Lets get ill" och jag visste inte var jag skulle ta v�gen. Jag valde att ignorera Orkideas lilla slarvfel och f�rs�ker att inte t�nka mer p� det.
Han b�rjade med v�ldigt proggig musik men jag hoppades p� att det skulle utvecklas precis som det gjorde p� Scandinavian tour. Efter 30 minuter blev jag lite orolig men best�mde mig f�r att dansa j�rnet �nd�, det var ruggigt sk�n Progg. Helt pl�tsligt droppade han Way out west - Shark hunt som �r en ruggigt feeeet l�t. �lskar den. D� f�rstod jag att han nog snart skulle bege sig �ver i den melodiska sk�na v�rlden
Och det gjorde han, helt pl�tsligt stod jag och Zamson och skrek f�r att Solid Globe - North Pole pumpade ut p� golvet. Den e s� satans fet. Efter detta blev det bara b�ttre och b�ttre. N�r Orkidea - Beautifull droppades s� var Zamzons kv�ll fullgjord men att min kv�ll skulle vara detsamma bara l�ten efter trodde jag faktiskt inte 
N�r jag h�rde att Aalto - Rush (Orkidea remix) kom krypandes s� var extasen ett faktum. Gled bort till Stefan som precis hajat att nu j�vlar. Tillsamans bugade vi framf�r orkidea och zamson hakade p� n�r vi slog armarna runt varandra och hoppade oss m�ra till denna guldsten i Trancen. S� underbar denna l�ten. Publiken var tokig.
Settet b�rjade n�rma sig sitt slut och redan klockan 02.50 fick han bryta. Men vi var inte n�jda. Stefan va f�rst fram "En g�ng till, en g�ng till" Jag hakade p� och vi v�grade att ge oss. Till slut var hela folkmassan med p� noterna och Orkidea droppade en megask�n mix p� Coldplay - Clocks som jag numera �lskar...
Efter detta f�rs�kte vi f� ig�ng honom en g�ng till men han fick inte och skakade bara p� axlarna
N�ja, �ckligt j�vla fet kv�ll! TAck f�r biran Stevooo
Kul o tr�ffa alla.... jag f�rs�kte �n en g�ng att samla er alla p� ett och samma st�lle men det funkade inte som vanligt
N�sta g�ng orkar jag inte... men det var kul o h�lsa p� alla iaf
Over and out\ Kenny
Det var r�tt kul att snacka med Orkidea efter�t... jag sa som de va om vad jag tycker om P.Diddy s� vi diskuterade det en stund.
Fr�gade �ven om hans namn uttalas OrKidea eller Orschidea (typ) f�r jag och sipobitch har tj�tat om det och herr bitch har r�tt... Det uttalas OrKidea, precis som det stavas
(F�r�vrigt heter det fan Kex och inte tjex
)
| Originally posted by mindshooter N�r Orkidea - Beautifull droppades s� var Zamzons kv�ll fullgjord... |
Rouzbeh, Parham och Orkidea rockade fett!!! Jobbigt att springa mellan golvet , Raymond och Christian p� lilla golvet rockade s� stenh�rt ox�... Kul kv�ll med UNDERBAR musik �VERALLT!!
Dana och Joel Mull var ox� hur bra som helst!! Jobbigt att inte kunna vara p� alla st�llen samtidigt!!
Kul att tr�ffa alla!! Hann som vanligt inte snacka v�rst mycket med n�n f�r jag var s� upptagen med att dansa och springa mellan golven + skaffa mig en taskig baksm�lla!!
Originally posted by zamson helt otroligt att man inte kan f� tag p�d en l�ten n�nstans f�r ju grov abstinens.. steve det var synd att du inte fick hela setet fr�n scandinavian tour... (orki lirade den d�r ocks�) |
| Originally posted by P4z! Jag har rippat den fr�n n�n skiva, det �r inte hela l�ten men jag har 4:54 av den! |
m�ste ha!!
kan du sl�nga upp p� steves ftp?
l�ter som ni hade en hel sk�n kv�ll 
�nskar jag kunde ha varit d�r
�r det n�n som har koll p� hur man fixar fokused medlemskort?
| Originally posted by zamson �r det n�n som har koll p� hur man fixar fokused medlemskort? |
G�r p� alla deras events vad jag vet...kolla hemsidan ox�..kanske g�r d�r....
f�r ta o h�lla utkik efter "listan" n�sta g�ng d