TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום אני איתן->חדש בפורום
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Eitan E on Jul-01-2003 12:57:

Hello! שלום אני איתן->חדש בפורום

שלום לכולם אני איתן ואני חדש בפורום
אני הנדסאי אלקטרוניקה ומכור בצורה קיצונית לטראנס בעיקר אפליפטינג וקל ופרוגרסיב
הרבה זמן אני מחפש פורום של מכורים לטראנס ואני מקוה שהגעתי למקום הנכון


Posted by Rising on Jul-01-2003 13:05:

הגעת למקום הנכון אחי ברוך הבא אני אורן


Posted by YuVaL on Jul-01-2003 13:48:

הופהההההה
סוף סוף יצוג מרחובות
מישהו קרוב
סוף סוף יש עוד מישהו שיוכל לבוא לשגיא!!

מוהאהא..
נעים מאוד אחי
אני יובל


Posted by skelz on Jul-01-2003 14:03:

King

ברוך הבא


Posted by Segev on Jul-01-2003 14:36:

ברוך הבא , אני ליאור..


Posted by MASTERsplinter on Jul-01-2003 14:45:

ברוך הבא אחי..


Posted by TTman on Jul-01-2003 15:35:

!!! ברוך הבא אח


הנדסאי אלקטרוניקה
פישששש יפה יפה, בקרוב גם אני אהיה כזה

יעני סיימת י-ד

סבבה אח שלי
תהנה פה אחי
שיהיה בכיף


Posted by Hell_Copter on Jul-01-2003 15:44:

ברוך הבא אח שלי אני רועי
אני אחד המודים פה אז אם יש לך איזושהי בעיה אתה יכול לפנות אליי
ושיהיה לך רק בכיף
בכיף אני אומר

תעשה חיים


Posted by -CosmicFire- on Jul-01-2003 16:23:

Welcome :}}
im Kipper


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-01-2003 17:06:

שלום שלום
ברוך הבא לביתינו הצנוע
אני אורן
נעים מאוד


Posted by Elior on Jul-01-2003 17:15:

שלום לך איש חכם...

אני אליאור...

have fun balbalot shiguim


Posted by Shahar on Jul-01-2003 17:53:

תהנה פה אחי
אנלא מוד אבל בוא אלי אם עושים לך פוזות
:>

תרשום תצמך ב
meet the crew

תהנה!


Posted by Eitan E on Jul-01-2003 18:25:

Smile

אני חושב שהגעתי לפורום מצויין אנשים כאן מצחיקים וסבבה כאן
אני מקוה שאני אזכור את השמות של האנשים כאן

אם יש איזושהיא פגישה של אנשים מרחובות ראשון
נ"צ גדרה והסביבה אני מוכן בכיף לבוא

*ועוד תיקון אחד עוד לא סיימתי י'ד אני כרגע בי'ד
*אם יש איזשהוא אפ טי פי אני יכול להעלות ולתרום בחלקי לפורום



ttman
צור איתי קשר (pm)

יייאאאאלללההה בבבלללאאאגגגןןן


Posted by Shahar on Jul-01-2003 18:35:

תגיד אתה מרחובות.....
אתה מכיר את הקזחסטנים?


Posted by Eitan E on Jul-01-2003 18:49:

לא אבל אני מכיר את האוזבקים


Posted by Shahar on Jul-01-2003 18:51:

חחחח לאלא..
הם להקה וזה השם שלהם.. כמה מהם חברים שלי הם מופיעים היום בגן המדע לך תראה


Posted by Eitan E on Jul-01-2003 19:10:

אולי אתה מתכוון לפארק המדע עכשיו קוראים לזה פארק רבין לא משנה

בכל מקרה מה הם מנגנים ואיפה בכלל לא מכיר מקום באזור שיש שם הופעות
אולי הם מופיעים בפאב האירי?


Posted by Shahar on Jul-01-2003 19:14:

פארק המדע.....
יש להם שירים שלהם וזה...
ואחריהם אני חושב יש מסיבה...
תעשה סיבוב במקום הזה שאמרת מה ישך להפסיד..
אני בטוח שאמרו לי פארק המדע
ואני גם חושב שאמרו שזה קרוב למכון ויצמן


Posted by DjChook on Jul-01-2003 21:36:

אני
CHOOK

ואני הכי חמוד פה

וזהו

אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-01-2003 22:55:

quote:
Originally posted by DjChook
אני
CHOOK

ואני הכי חמוד פה

וזהו

אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים


חחחחחחחחחח יא חתיך


Posted by Shahar on Jul-01-2003 23:51:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים


אל תשלה אותו


Posted by DjChook on Jul-02-2003 00:39:

לא חתיך
חמוד


Posted by MASTERsplinter on Jul-02-2003 01:03:

quote:
Originally posted by DjChook
לא חתיך
חמוד



לא חמוד..
נטחן אנאלית...



(צחוק!)


Posted by Sniper on Jul-02-2003 02:21:

ברוך הבא אחי
אני אלעד בן דוד:]
נעים מאוד
ואין ספק שאתה הולך להעביר פה המון זמן מהחיים כמו כולנו
:]

enj0y y0ur stay.


Posted by arik on Jul-02-2003 07:46:

ברוך הבא לפורום

נראה שפגעת בול
לא תמצא יותר מכורים ומשקיעים מאיתנו בכל מה שקשור לטראנס


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.