TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I'm in the best mood ever (o ja, en nog een ID'ke ook)
I'm in the best mood ever (o ja, en nog een ID'ke ook)
Heb just dit beluisterd:
[edit]link removed[/edit]
made available by Simcut @ DTF, sorry 4 the linkstealing
Ewel, ik ben in een euforie geschoten NIET NORMAAL.
Nummer van het jaar voor mijn part, Armin mag vertrekken.
Luistert dat af! PRACHTIG!!!
Lekker steving nummer. Ik hoop dat ik de plaat snel in mijn handen krijg, maar tis wel nog ewa vroeg om het nummer van het jaar te kiezen niet?

oeh, zalig plaatje!
Ik denk dat het tijd is om mijn sig aan te passen 
zalig nummer! is inderdaad pure euphoria.. wat een rush!
maar wat betreft het nummer van het jaar, kan het nog steeds niet tippen aan plastic boy - live another life.. 
Wat een schijf !
Op't gastenboek van Cosmic Gate's site vroeg iemand naar de titel, maar Nic & Bossi weten het zelf niet meer 
Ik heb hen effe gemaild, hopelijk antwoorden ze.
@ DTF:
I *think* this tune might be the one called:
Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)
Yup 5u20, just thuisgekomen 
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix) |
| Originally posted by Belgian Bonzai Bevestigd. |
Dus dat is de titel? Ok ff naar EMC...
^^ enkel een live rip van belgian bonzai op emc.. 
Hehe, da geeft ni, als ik het goed vind koop ik hem
en ik heb zo het idee da ge ni de enege zult zijn... 
als het op cd uitkwam, zou ik het ook kopen! maar ja, ik heb niks aan vinyl, dus zal ik het moeten downloaden..
bah... als ge 300 euro teveel hebt hebt ge al een goed deckske en ne goeikope mixer...
dan nog! ik ben niet van plan ooit te draaien, dus ik zou die moeten gaan kopen om gewoon wat muziek te luisteren?! mooi niet!
ze moeten meer trance cd-singles releasen!
of ze van internet hale, bah, waarom ni, ik bedoel, als ge toch ni van zin zijt ooit te draaien, hebt ge geen 100% zuivere versies nodig he... maar toch, af en toe een cd'tje kopen voor de artieste te steune mag ook wel 
da's zeker, maar het probleem is ook dat de meeste nummers die bijvoorbeeld nu in mijn sig staan niet in belgie te verkrijgen zijn.. en ik heb geen zin om dubbel zoveel te betalen gewoonweg door verzendingskosten..
Da's waar, verzendingskosten zijn een echte dooddoener. Ma, kost het echt zoveel om ne cd uit holland of zo te late overkomen?
niet dubbel zoveel natuurlijk, maar ik koop toch liever hier in belgie..
begrijpelijk. �n, daarenboven weten ze ook wa vragen om overschrijvingen naar holland te doen... kost stukke van mense. Maar ik heb gehoord dat ze de kosten van 8� naar 0.5� gaan brengen... HOPELEK!
| Originally posted by tor8024 ze moeten meer trance cd-singles releasen! |
belgie... Een land waar de beste producers van trance bij mekaar zitten... Een land waar trance uitgelachen wordt... 
| Originally posted by Tiger777 belgie... Een land waar de beste producers van trance bij mekaar zitten... Een land waar trance uitgelachen wordt... |
Deze plaat gaat nog brokken maken, zeker nu Armin hem zonet draaide op A State Of Trance.
Kvin hem nergens