TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- White sun vs moolow - AI (white sun remix)
White sun vs moolow - AI (white sun remix)
postade i production sektionen, men t�nkte jag kunde posta h�r ocks� 
jag och en anan h�ller p� med en l�t tillsammans och jag gillade melodin p� n�got s�tt s� jag tog och gjorde om den lite.. �ndrade lite noter och la till och s�, och gjorde lite hard trance utav det hela 
blev ganska n�jd.. vet att det nog kan vara lite f�r mycket reeverb �ver det hela, men jag gillar det.. ger lite live k�nsla �ver det hela 
+ att n�r jag testade att ta bort det s� f�rlorade hela l�ten lite kraft, s� jag har kvar det...
white sun vs moolow - ai (white sun remix)
kommentera g�rna.. eller s�g vad ni tycker iallafall 
Det l�ter bra tycker jag. Jag gillar pianot (speciellt innan breaket vid 3:00 - 3:25 eller n�got).
Melodin, tycker jag, k�nns lite r�rig p� n�got s�tt. Man f�r inget grepp om den eller vad man ska s�ga. Det �r det enda jag kan klaga p� 
basslinen e bra, men melodin som sagt �r r�rig..annars �r det en mycke bra l�t 
tack tack... hmm.. himmla jobbigt detta.. vissa tycker melodin e j�tte bra, vissa gillar den inte alls.... hmmm...
| quote: |
| Originally posted by dbl tack tack... hmm.. himmla jobbigt detta.. vissa tycker melodin e j�tte bra, vissa gillar den inte alls.... hmmm... |
.
p�minn mig i slutet av aug. s� ska ja ladda ner � kommentera d�
har problem me de h�r n�r ja e hemma... kan inte komma me ett bra utl�tande h�r av olika anledningar
| quote: |
| Originally posted by AnD smaken �r som ..... Jag tyckte att l�ten var _v�ldigt bra_ i �vrigt (f�r att undvika missf�rst�nd) . |