TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dj Tiesto - Another Day At The Office DVD
Dj Tiesto - Another Day At The Office DVD
sitter o skummar igenom denna o fyfan ass� =) man f�rst�r inte ibland hur stor han �r ass�.. speciellt i usa.. vilka spelningar och vilken succe som dj ass� =))))))
ska fixa till den till rar o det s� drar jag upp den till steves burk s� fort jag gjort klart det...
SVCD DVDRiP =)))
FET CRED TILL MiB
Jag har gjort plats p� min FTP
Shyrre att du fixar upp den f�r alla 
lite screenshots under tiden 

fr�n ny�r 2002 till 2003 New York

vill ox� ha poliser som b�r mina skivor till limmon haha..

obs..stillbilderna �r MYCKET s�mre kvalitet p� �n videon =) videon e klockren.. har kollat p� vanlig dvd ox�.. funkar perfekt...
drog du hem dvd-r releasen?
| quote: |
| Originally posted by zamson drog du hem dvd-r releasen? |
niiice... vill ha 
ooooh, TACK MiB! Och tack Steve som hostar 
H�ller p� att tanka!
Ska bli kul att se
Tack MIB och Steve

Tror inte jag har detaljerna till Steves �k�nda ftp. N�n v�nlig sj�l som kan PM:a dem till mig? Tusen miljarder tack.
| Originally posted by XLA Tror inte jag har detaljerna till Steves �k�nda ftp. N�n v�nlig sj�l som kan PM:a dem till mig? Tusen miljarder tack. |
T�nk om jag fick en krona varje g�ng du sa tack... d� hade jag vart m�ngmiljard�r nu
DJ.Tiesto_Another.Day.At.The.Office.2003.PAL.DVDR-VLDVDr
:P
ingen som har denna?? skulle vara s��� najs (har just k�pt en dvd-r br�nnare)
Hade egentligen velat se denna ifr�n original-dvd:n men det kommer v�l vara muppsv�rt att f� tag p� den h�r i sverige s� man f�r v�l f�rs�ka ragga upp den p� annat vis. 
V�ntar sp�nt p� 'Ti�sto in Concert'-DVD:n ocks�, �ven om det nu inte blir hela konserten som kommer finnas med p� den. St�rsta som h�nt i europa p� l�nge, f�r bara inte missas. 
Tackar s� mycket Mib � steve som hostar....
Hoppas att den �r bra s� kanske man kan k�pa denna...
S�g att den fanns p� Ginza H�r Kosta bara 300 pix..
Thanks a bunch ! Ska bli kul och se mediahorans vardag...
fan, m�ste fril�gga lite plats p� h�rddisken igen... tackar f�r videon... 
blir inte MYCKET skillnad p� bild p� en svcd & en dvd-r men missar ju lite extras men kul o se en 44 minuter l�ng intervju med han... n��..
| Originally posted by x-dream S�g att den fanns p� Ginza H�r Kosta bara 300 pix.. |
n�sta ggn pappa fr�gar vad fan jag vill bli s� visar jag honom detta! helt klart v�rt att k�pa!
tackar MiB!
(o steve f�r ftpn
)
ska ocks� k�pa s� fort pengar droppar fram. den var verkligen kul att se. t�nkte p� hur bra "publicity-stunt" det �r att langa fram en dvd om sig sj�v 
Tack s� mycket. Det blir till att k�pa den h�r sen ocks� tror jag
�ven fast 300kr svider.
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag PM.ar dig T�nk om jag fick en krona varje g�ng du sa tack... d� hade jag vart m�ngmiljard�r nu |
| Originally posted by St_Andrew Wow vad lycklig jag vore om jag fick ett s�nt pm fr�n steve (pleaseee) |

Fy f*n va massiv den var =)
Ljudet kn�cker =)
Best�llde DVD'n utav Ginza ox�, ett m�ste =)

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag PM.ar dig T�nk om jag fick en krona varje g�ng du sa tack... d� hade jag vart m�ngmiljard�r nu |

n�n som vet om denna fortfarande g�r � f� tag i n�nstans?