TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Maandag 21 Juli - Feessie met Armin en.....
Maandag 21 Juli - Feessie met Armin en.....
Zoals sommige van jullie weten of ergens gelezen hebben. Staat Armin van Buuren maandag 21 July geboekt in het 013 Popcentrum in Tilburg. (Eindelijk weer eens een top Trance Dj hiero
met een vier uur lange set)
Het valt ook in de week van de Tilburgs Kermis en het is dan ook roze maandag.(= De enige dag in het jaar dat Tilburg kompleet op z'n dak staat overal happy, feestende mensen. En vooral veel weirdo's te zien
)
Rotterdam en Amsterdam wilden het evenement overnemen, maar hebben de dikke vinger gehad
Ben je van plan de Tilburgse Kermis te bezoeken dan moet je dit op deze dag doen. Een keer en je bent verkocht
Wat ook wel cool is dat een collega/vriend van me in het voorprogramma staat.
Jammer dat t op een maandag is 
Leuk feestje met Armin en Ton TB!
De locatie is ook nog eens super gezellig.
Ja, moet nog ff kijken of ik ga. Grote kans erop 
Wel leuk eens een feestje waar ik na afloop naar huis kan strompelen.
zou je binnen kunnen komen als je 17 bent?
Ben ik net terug van vakantie. Zat er al over te denken om te gaan.
Lijkt me wel gaaf!
grtz
| quote: |
| Originally posted by ChooChoo Ben ik net terug van vakantie. Zat er al over te denken om te gaan. Lijkt me wel gaaf! grtz |
Ik vindt wel dat je er even bij moet zetten dat 'roze maandag' vooral door onze homofiele medemensen wordt bezocht. 
Je wil niet weten hoe zielig sommige mensen daar over kunnen doen. Denken dat als je ff niet oplet je in je hol genaaid wordt ofzo 

| Originally posted by Kakao Je wil niet weten hoe zielig sommige mensen daar over kunnen doen. Denken dat als je ff niet oplet je in je hol genaaid wordt ofzo ![]() |
| Originally posted by arj1o1 zou je binnen kunnen komen als je 17 bent? |
| Originally posted by Kakao Je kan bij mij slaapplaatsen reserveren Choochoo. Tegen woekerprijzen uiteraard. Breakfast not included! |

roze maandag is supervet, jammer dat ik dan op vakantie ben. Het is dan hartstikke gezellig in de stad en savonds zijn er ook allemaal dingen te doen.
Ik dacht trouwens dat de 013 16+ is, maar dat weet ik niet zeker