TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Irish & Nyman @ Club Gorgeous ikväll :D
Posted by Johan (DJ Irish) on Jul-02-2003 09:18:
Irish & Nyman @ Club Gorgeous ikväll :D
Weeee!
Ikväll får vi äntligen spela på Club Gorgeous i Köpnehamn. Ska bli riktigt roligt 
Posted by reveal on Jul-02-2003 15:32:
lycka till!
önskar att jag kunde komma och stödja er 
Posted by Virus on Jul-02-2003 15:45:
Vad kul! Lycka till!
Posted by Connector on Jul-02-2003 18:42:
yes! jag såg det i ert "nyhetsbrev" hoppas det går bra 
Posted by reveal on Jul-03-2003 19:55:
hur gick det?
Posted by Johan (DJ Irish) on Jul-04-2003 06:57:
| quote: |
Originally posted by reveal
hur gick det? |
Hehe, jo då. Det gick riktigt bra. Inte så förbannat mycket folk kanske. Vi är ju inte direkt superkändisar plus att en hel del väntar på Marco V nästa vecka men det kom tillräckligt för att det skulle bli lite stämning på stället.
Dom har en väldigt intressant bar-policy för DJs och deras anhängare på det stället. Normalt sett ska men bli glad om man som DJ får gratis öl under kvällen. På Gorgeous får man fri tillgång till så många absolut vodka flaskor som man själv och alla en kompisar som följde med samtidigt orkar dricka. Vi var väl 7 personer eller nåt och var inte sena med att utnyttja detta fatkum hehe 
Övriga detaljer som blir svåra att glömma är min storartade entré då jag, efter att Nyman spelat en timme, hoppar in i båset, går fram till skivspelarna och missar att själva skivspelarna hänger ovanför ett litet trappsteg. Jag snubblar och landar pladask på hela DJ-bordet och abrupt avbryter musiken. Wohey!
Posted by SteveTranz4ever on Jul-04-2003 07:07:
Fan hade vart kul å va där för att rocka + att jag hade ju gått med i gänget så jag fått fri sprit (farligt för lilla mig iof.)
Då hade jag haft med mig filmkameran också, så du ska ju va glad att jag inte var med för då hade jag förevigat ditt lilla snesteg 
Hur länge lirade du sen då Irish ?
Posted by Johan (DJ Irish) on Jul-04-2003 07:21:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan hade vart kul å va där för att rocka + att jag hade ju gått med i gänget så jag fått fri sprit (farligt för lilla mig iof.)
Då hade jag haft med mig filmkameran också, så du ska ju va glad att jag inte var med för då hade jag förevigat ditt lilla snesteg 
Hur länge lirade du sen då Irish ? |
Jag fick medvetet tvinga mig till vatten senare på kvällen så jag inte skulle sjabbla bort allting. Stå där och smutta på drinkar medans man spelar är väldans lömskt.
Nyman och jag hade väl 4 timmar sammanlagt och denna gången la vi upp det så att vi spelade varannan timme. Normalt sett brukar vi skifta om var 3:e skiva eller nått.
Hade du filmat min exklusiva entré hade jag tyvärr varit vungen att förfölja och trakassera dig tills du raderar den biten. Kan ju inte låta min "speciellt inarbetade scenografi" läcka ut till allmänheten. Det skulle bli så mycket plagiereing
Posted by reveal on Jul-05-2003 17:27:
Originally posted by Dj_Irish
Övriga detaljer som blir svåra att glömma är min storartade entré då jag, efter att Nyman spelat en timme, hoppar in i båset, går fram till skivspelarna och missar att själva skivspelarna hänger ovanför ett litet trappsteg. Jag snubblar och landar pladask på hela DJ-bordet och abrupt avbryter musiken. Wohey! |
ska jag lägga på minnet 
du kan ju ha det som en grej att alltid snubbla in