TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe was Mysteryland????
Hoe was Mysteryland????
Ik vroeg me af hoe Mysteryland was? Hoe waren de dj's? De organisatie? Veel regen? De sfeer? Enz....
Het was strak

, alleen werd ik doodziek van al die JOSTI'S die hele tijd zaten te EEEH OOOH. 
Ja in 1 woord geweldig man! Was inderdaad een beetje irri dat Ehh ohhh gelul maar dat mocht de pret niet drukken hoor! Ik zelf heb de volledige sets van Dana, van Buuren en Marco V gezien en tussen door nog wat Techno en Hard House.
Maar bij de set van Marco V begon het gewoon te regenen! Gelukkig was er zo'n kerel zo vriendelijk dat ik onder z'n paraplu mocht staan. En de mensen die bleven (waren er toch aardig wat) werden werkelijk getrakteerd op een wereld set! Gelukkig hield het na een kwartier op met regenen.
Op armin's site http://www.arminaudio.demon.nl staan al wat foto's 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Het was strak ![]() ![]() ![]() , alleen werd ik doodziek van al die JOSTI'S die hele tijd zaten te EEEH OOOH. |
Ik vond Dana ook heel vet draaien en werd ik alleen moe van die MC!! Armin draaide een superset en Cosmic Gate deed precies wat ik van ze verwacht had!!

Jaspa Jones draaide ook een heel lekker setje.. Maar tot mijn teleurstelling heb ik het gewoon niet volgehouden tot het einde
was gewoon zo verrot dat ik het niet meer aan kon maarja dat kan ook wel is gebeuren.. Nouja al met al was het wel een h�����l geslaagd feest. 
Zal proberen het woord Josti niet meer te gebruiken hier Miss P maar of het lukt weet ik niet. 
Het zou trouwens wel kunnen dat ik wat te drinken heb gehaald bij je in de Q-dance tent tijdens Dana, degene die me hielp had wel overeenstemmingen met de foto die van jou geplaatst is hier kom ik net achter.
hoe was neophyte?
| Originally posted by The Groove Ja in 1 woord geweldig man! Was inderdaad een beetje irri dat Ehh ohhh gelul maar dat mocht de pret niet drukken hoor! Ik zelf heb de volledige sets van Dana, van Buuren en Marco V gezien en tussen door nog wat Techno en Hard House. Maar bij de set van Marco V begon het gewoon te regenen! Gelukkig was er zo'n kerel zo vriendelijk dat ik onder z'n paraplu mocht staan. En de mensen die bleven (waren er toch aardig wat) werden werkelijk getrakteerd op een wereld set! Gelukkig hield het na een kwartier op met regenen. |
| Originally posted by Remy D Het zou trouwens wel kunnen dat ik wat te drinken heb gehaald bij je in de Q-dance tent tijdens Dana, degene die me hielp had wel overeenstemmingen met de foto die van jou geplaatst is hier kom ik net achter. |

| Originally posted by MetzZ_!! regen... had ik meer ruimte om te dansen... Hij draaide trouwens 1 plaat 2 x... Ik heb het vermoeden dat die plaat "Prozac" heet... weet iemand of dit? |
| Originally posted by Miss Proximus Waar heb je drinken gehaald? Ik stond gelijk aan het begin als je binnenkwam..en hoe zag je eruit? En waarom herken je me dan niet gewoon? damn..dan had je weer wat meters bier gratis gehad!! ![]() Ik was trouwens die ene met dat rooie Dommelsch shirtje aan |
Maar ik had een geel shirt aan van Wildlife(Gsus) en een rode driekwart broek. Het is inderdaad wel jammer, maar ik was al aardig ver heen en dan denk ik niet meer zo helder
, maarja misschien op Sensation dan ga ik in het wit
.
aan de verschillende voicemails te horen die ik heb gekregen ging het er zeer stevig aan toe !!! 
haha...leuk was dat..de voicemail van M5 inspreken..alleen hoorde ik geen fuck dus ben ik op een gegeven moment maar wat gaan schreeuwen LOL..en n�g was ik niet te verstaan 
Ja het was echt geweldig die set in de regen van Marco V! Leuk effect trouwens, regen en lasers! Maar goed, mensen die Marco V gezien hebben: waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb
Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui!
| Originally posted by Remy D Ik had een cola gehaald, drink haast geen alcohol als ik slik. Maar ik had een geel shirt aan van Wildlife(Gsus) en een rode driekwart broek. Het is inderdaad wel jammer, maar ik was al aardig ver heen en dan denk ik niet meer zo helder , maarja misschien op Sensation dan ga ik in het wit . |
| Originally posted by The Groove waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui! |
Haha zou goed kunnen dat ik je gezien heb. Maar ik weet het zo niet meer eigenlijk...
Ik had een groenige trui aan met een witte streep aan de voorkant. En daaronder een licht-grijze broek met van die zwarte ritsen er in
| Originally posted by Miss Proximus Ik kan me nog wel een gozer herinneren met een geel shirt...vrij groot, blonde stekels? |
Dus dan hebben we elkaar dus toch een beetje gemeet. Maar een volgende keer moet het maar beter.
haha...dat was een blind date Remy lolz...na jah..volgende x beter..ik wil sowieso s een x afspreken met alle cool peeps op een centraal feest met Trance, Techno, Prog en Hardhouse...voor iedereen wat...rond de 25e van de maand..stufi binnen, loon binnen...
I heard the marco v set, i wish we had events like this in canada. Hope you all enjoyed yourself.
IT WAS SUPADUPAFLY haha 
Staan die sets al ergens eigenlijk?
| Originally posted by Dj Lex Staan die sets al ergens eigenlijk? |
| Originally posted by Jukx ja op dat ene mIRC-kanaal waar ook die qlimax sets stonden... Efnet en dan #twcmp3 of #trancemp3 |