TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vakantie werk gezocht

Posted by arjoderoon on Jul-10-2003 12:05:

vakantie werk gezocht

dacht ik deze zomer mooi flink te kunnen verdienen bij de plaatselijke super, gaat het daar nu zo slecht dat er bijna niks te doen is. dus nu kunnen ze bijna geen uren inzetten en ik verdien niks... heb bij uitzendbureau's geinformeerd, maar daar is niks geen vakantiewerk te vinden... dus de vraag: weten jullie leuke baantjes of plekken waar misschien iets te vinden zou zijn???
websites enzo... zoiets als studentenwerk.nl (die heeft ook niks maar goed)

Posted by SnuggLe on Jul-10-2003 12:59:

Vuilnisman. Heb ik ook 2 jaar gedaan, verdient echt super, en is best relaxed.

Posted by Asperge on Jul-10-2003 13:12:

Hier nog iemand op zoek

Posted by M@rc on Jul-10-2003 13:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Neem aan dat je het puur voor het geld deed?

Maarruh, dat vakantiebaantje... ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar ik hoor steeds vaker dat werken in een strandtent ook wel te doen is.. misschien is dat wat? Beetje biertjes tappen ofzo..

Zelf werk ik regelmatig bij als postbode bij de TPG Post..verdient aardig goed en zoveel hoef je er ook niet voor te doen..

Maar je hebt daar wel een vrij lange inwerktijd nodig en aangezien ik er al ruim 3 jaar als zaterdagwerker werk, gaat het voor mij net ietsje makkelijker dan voor iemand die het nog nooit gedaan heeft.. dus dat zal ik je in ieder geval niet aanraden..

Succes in ieder geval

Posted by Opti on Jul-10-2003 13:18:

strandtent is zwaar werken hoor, niks makkelijk werk

Ga in de kassen werken

Posted by robin on Jul-10-2003 13:23:

kassen werken is niets.. heb k 1 dag gedaan :-/

beetje kloten aan die plantjes en je helemaal de pleuris zweten

echt lekker verdiend het volgens mij ook niet :-/

vuilnisman.. die heb k nog niet eerder gehoord, en zo'n klote werk lijkt dat mij nou ook niet

Posted by Apoptosis on Jul-10-2003 13:23:

quote:
Originally posted by M@rc
Maarruh, dat vakantiebaantje... ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar ik hoor steeds vaker dat werken in een strandtent ook wel te doen is.. misschien is dat wat? Beetje biertjes tappen ofzo..

Ik hoor verschillende verhalen hierover... Ik ken iemand die zegt dattie de hele dag lekker chill hapjes aan het rondbrengen is, helemaal nie zwaar of zo. En iemand anders zit de hele dag te stressen, 100.000 bestellingen tegelyk opnemen opnemen enzo. Maar het verdient zo wie so wel goed en het lykt my dat t van de strandtent en van de functie afhangt hoeveel stress je krygt

Ikzelf heb in een museum gewerkt (in de garderobe) en ga dat dit jaar weer doen, vet relaxt! En k heb ook nog 4 zomers magazynwerk gedaan voor een mode-assecoires bedryf, dat was wel geinig als dr ook veel vrienden van je werken, maar anders raad k dat af...

Posted by M@rc on Jul-10-2003 13:59:

quote:
Originally posted by Optimus

Ga in de kassen werken

Hehe, heb ik zelf ook nog 2 jaartjes gedaan... verdient erg weinig en je moet er inderdaad aardig voor zweten.. maar ja, als je net 15 bent en voor het eerst je eigen geld kan verdienen dan denk je daar niet zo bij na...

Maar ik zal het je inderdaad ook maar afraden.. te zwaar voor wat je ervoor terugkrijgt..

Een vakantiebaantje bij een technische dienst van een hotel of een ziekenhuis is trouwens ook wel geinig..
Heb zelf een paar weken bij de TD van een 4-sterren hotel stage gelopen en das aaaaardig relaxt! Beetje controlerondes lopen, wat lampjes vervangen, totaal(!!) geen stress..

