TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד לרעננים ... ... ...
ט'רד לרעננים ... ... ...
קיצר זה נוגע לחבר'ה הרעננים
השנה אפשר להצביע לראש העיר מגיל 17 כבר ...
אני רוצה רק לדעת למי אתם מצביעים ולמה
וליידע פה כמה אנשים בכמה דברים ...
תודה ...
אני יודע שיש עוד מועמדים אבל לא יודע מי הם בכלל
אני לא רוצה להצביע לביילסקי יש לו כל מני שחיטויות כבר צריך להחליף אותו
אני יצביע או לביילסקי או לצבי קניג!
צבי קניג אחלה גבר... בא לשאת נאום כמו בטקס סיום שלנו... אז הוא עלה ואמר
כל הכבוד שסיימתם
ואז ירד...
ככה צריך... קצר ולעניין
וביילסקי בגלל המטרו מטרו שלו 
מהכרות אישית אני הייתי הולך על דורון ניב
אחלה גבר
צבי בר לשלטון
Dudu Topaz
P.S.: Mazal Tov Chook and Mazal Tov Moraaaaan! 
חופרי
רק הוא
סתם סתם, מעניין לי את התחת , האמת
תודה גבר
ביילסקי
למרות שהוא מאד מושחת
ככה אני חושב למרות שהוא מראה פוזה של מנחה ערוף ילדים כ הזמן מחייך אומר דברים טובים מתנהג כאילו הוא אחד מהחברה
לפי דעתי הכל משחק אני לא מאמין שיש אנשים כאלה בארץ שגם נחמדים מטבעם וגם בצמרת
חייבים להיות מושחתים
אבל בסך הכל רעננה מחזיקה
וראסמי אני אומר אין על רעננה העיר הכי יוקרתית
מי שמע על עיר שכמעט כולם משלמים מיסים
שלא נדבר כל הזמן בונים ובונים פה דברים חדשים
אוניברסיטה עוד קניון
בניינים מפוארים בכל פינה
דשא ניקיון
כוסיות
מפונקות
רק חבל שאין איפה לבלות ברעננה
עם רצית לצאת לאן שהוא אתה תיהיה חייב לצאת מרעננה
ואיך כל זה קשור לבחירת ראש העיר
אין לי מושג
אבל אני נשאר עם הזקן
באמת רעננה עיר יפה..
מושקעת חבל על הזמן
אני עדיין לא החלטתי אבל סתם כמה דברים לידיעת כולם פה ...
מי שיש לו כוח בבקשה לקרוא - זה חשוב ....
נכון שרעננה נראית ממש טוב ומטופחת והכל אבל זה רק בגלל
ש90 אחוז מהאנשים פה משלמים ארנונה - זאת העיר היחידה
בארץ עם אחוז כזה גבוה ...
בלי קשר לזה שהעירייה בגירעון ענק השנה למרות התקציב העצום שלה ...
ראיתם את הקניון החדש שבונים מול בית לוינשטיין ?
קניון עננננק - זה היה אמור להיות בית חולים אבל העירייה שינתה את הייעוד
של הביניין כדי לקבל כסף מהחברות שיהיו בקניון ...
זאת שחיתות לשמה קיצר ...
ותנו ניחוש איזה חבר'ה השקעות ונכסים אחראית על השטח הזה של הקניון
החברה של אישתו של בילסקי - מי שלא יודע אישתו של בילסקי - יש לאבא
שלה חברת נדל"ן השקעות ונכסים וכל השטחים שבילסקי כביכול הופך לשטחי
בנייה עצומים ברעננה - הוא עושה את זה בלי מכרז חוקי ואוטומטי
החברה של אישתו אחראית על הפרוייקטים וזה מכניס לבילסקי פווול כסף ...
היה על זה כתבה בידיעות אחרונות ורק עכשיו נפתח הנושא הזה והולכים
לדבר על זה עוד הרבה ...
דרך אגב הקניון הזה - יפוצץ את הכניסה לעיר במכוניות ויהיה פקקים עצומים
ואין שום החלטה לשנות את מבנה הכביש בכניסה מהרצליה ...
מי שיוצא מרעננה לכיוון הרצליה יודע איזה פקקים עצומים יש בבוקר
אז תחשבו מה יהיה עם הקניון הזה ועוד עם בנין משרדים עצום מעליו ...
עוד משהוא מוזר זה שבילסקי כמעט היחיד מבין ראשי העיר בארץ עם נהג פרטי
נהג פרטי במשכורת מלאה ותנו ניחוש מי הנהג - אח של עוזי כהן
הסגן ראש עיר המושחת שלו ... (מי שמכיר את עוזי יודע על מה אני מדבר)
עוד עובדה היא שבילסקי כמעט הראש עיר היחידי עם 3 סגני ראש עיר
במשכורות מלאה על חשבוננו - כאילו שרעננה זה ת"א או משהוא כזה ...
לכל שאר ראשי העיר באזור (וברוב הארץ) יש סגן אחד או מקס' שניים
דרך אגב אני לא יודע אם הרעננים פה יודעים אבל כל השכונות החדשות
שם ליד מכללת רעננה (2005 וכל אלה) וכל מה שבונים שם - היה
אמור לעבור שם כביש גדול שמחבר בין כביש גהה להרצליה (ואולי
עד איילון לפי התוכנית המקורית) והכביש הזה ממש חשוב תחשבו
שכל מי שגר בכפ"ס וכל האזור שם (כולל הקיבוצים והמושבים) חייב
לעובר דרך רעננה כדי להגיע להרצליה\איילון וזה תוקע את העיר
מבחינת תנועה סתם בלי סיבה ...
בילסקי שינה את התוכנית והפך את האזור שם לאזור מגורים חדש כי הוא ידע
שאם יהיה כביש גדול כזה אף אחד לא ירצה לעבור לגור שם ליד
כביש ראשי ואז יהיה פחות כסף לעירייה ולמי עוד ? לחברה של אישתו
שהוא שותף בה והיא הבעלים של כל האזור שם שהיה אמור להיבנות בו
כביש ...
קיצר שחיתויות יש הרבה ...
סורי על הפוסט הארוך פשוט רוב האנשים ברעננה חיים בחלום
ורוד ולא יודעים יותר מדי מה קורה סביבם (ויש עוד הרבה שאין לי כוח לכתוב) - ושתבינו אני
בעצמי לא החלטתי עדיין למי להצביע - כי למרות כל החרא פה
העיר במצב טוב סה"כ ...
טוב זהו מקווה שאנשים השקיעו את הדקה וחצי מהחיים שלהם לקרוא
חלק מזה ...
ואללה מורן לא יודע אני האמת די תופס מביילסקי
לא סתם הוא ראש עיר פה כבר למעלה מ-10 שנים
שחיתויות יש בכל מקום
אני מסכים שהקניון הזה באמת מיותר לגמרי וסתם יעשה בלאגן אדיר באזור
אבל תאכלס ביילסקי הוא ראש עיר טוב
לפי דעתי מגיע לו שהיה לו נהג פרטי
ותאמין לי שלמי שגר ברעננה העוד 10 שקל שילכו למשכורת של הנהג שלו לא ממש ישנו.
על החברה של אישתו לא ידעתי
אבל סך הכל אני חושב שהוא ראש עיר טוב ואני נהנה לגור ברעננה.
עוד לא יודע למי אני אצביע או אם אני אצביע בכלל...
אני לא יודע מה איתכם אבל אין כמו ראש העיר של רמלה - יואל לביא
מספר אחת שיש
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.