TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bestämma oss!
Bestämma oss!
som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland
läge att bestämma oss?
Mysteryland den 23e augusti:
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/
stora namn:
tracid, väth, sander k, van dyk, corsten, tomcraft, timo maas
Dance Valley den 2e augusti:
http://www.dancevalley.nl
stora namn:
tiesto, corsten, buuren, gielen, astrid, sasha & digweed, sander k, hybrid, carl cox, cor finjeman, helsloot, filterheadz, deep dish, marco v, junkie xl, scot project, shokk
säkert missa några stora namn på båda festerna.. dessutom tillkommer det ju en massa andra!
frågan är vilket som folk vill gå på? det måste nog bestämmas snabbt som fan...
personligen röstar jag för Dance Valley
Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade... Men jag tänker vad som än händer att fortsätta med arrangemanget runt en resa till Mysteryland..och den diskussionen fortsätter i den tråden 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade |
så man får en uppfattning om vart folk är på väg
Re: Bestämma oss!
| Originally posted by reveal som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland |

Re: Re: Bestämma oss!
| Originally posted by Aendy F´låt att jag går utanför ämnet men detta är så ovanligt (att Reveal stavar fel) så jag måste bara påpeka ![]() Tillbaka till ämnet. |

eller nåt 
)
Gör en poll då 
Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!!
| Originally posted by mindshooter Gör en poll då ![]() Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!! |
du får göra en ny tråd.... men det är inte så många som svarat än så länge så det är juh ok 
Jag har inte köpt biljett än, endast p.ga att jag kanske kommer in gratis med lite flyt... så fort jag får besked ska jag köpa dock
mysteryland är högst upp på listan... åker på båda om jag har möjlighet... dv hade ju en riktigt schysst lineup...