TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ergenissen
Pages (3): [1] 2 3 »
Ergenissen
In het kader van komkommer tijd:
Waar erger je je aan?
Mag van alles zijn, aan de WC die niet goed doorspoelt, aan het feit dat Bin Laden nog steeds niet gepakt is, aan het feit dat je alweer een lekke band hebt, enz...
Ik erger me op feesten aan MANNEN in ontbloot bovenlijf (voor vrouwen maak ik een uitzondering). Daarnaast vind ik het irritant als je lang moet wachten op wat drinken.
Ik erger me eraan als de bus te laat c.q. te vroeg (komt ook voor) vertrekt.
Ik erger me aan slakken op de weg.
Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen...
Ik erger me aan dezelfde dignen als jou, maar waar ik me ook heel erg aan erger is:
Aan mensen die niet kunnen relativeren.
Bijvoorbeeld, je doet iets omdat je denkt dat een ander dat ook goed vindt. Het gaat fout en die ander is dan pissed en zegt had dat nou niet gedaan stomme zak. Maar als je het niet had geprobeerd scheld ie je uit omdat je het niet hebt gedaan.
Vage uitleg misschien, maar ik maak dergelijke dingen erg vaak mee.
Verschrikkelijk als mensen de 2 woorden "goed geprobeerd" niet achter elkaar uit kunnen spreken.
ik werk in de supermarkt en laatst werd ik gewoon helemaal gek
ik stond iets te vullen en in plaats van eventjes te vragen of ze er bij mocht duwde een arrogant wijf van 40+ me gewoon ff aande kant IK DOE OOK MIJN WERK HOOR
Re: Ergenissen
quote: |
Originally posted by Cosmic Guy In het kader van komkommer tijd: Waar erger je je aan? Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen... |
ik erger me aan mijn vrienden die allemaal huismussen aan t worden zijn
t is echt tijd om weg te gaan dus heb erg zin in Mexico daarna vind ik wel weer nieuwe vrienden in Rotterdam of waar ik ook maar terechtkom
ik erger me aan die pokke NS om over die scheit connexxion nog maar te zwijgen! maar ook aan.. die r&b figuurtjes, kofferbak open, radio vol open, je kent dat wel ik erger mij aan tiesto (
) ik erger mij aan download limieten, ik erger mij aan mijn radio, sinds gister kraakt ie behoorlijk
ik erger mij aan deze computer
ik erger mij aan mijn banksaldo, ik erger mij aan mijn printer, ik erger mij aan mijn moeders rijstijl (
) ik erger mij aan die patserige marokaantjes hier voor de vomar, ik erger mij aan mij fiets, ketting lazert dr steeds af..
maar bovenal erger ik mij aan de STADSWACHT die nep smerisen a bah walgelijk, zo'n 2e hands uniform, zo'n patserige rot smoel, en maar lopen heen en weer heen en weer, kin om hoog, armen in zn zij en maar stoer doen BAH ik haat ze stelletje .. ik laat het hier bij.. voor nu
Re: Re: Ergenissen
Originally posted by M_Peror Ik erger me aan... - Geen richting aangeven in het verkeer. Bijv dat je staat te wachten voordat je een rotonde kunt oprijden slaat de oetlul die al op de rotonde zit gewoon af (jouw straat in zeg maar) zonder te knipperen, waarna je vervolgens nog minutenlang kunt wachten op alle auto's achter 'm, die WEL op de rotonde blijven. Gvdgvdgvd... ![]() |
ik erger me aan mensen die het woord ergernissen niet goed kunnen schrijven
ik erger mij aan mierenneukers
- ik erger me aan mensen die altijd laat/te laat zijn
- ik erger me aan mijn pc die met de dag trager wordt
- ik erger me ontzettend aan dat kutwijf dat elke dag bij de c1000 komt zeiken
- ik erger me aan het feit dat Firewall - Sincere uitgesteld is tot september 2003
- ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley
- ik erger me aan mezelf dat ik 6 vwo nog een x over mag doen volgend seizoen
- ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen
- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes
- ik erger me aan het feit dat de frikandellen op dit moment op zijn
- ik erger me aan het feit dat de nieuwe Katana nog geen tracktitle heeft
- ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation
Originally posted by dj_spare - ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley - ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen - ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation |
Originally posted by dj_spare - ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley |
- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes |
Ik erger mij aan mijn baas
Ik erger mij aan mijn werk (maar niet aan mijn collega's)
Ik erger mij aan mensen die naar een feest gaan omdat het een 'hype' is
Ik erger mij aan mensen die partypeople een slechte naam geven
Ik erger mij aan mijn bankrekening
Ik erger mij aan het feit dat ik deze zomer geen enkel feest (op sensation na) kan bezoeken
Ik erger mij aan zondagsrijders
Ik erger mij aan mijn oma die doet alsof ze zwaar hulpbehoevend is, maar zo fris als een hoentje de rollator vergeet, in het tehuis als wij er niet zijn..
