TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Wavetraxx rockar fett!
Wavetraxx rockar fett!
Det b�sta inom Hard Trance! Vad tycks om hans Das Boot 2003, t.ex???
Re: Wavetraxx rockar fett!
| quote: |
| Originally posted by DJ Kay E! Det b�sta inom Hard Trance! Vad tycks om hans Das Boot 2003, t.ex??? |
Re: Wavetraxx rockar fett!
Chris Menzi, som �r mannen bakom bl.a. wavetraxx, har gjort m�nga j�kligt bra l�tar!
top 5
jo den e cool 
tycker U96's gamla version fortfarande e b�sta 
var inte alltf�r impad av den h�r nya.
| Originally posted by RebeL9 tycker U96's gamla version fortfarande e b�sta ![]() var inte alltf�r impad av den h�r nya. |
Jag bara �lskar hans l�tar!!!
Han ligger ju ta mig fan i samma niv� som Flutlicht!!!
Wavetraxx, Wavescope, DJ Loop, S.Y.S
Jag �lskar dem alla!!! Chris Menzi, would you marry me?!!!!
Killen �r ju ett geni... Han f�r ju t.o.m mina egna l�tar att se ut som skit, och det s�ger mycke...
Chris Menzi h�ller v�l inte riktigt Flutlichts standard tycker jag, men �r nog s� bra. Kan v�l inte s�ga att jag �lskar Das Boot 2003 direkt.
En annan sjyst l�t fr�n Menzi �r "Polartraxx - World Of Fantasy".
Jod�.... Visst h�ller grabben Flutlicht standard!
Han e ju en sate p� att mixa! Han kanske inte lika bra som Marco Guardia, men va fan...
Polartraxx e nog den monikern som Chris inte riktigt tagit p� allvar... World of Fantasy va bra, men matchar inte riktigt The Rithem eller annat av Chris Menzi
Inspiration e r�tt bra dock...
| Originally posted by DJ Kay E! Inspiration e r�tt bra dock... |
Nja... Sj�lv tycker jag att Emotion liknar Double N's l�t till Lilja 4ever reklamen...
men visst Inspiration har lite "Emotion" vibbar...
Approp� Flutlicht s� �r jag inte deras st�rsta fan kanske, men dom har en av dom snyggaste hemsidor jag n�nsin sett! http://www.flutlicht.com/
Flabby's website e s� snygg att jag vill n�stan �ta upp den...
M�ste ha kostat... Snygga metall effekter
Aaaa, va ska man v�nta sig av Flutlicht, n�r de har skapat trancegodingar som Icarus och The Fall...
| Aaaa, va ska man v�nta sig av Flutlicht, n�r de har skapat trancegodingar som Icarus och The Fall... |
t�nkte ge min �sikt om Das Boot...
originalt �r riktigt bra...
2003 versionen s� tyckte jag original mixen var s�mre �n club mixen.. mer dra � tempo i club mixen....
tack � hej