TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- FTP´s?
Pages (2): [1] 2 »
FTP´s?
God kväll alla likasinnade!
Tänke höra om någon här inne har en skaplig FTP som man kan ta del av?
Vore mycket trevligt!
Ta hand om er!
/Alex
välkommen får man la säga.....
men.. ehm... 2 poster och frågar redan efter FTP:er och sånt....
e la bara jag kanske som tycker det e dålig stil på nått sätt.
men aja..
välkommen igen 
Tackar för välkomnandet!
Jaja ok jag får väl bli varm i kläderna innan jag frågar igen om sånt igen. Bara det gör dig gladare så! 
Jag är frekvent besökare av Tranceaddict men såg ärligt talat inte att det fanns ett forum fören jag letade arslet av mig för att få höra AvB´s nya mix av ATRC..Hittade den den här, det var ju en vänligt sinnad person som hade bestämt sig för att vara givmild och låta bl.a mig höra den.
Antog därför på något sätt att det finns potential till fina FTP:er här.
/Alex
håller med dbl, lär känna folk först grabben, annars blir du bara stämplad som leecher och kommer inte få nånting.
Vad är en "leecher"?
Som sagt, jag lär känna folk först.
| quote: |
| Originally posted by hustler Vad är en "leecher"? |
Jaså ok, jag är väl mer än "byteshandlare". Ge och ta, det är det livet i sig handlar om. Hehehe..
| Originally posted by hustler Jaså ok, jag är väl mer än "byteshandlare". |
Har du något i åtanke? Du får gärna berätta för mig vad du tänker på för jag är helt förd bakom ljuset.
Skriver under psedonymerna "hustler" på trance.nu och "drew" på Tranceland.org.
Hoppas du har fått klarhet i "vem jag är" om man kan bedöma det efter en individs antal inlägg på ett forum.
Men ok, jag förstår tankegångarna. Låt gå.
/Drew a.k.a Hustler
Tja och välkommen ! Presentera dig gärna i tråden svenska folket, där
du kan skriva lite kort om dig själv. Jag har ingen ftp för tillfället, men gå till chillout forumet och läs hubtråden där du kan få tag på en hel del musik...Lycka till.
håller med ovanstående.. men d finns bra FTP:er bara man vet var man ska leta!! 
Välkommen iaf...
Asså, killen frågade bara efter lite servers...
Han fick veta hur det låg till och accepterade det, man behöver väl inte fortsätta att vara "spydig" då?? Vi vill väl inte skicka iväg alla nya medlemmar direkt eller?
Hustler: Välkommen ska du vara iaf! 
| Originally posted by SWE_TRANCE Asså, killen frågade bara efter lite servers... Han fick veta hur det låg till och accepterade det, man behöver väl inte fortsätta att vara "spydig" då?? Vi vill väl inte skicka iväg alla nya medlemmar direkt eller? Hustler: Välkommen ska du vara iaf! |
Tjena hustler din gamla porrblaska
skoja bá
Välkommen till SWETA den svenska delen av trancEaddict där dom vettigaste människorna på nätet finns... med vissa undantag 
Jag har en FTP där jag delar med mig av sånt jag tycker mina vänner här bör ha, där uppar även andra SWETAs sånt som dom vill ge i gengäld (nytt) eller tycker andra borde ta del av, tex en egenhändigt gjord produktion i form av låt eller mix...
Grejjen är att jag inte slänger ut den hur som helst för att den ska vara lite mer exklusiv... diva stil kanske men jag vill inte slita sönder min lina + burk 
Trevlig sommar // StÄvÄ
hustler, vad har du att erbjuda då? om du vill ha "dags fräsha" grejer måste du kunna ge "dags fräsha" grejer tillbaka 
| Originally posted by hustler Jaså ok, jag är väl mer än "byteshandlare". |
| Originally posted by Aendy Vad är du mer då? |
Men snälla..köp musik istället..idiot....
Småglin som du förstör bara..
Välkommen!
| Originally posted by Promo2000 Men snälla..köp musik istället..idiot.... Småglin som du förstör bara.. |
| Originally posted by Promo2000 Men snälla..köp musik istället..idiot.... Småglin som du förstör bara.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har en FTP där jag delar med mig av sånt jag tycker mina vänner här bör ha, där uppar även andra SWETAs sånt som dom vill ge i gengäld (nytt) eller tycker andra borde ta del av, tex en egenhändigt gjord produktion i form av låt eller mix... Grejjen är att jag inte slänger ut den hur som helst för att den ska vara lite mer exklusiv... diva stil kanske men jag vill inte slita sönder min lina + burk ![]() Trevlig sommar // StÄvÄ |
x(
hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum...
Re: x(
| Originally posted by Promo2000 hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum... |
Välkommen till den trevligaste delen på TA...
Vad snälla alla är mot varandra här då da....
NU RÄCKER DET MED TJAFS !
Välkommen till forumet 
Re: x(
| Originally posted by Promo2000 hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum... |