TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- A Savage Night of PRIDE! med Anne Savage, Devilfish och Pamela.

Posted by Gaby on Jul-02-2003 20:44:

A Savage Night of PRIDE! med Anne Savage, Devilfish och Pamela.

Vad: A Savage Night of PRIDE! med Anne Savage, Devilfish och Pamela.
N�r: 1 augusti 2003 mellan 22.00-05.00
Var: Stacy, Regeringsgatan 61
Pris: 150 Sek med Dogtag, 200 Sek utan (200 Sek i d�rren)

Line-up med tider:
Devilfish 22.00-00.00
Anne Savage 00.00-03.00
Pamela 03.00-05.00

F�rk�p tillg�ngligt om ca en vecka p� Pitch Records och i Sylvesters t�lt i PRIDE-parken. Mer info p� www.sylvester.se

Posted by SteveTranz4ever on Jul-02-2003 20:56:

Tror det var denna som Jake ska arranga... tr�ffa p� han p� stan h�r om dagen och han ber�ttade om denna... Homoparty p� Stacys
Synd att alla b�gar j�mt ska kladda p� min r�v annars kunde man ju komma... Devilfish rockar ju

Posted by Sand Leaper on Jul-02-2003 21:12:

Hehehe Steve,du kan jo lage en ny t-skjorte,og skrive "jag �r hetero" istedet for "v�ltrenad" Eller kanskje det bare gj�r saken verre

Uansett,jeg liker kombinasjonen av Anne Savage + artist av helt annen sjanger p� en event.Anne har nemlig en utrolig evne til � variere stiler i sine sett etter den standarden som blir satt av de som spiller f�r henne,v�re det seg techno(noe som er tilfelle her med Devil Fish),trance eller house.Sjekk ut hennes Essential Mix,utrolig fete saker.Ellers spiller hun jo ofte ting som Marco V - My Acid Pacemaker og Marzz - Orbiter, som jo er helt overfete l�ter.

Dessuten er det jo et velkjent faktum at homofestene har den beste stemningen og ofte er de beste festene i det hele tatt (noe det sikkert er ulike grunner til).

Posted by Kongo_kim on Jul-05-2003 08:51:

Anne Savage �ger.

Posted by dbl on Jul-05-2003 12:13:

kommer hem vid 18 tiden den 1 augusti fr�n ayia napa s� man kanske skulle ta sig till sthlm och g� p� det.... eller inte

Posted by Amnezia on Jul-05-2003 18:28:

anne savage naajz v�rre..skulle g�rna se henne spinna lite l�ngre �n de 15min jag fick tigga till mig av glorie ac � g�nget p� mysteryland..hah

men lite orolig v�gar man g� till stacys efter ha l�st steves inl�gg?????