Ik erger mij aan het feit dat iedereen op vakantie was (incl ouders uitgezonderd 1 broertje) toen ik jarig was
Ik erger mij aan de Zus (en vooral aan haar vriend) van mijn vriendin.
Ik erger mij aan het weer
Ik erger mij aan school
Ik erger mij aan mensen die feesten afzeiken zonder er zelf geweest te zijn
Ik erger mij aan ID&T dat mij verplicht stelt een abonnement te nemen op hun blad!
Ik erger mij aan Tiesto, Armin en Ferry, waarom blijf ik verslaafd?
Ik erger mij aan www.hattrick.org, mijn 2e verslaving
Ik erger mij aan Bush/Berlusconi/Schroder.. jezus wat een kleine kinderen zeg..
Ik erger mij aan het feit dat de westerse wereld genoeg reserves heeft om ook afrika 10 jaar te kunnen voeden.. (maar het liever weggooid)
Ik erger mij aan het feit dat er op een wereldtop veel besloten wordt, maar niet uitgevoerd
Ik erger mij aan het milieu
Ik erger mij aan de plaatselijke stoere 'marokkanen/turken' hier.
Ik erger mij aan niet identificeerbare tracks
Ik erger mij als ik het wel weet, maar het komt niet uit mijn mond.. puntje van mijn tond
Ik erger mij aan veel meer..
Ik erger mij dat ik me zoveel erger..
Ik erger mij aan Bush/Berlusconi/Schroder.. jezus wat een kleine kinderen zeg.. |
Re: Re: Re: Ergenissen
Originally posted by Remy D Ik geef bijna nooit richting aan, maar dat komt omdat ik me erger aan rukkertjes als jij die te sloom zijn om te zien dat iemand ,al heeft hij geen richting aan, een bepaalde kant op gaat op een rontonde. |
Re: Re: Re: Re: Ergenissen
Originally posted by M_Peror Hehe... De volgende keer dat iemand je snijdt op de snelweg, moet je daar maar eens aan denken. Je was gewoon te sloom om te zien dat ie jouw kant op kwam.... wedden dat je dan ook zit te godveren? ![]() |
Re: Re: Re: Re: Re: Ergenissen
Originally posted by Remy D Hahaha ik word nooit gesneden!! Gisteren zag ik wel een klein kut autootje over het hoofd maar gelukkig had ik oplettende bijrijder. Maar dit is weer heel wat anders. Maar dit gebeurt me normaal ook nooit. ![]() |
Ik erger me aan het feit dat:
Het weer slecht gaat met die Economie en elke keer weer als je de krant open slaat er weer eens bezuinigd moet worden op dit en dat.
Aan de vreselijk verslavende repeatknop als je alsamar weer gebruikt als je een nummer vet vind (Ik noem het voortaan de tune-Killer)
Mensen die hun hond voor je deur laten schijten
En irritante dagblad en krantenbezorgers die te lui zijn om iets door de brievenbus te droppen en het gewoon voor de deur op de grond kwakken
Last but not least huisartsen die de verkeerde diagnose stellen!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ergenissen
Originally posted by arjoderoon dr zijn altijd mensen die denken dat zij wel kunnen rijden en de rest niet.. maar zo'n knipperlicht zit niet voor niets op een auto... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ergenissen
Originally posted by Remy D Het is niet verplicht zolang je je mede weggebruikers maar niet in gevaar brengt. |
Nee hier zit je fout! Het is zeker niet verplicht tenzij je een medeweggebruiker in gevaar kan brengen doordat je het niet doet. Maar dat zei ik al eerder.
als er iets irritant is is het wel dat sommige automobilisten geen richting aangeven, als mensen een straat in moeten en ze laten dit merken door middel van een knipperlicht kan ik er op anticiperen en alvast het gas loslaten, als zo zomaar midden op de straat gaan remmen moet ik dat ook doen, zorgt voor meer kans op ongelukken en remt het verkeer af....
en richting aangeven is verplicht als je een straat in gaat ofzoiets dergelijks, ook al is er niemand in de buurt. Bij het wisselen van baan is het niet verplicht
(heb net rijbewijs gehaald dus die zooi is er allemaal redelijk goed ingestampt)
Ik erger me aan 1 ding:
HARDSTYLE
en streepjesblousen
Originally posted by New Wave Ik erger me aan 1 ding: HARDSTYLE |