TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vanavond Mysteryland Live op Radio 538
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Divine9 on Jun-16-2001 06:11:

Vanavond Mysteryland Live op Radio 538

Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken

Posted by Blik on Jun-16-2001 11:44:

Re: Vanavond Mysteryland Live op Radio 538

quote:
Originally posted by Divine9
Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken

Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)

Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor

Posted by Henkie_henk on Jun-16-2001 12:15:

Niet echt dat je zegt ow dit MOET ik tapen.. ik had liever wat anders gehoord maarja.. 538 he..

Posted by Robvef on Jun-16-2001 15:20:

Ik had het wel lachen gevonden als ze Neophyte zouden uitzenden.

Posted by moogwai on Jun-16-2001 15:44:

't maar matig wat ze uitzenden ... maar ik ben toch benieuwd naar Der Dritte Raum.. schijnt wel bijzonder te zijn.

Trouwens Sensation wordt zowel op Radio 538 als op TMF live uitgezonden... ik wil in ieder geval zeker de live-sets van Rank 1 en Marco V hebben, de rest boeit me niet zo

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 16:07:

Ik ga alleen voor marco v, maar ik ga niet opblijven, iemand ript het vast wel

Posted by Robvef on Jun-16-2001 16:09:

Ik ben dan allang zat en hopelijk ook nog gelukkig. (Oftewel, kijken of ik vanavond nog wat kan scoren )

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 16:11:

quote:
Originally posted by Robvef
Ik ben dan allang zat en hopelijk ook nog gelukkig. (Oftewel, kijken of ik vanavond nog wat kan scoren )

Ga jhij erheen? Das helemaal cool

Posted by Robvef on Jun-16-2001 16:14:

Nee, ga er niet heen. Ga lekker in Breda aan de bar hangen. Weer eens wat anders. Kijken of er nog leuke hockeysletjes zijn

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 16:15:

quote:
Originally posted by Robvef
Nee, ga er niet heen. Ga lekker in Breda aan de bar hangen. Weer eens wat anders. Kijken of er nog leuke hockeysletjes zijn

hehe ja van die vies rijke kakkers. haha is ook leuk

Posted by Robvef on Jun-16-2001 16:17:

Je moet wat he

Posted by Blik on Jun-16-2001 16:25:

quote:
Originally posted by moogwai

Trouwens Sensation wordt zowel op Radio 538 als op TMF live uitgezonden... ik wil in ieder geval zeker de live-sets van Rank 1 en Marco V hebben, de rest boeit me niet zo

nou, Ik ben toch zeker wel benieuwd naar Roog, zal wel helemaal niks zijn maar dat hoor ik wel als ik thuiskom, DJ Jean wil ik ook wel ff luisteren, die heeft best vaak wel vette promo's in zijn sets

Posted by Henkie_henk on Jun-16-2001 17:11:

Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..

Succes RoB

Posted by Akira on Jun-16-2001 17:28:

ik vind alleen marco V de moeite waard....

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 19:39:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..

Succes RoB

haha ja dat is nix. Maar dat vies rijke staat me wel aan.

Posted by Henkie_henk on Jun-17-2001 01:03:

W000T nog 20 minute ofzow en dan komt Marco V!

En Robert gek in ze hoofd gaat daar llllive naar luistere wish i could be there

Posted by Divine9 on Jun-17-2001 01:20:

hey henkie_henk ik weet niet of je het door hebt.. maar marvo v is al een half uur bezig

Ik was net op tijd thuis toen dimitri klaar was :P

Posted by Henkie_henk on Jun-17-2001 01:29:

ja joh?? lol.. maar hij zou pas om 3:40 beginne... ach ik luister al een tijdje vanaf 2:15 ofzow : )

maar thankz alst echt zo is

Posted by Divine9 on Jun-17-2001 01:55:

yup.. volgens mij is der dritte raum niet op komen dagen ofzo
maar dat betekent vet lange set van marco v

quote:

Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)

Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor

yup marco v draait top! maaarrr ik vind het wel leuk om live sets te hebben van djs waarvan er niet zoveel zijn.
bv van junkie xl heb ik nog geen 1 live set gezien.
Van marco v daarentegen zijn er redelijk veel.

Posted by Ren on Jun-17-2001 04:20:

Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond..

Posted by Dj Lex on Jun-17-2001 10:53:

quote:
Originally posted by Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond..

hey draaide marco ook nog om kwart over 5, zette hem toebvallig aan en was echt een baggerplaat dus heb hem gelijk afgezet

Posted by moogwai on Jun-17-2001 13:47:

Ik kwam vannacht thuis... en de eerste plaat die ik van Marco V hoorde was de Deep Dup Mix van Rank 1 - Such Is life ... super

Verder draaide hij ook nog DJ Tomcraft - Silence (azzido da bass style remix) Katana - Faincy Fair en toen nog een paar "Picotto" platen als Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix) en Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psicho Mix)...

Posted by Jukx on Jun-17-2001 14:19:

Heeft iemand Junkie XL nog opgenomen ofzo... lijkt me best wel interessant!
Jammer dat Der Dritte Raum niet is komen opdagen... die gast is namelijk best wel goed!!

Posted by Robvef on Jun-17-2001 18:55:

Zat vannacht rond een uur of 4 in de snack en toen heb ik toch nog een stukje Marco V. kunnen meepakken. Het kleine stukje dat ik gehoord heb, klonk wel lekker.

Posted by MetzZ_!! on Jun-17-2001 19:05:

Question

Heb het in een andere thread al gevraagd, maar dan nog maar 1 x. Als iemand weet waar ik die set van Marco V kan vinden... laat dan ff weten, want ik vond 'm echt geweldig draaien!! Ik liep er ongeveer zo bij!

Pages (2): [1] 2 »