TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Clubber's Guide To...
Pages (2): [1] 2 »
Clubber's Guide To...
Var ute o letade efter massiva album idag, Gissa vad jag hittade....
Ministry Of Sound - Clubber's Guide To... Finland!!!
Hmmmm var �r sverige d� ???
hehe najz...men finland har ju faktiskt en del stora partyn..
bla Summer sound system..minns inte vad det heter mer �n det..
� sen 1 lr 2 st�rre festivaler lr partyn till....
kanske ox� f�r en skiva snart nu n�r det b�rjat r�ra p� sig p� hemmaplan ox�...
kan ju hoppas.....
Skivorna �r mixade utav JS16, �r inte det Darude??
| quote: |
| Originally posted by ice_key Skivorna �r mixade utav JS16, �r inte det Darude?? |
JS16 �r iaf. ena halvan av Dallas Superstars, om det �r samma person som Darude vet jag inte..
js16 �r inte samma person som darude... men han st�r bakom b�de darude och bomfunk mc's tror jag...
Det kommer en "clubbers guide to stockholm" mixad av Stonebridge.
Men det �r inte s� v�rst mycket klubb, mest bonniermusic som vill ge ut sina artister p� en samling och kalla det klubbmusik.
tacka gud f�r denna skiva... �ntligen en bra rip 
"08-Orkidea - Beautiful.mp3"
haha 
| Originally posted by mjz js16 �r inte samma person som darude... men han st�r bakom b�de darude och bomfunk mc's tror jag... |
| Originally posted by s-case Det kommer en "clubbers guide to stockholm" mixad av Stonebridge. Men det �r inte s� v�rst mycket klubb, mest bonniermusic som vill ge ut sina artister p� en samling och kalla det klubbmusik. |
vore coolt med en s�n skiva iaf minst en man kunde vara lite stolt �ver :/
08 - Orkidea - Beautiful
11 - System F - Needle Juice (Extended)
13 - Energy 52 - Caf� Del Mar (Marco V Remix)
14 - Trance Allstars - Go (DJ Mellow-D Short Version)
Hel ok tunes iallafall 
| Originally posted by Dioxys menas med vilken typ av l�tar? kanske inte ska d�mma allt�fr mkt innan eller? vore coolt med en s�n skiva iaf minst en man kunde vara lite stolt �ver :/ |
JS16 = Jaakko Salovaara
Darude = Ville Virtanen
JS16 + Heikki Liimatainen = Dallas Superstars
Sen om jag inte kommer helt fel ih�g, s� �r JS16 ocks� en del av Hi-Tech och Spectro. Han har ocks� producerat bla Darude och Bomfunk MC's, plus att han har remixat bla Brittan, Vangelis och A-Teens, och gjort en massa "Darude vs JS16" remixes, som de flesta v�l �nd� �r gjorda av bara JS.
www.js16.com
www.16inchrecords.com
P� tal om Clubbers Guide To Finland, vad kan man s�ja, ett j�vla bra album 
Sj�lv tycker jag att Clubber's Guide To... serien �r skit nu f�r tiden.... tacka vet jag klassikerna To... '99 mixad utav Judge Jules
och To... Trance mixad utav ATB
�r stolt original innehavare utav dom plattorna, och kommer alltid sitta i min v�xlare 
h�ller med dig totalt... ministry of sound �verhuvudtaget har ju sjunkit i klass totalt, bara att ens ha med 'artister' som Scooter p� sina skivor �r ju ett tecken p� det

Jag ular den p� steves ftp s� fort jag kan, om ngn vill ha 
Titta vad man hittar n�r man av n�n anledning g�r in p� cd on's "trance" avdelning... Clubbers guide to sweden, och av d�mma av skivan har vi inte mycket klubbliv i sverige... http://www.cdon.com/product.phtml?prod=198203
(WTF scooter har med TV� album p� topp tio listan d�r :S :S :S)
S�g reklam f�r Clubbers Guide To Stockholm f�r ett tag sedan.. S�g inte ut att vara n�got vidare, men man vet aldrig..
Clubbers Guide to Sweden verkar vara av mindre klass...Och Stonebridge �r ju Power Hit Radios huvudmixare
Trance 200X skrivorna fr�n Arcade �r mycket b�ttre! 
Scoooter....*="%RU =)#�@$}@$SXDNG?*=(#!%$@$!"63@${�WRP�WIGR
Den j�vla idioten smutskastar ju hela den elektroniska musikindustrin...Techno Stadium Experience TECHNO MY ASS
D�D �T DEN J�VLEN!
| Originally posted by DJ_Laszlo Scoooter....*="%RU =)#�@$}@$SXDNG?*=(#!%$@$!"63@${�WRP�WIGR Den j�vla idioten smutskastar ju hela den elektroniska musikindustrin...Techno Stadium Experience TECHNO MY ASS D�D �T DEN J�VLEN! |
| Originally posted by Nicke 2 saker: 1) De, inte den/han 2) The Stadium Techno Experience, inte Techno Stadium Experience |
En fr�ga:
Gillar ni Ratty - Sunrise (Here I Am)?
Ratty = Scooter
| Originally posted by NooN En fr�ga: Gillar ni Ratty - Sunrise (Here I Am)? Ratty = Scooter |
| Originally posted by St_Andrew O d� kan man verkligen undra hur det kan komma sig att denna grupp �r s� k�nd?! Borde ju finnas hur m�nga fler som helst som skulle kunna bli mer popul�ra innnom samma genre! |