Het scheen daar altijd zo te zijn, dus als ik daar ook nog vakantiewerk had kunnen doen, had ik het zeker gedaan..

Maar ja, tis maar een idee'tje he..

Posted by Switch on Jul-10-2003 14:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe

ik dacht al, ik ruik wat...

Posted by dj_spare on Jul-10-2003 14:15:

quote:
Originally posted by Switch
ik dacht al, ik ruik wat...

hier zit een luchtje aan...

Posted by Menno on Jul-10-2003 15:13:

Mijn advies is ook dat je in de kassen moet gaan werken. Verdient misschien niet geweldig maar op zo'n korte termijn is het toch wel moeilijk om iets anders te vinden denk ik.
Heb zelf 2 jaar komkommers geplukt en dat beviel me prima, aan het einde van de week krijg je ook alles handje-contantje en dus kan je alles gelijk uitgeven in het weekens

Posted by Smirnoff on Jul-10-2003 15:22:

Toppen knippen

Posted by robin on Jul-10-2003 15:24:

lol

Posted by Ruben_Dubbink on Jul-10-2003 15:27:

je woont toevallig niet in de buurt van Zwolle denk ik? Anders pm me maar ff.

GreetZ RubDub

Posted by Raymond on Jul-10-2003 16:12:

Gezocht stagaire die MIJN werk over kan nemen........

Kan ik es vakantie nemen!!!!!!!

Maar zoals het er nu uitziet, zal dat pas eind september worden...

Posted by arjoderoon on Jul-10-2003 16:32:

nou dat is hier dan weer het probleem (flevoland) dr zijn hier geen strandtenten waar geld te verdienen valt. jammer genoeg, k heb ook al verschillende koeriersdiensten aangeschreven voor werk. misschien dat daar iets bij zit. kassen heb ik hier ook nog niet gezien..
al die uitzendbureaus online hebben ook alleen maar werk voor fulltimers of voor mensen die in de buurt van de randstad wonen.. erg irritant. ik hoop nog wel iets te vinden, maar het is voor het vakantiewerk ook maar voor korte tijd, daarna moet ik weer aan de studie enzo en kan ik alleen in het weekend maar werken...

komend seizoen maar een baantje achter de bar zoeken ergens....

Posted by arj1o1 on Jul-11-2003 05:59:

ik ga maar weer 3 weken orderpicken

Posted by SnuggLe on Jul-11-2003 08:13:

Toppen knippen LOL Er waren ergens 20 illegalen opgepakt die de hele dag toppen aan het knippen waren

En Switch, in je mand Ik stink niet (meer), jij woont nog in Overijssel

Maar ik deed het voor het geld in eerste instantie ja. Maar het is echt relaxed werk hoor. Lekker buiten, beetje dom rondlopen. Aardige collega's! En je moet sowieso 2x per dag je bak legen, dus dat is ook 2x een uur niets doen! Toen ik 18 was kreeg ik 16 piek per uur.

Nu heeft ikke een veel beter baantje

Posted by Jappio on Jul-14-2003 09:12:

Re: vakantie werk gezocht

quote:
Originally posted by arjoderoon
dacht ik deze zomer mooi flink te kunnen verdienen bij de plaatselijke super, gaat het daar nu zo slecht dat er bijna niks te doen is. dus nu kunnen ze bijna geen uren inzetten en ik verdien niks... heb bij uitzendbureau's geinformeerd, maar daar is niks geen vakantiewerk te vinden... dus de vraag: weten jullie leuke baantjes of plekken waar misschien iets te vinden zou zijn???
websites enzo... zoiets als studentenwerk.nl (die heeft ook niks maar goed)

ik werk ook regelmatig via studentenwerk, en zou als ik zou willen 7 dagen per week kunnen werken daarzo. Dus snap je probleem niet

ik is weer van mn vakantiebaan af; heb 3 weken bij een logistiek bedrijf gewerkt, leuk werk, leuke collega's, maar ben blij dat ik voorlopig nog studeer..

Posted by arj1o1 on Jul-14-2003 09:15:

vandaag beginnen met orderpicken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah