TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום אני איתן->חדש בפורום
Pages (3): [1] 2 3 »
שלום אני איתן->חדש בפורום
שלום לכולם אני איתן ואני חדש בפורום
אני הנדסאי אלקטרוניקה ומכור בצורה קיצונית לטראנס בעיקר אפליפטינג וקל ופרוגרסיב
הרבה זמן אני מחפש פורום של מכורים לטראנס ואני מקוה שהגעתי למקום הנכון
הגעת למקום הנכון אחי ברוך הבא אני אורן 
הופהההההה
סוף סוף יצוג מרחובות
מישהו קרוב
סוף סוף יש עוד מישהו שיוכל לבוא לשגיא!!
מוהאהא..
נעים מאוד אחי
אני יובל
ברוך הבא 
ברוך הבא , אני ליאור..
ברוך הבא אחי..
!!! ברוך הבא אח
הנדסאי אלקטרוניקה
פישששש יפה יפה, בקרוב גם אני אהיה כזה
יעני סיימת י-ד
סבבה אח שלי
תהנה פה אחי
שיהיה בכיף
ברוך הבא אח שלי אני רועי
אני אחד המודים פה אז אם יש לך איזושהי בעיה אתה יכול לפנות אליי
ושיהיה לך רק בכיף
בכיף אני אומר
תעשה חיים
Welcome :}}
im Kipper

שלום שלום
ברוך הבא לביתינו הצנוע
אני אורן
נעים מאוד
שלום לך איש חכם...
אני אליאור...
have fun balbalot shiguim

תהנה פה אחי
אנלא מוד אבל בוא אלי אם עושים לך פוזות
:>
תרשום תצמך ב
meet the crew
תהנה!
אני חושב שהגעתי לפורום מצויין אנשים כאן מצחיקים וסבבה כאן
אני מקוה שאני אזכור את השמות של האנשים כאן
אם יש איזושהיא פגישה של אנשים מרחובות ראשון
נ"צ גדרה והסביבה אני מוכן בכיף לבוא
*ועוד תיקון אחד עוד לא סיימתי י'ד אני כרגע בי'ד
*אם יש איזשהוא אפ טי פי אני יכול להעלות ולתרום בחלקי לפורום
ttman
צור איתי קשר (pm)
יייאאאאלללההה בבבלללאאאגגגןןן
תגיד אתה מרחובות.....
אתה מכיר את הקזחסטנים?
לא אבל אני מכיר את האוזבקים
חחחח לאלא..
הם להקה וזה השם שלהם.. כמה מהם חברים שלי הם מופיעים היום בגן המדע לך תראה
אולי אתה מתכוון לפארק המדע עכשיו קוראים לזה פארק רבין לא משנה
בכל מקרה מה הם מנגנים ואיפה בכלל לא מכיר מקום באזור שיש שם הופעות
אולי הם מופיעים בפאב האירי?
פארק המדע.....
יש להם שירים שלהם וזה...
ואחריהם אני חושב יש מסיבה...
תעשה סיבוב במקום הזה שאמרת מה ישך להפסיד..
אני בטוח שאמרו לי פארק המדע
ואני גם חושב שאמרו שזה קרוב למכון ויצמן
אני
CHOOK
ואני הכי חמוד פה 
וזהו
אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני CHOOK ואני הכי חמוד פה ![]() וזהו אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים |
לא חתיך
חמוד
| quote: |
| Originally posted by DjChook לא חתיך חמוד |
ברוך הבא אחי
אני אלעד בן דוד:]
נעים מאוד
ואין ספק שאתה הולך להעביר פה המון זמן מהחיים כמו כולנו
:]
enj0y y0ur stay.
ברוך הבא לפורום
נראה שפגעת בול
לא תמצא יותר מכורים ומשקיעים מאיתנו בכל מה שקשור לטראנס

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.