TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL
Pages (2): [1] 2 »
05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL
Deze zaterdag weer een lekkere traktatie van onze goede vrienden van Club XL :
Scott Bond !!
Verder draaien nog:
Spider
Jelle Faber
Wie gaan hier allemaal heen?
Lextralarge is present 
YES!
Hier zal ik ook aanwezig zijn! Wat een actie van XL ook weer! Ten eerste onwijs gaaf dat ze weer terug zijn op de vetste locatie, en ten tweede dat ze bijna noooit buitenlandse djs hebben, en als ze die dan eens hebben... het dan gelijk SCOTT BOND is!!
Natuurlijk weer met de vette party crew! En hoop daar de vaste XL gangers ook weer tegen te komen!

sja tis en blijft me huiskamer 
Ik zal er niet bij zijn, helaas.....Volgende keer beter. Dus ze zitten weer in de JvGstraat? Dat is idd een stuk beter dan de It
Scott Bond!!
VET!!
dus uiteraard present! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Scott Bond!! VET!! dus uiteraard present! |
Dit gaat een gezellige avond worden
hmmmm dit lijkt mij ook wel zeer interessant
, alleen wel beetje kortdag
hoe zit het met minimumleeftijden in XL, nog nooit geweest namelijk
Ask RV,tis zijn huis:P
| Originally posted by TranceFool hmmmm dit lijkt mij ook wel zeer interessant , alleen wel beetje kortdaghoe zit het met minimumleeftijden in XL, nog nooit geweest namelijk |
en nou we toch bezig zijn met 'hoe zit het daar met..' vraag ik af hoe het met kleding zitten. kom je met t-shirt aan binnen of moet je perse blousje hebben of....
en ja er bestaat een mogelijkheid dat ik ook van de party ben
oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB
| Originally posted by Three 'O Three Relaxed dat je er toch nog bij bent jongen Dit gaat een gezellige avond worden |
ff inhalen wat ik zaterdag allemaal gemist heb!
Moet r nog gepre-ed worden of wat?
Wel 1 ding,later dan 22:15 gaak hier nie weg!
| Originally posted by kolkiewolkie oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB |
| Originally posted by kolkiewolkie en nou we toch bezig zijn met 'hoe zit het daar met..' vraag ik af hoe het met kleding zitten. kom je met t-shirt aan binnen of moet je perse blousje hebben of.... en ja er bestaat een mogelijkheid dat ik ook van de party ben oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB |

| Originally posted by Donna Moet r nog gepre-ed worden of wat? ![]() Wel 1 ding,later dan 22:15 gaak hier nie weg! |
Ben druk bezig wat speeees te maken voor that,als t me lukt hoor jullie t asap 
ik kom niet trouwens
... net even de afschriften van de laatste 4 maanden bekeken.... zegt genoeg volgens mij 
Lieve schat,zoiets DOE je gewoon niet vlak voor t weekend
Ik heb besloten om niet te gaan. Zie er namelijk niet echt als 21 uit en 2 vrienden van mij ook niet, heb geen zin om helemaal naar Amsterdam te rijden voor piet snot. Jammer, want het leek me erg leuk. Voor de mensen die gaan, veel plezier!
Ok heren van de organisatie,schaften @ my place would be KOEL!

Nog suggesties?
Space for a spacey afterburn aswell
| Originally posted by Donna Ok heren van de organisatie,schaften @ my place would be KOEL! ![]() Nog suggesties? Space for a spacey afterburn aswell |
| Originally posted by TranceFool piet snot |
Scott Bond is toch wel een favorietje van me
| Originally posted by Three 'O Three PANIEK PANIEK!!! Eten gaat niet door, we kunnen pas laat in A'dam (*edit*) zijn... |
Snot Bond?? |
CHECK!!
Top 10 van Scott Bond!
1. 3rd Earth Marco V Remix
2. Ronski - Iris
3. Octagon - Waterfall
4. Matt Darey - Gamemaster 2003
5. Agneli & Nelson - Nothing
6. Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Day 1
7. Robert Gitleman - Things To Say
8. Clocks - Marco V Bootleg Mix
9. Plastic Boy - Live Another Life
10. Darren Tate - No Other Love
heb die waterfall net gehoord en Jezus, wat een tune!!
dit word me gaaf

Geeft niet jonges,dan heb ik chillll de tijd om een zonnebankie te pakken,cy when u get thereee