TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bara på skoj


Posted by Glorie on Jul-11-2003 15:51:

Talking Bara på skoj

Innan ni beger er ut på kvällens galej (eller nåt?) tycker ja ni ska kolla in SVT 2 klockan 19.00.
Kanadensisk serie som håller på en 30 min. Ni har inte råd att missa det Checka!! Brukar va riktigt kul (säger jag som älskar skämtprogram)
Avsnitt 10/13


Posted by robstar on Jul-11-2003 16:22:

Måste kolla i mitt schema om jag har tid...


Aaa precis!


Får väl ta en titt på de programet.

Ta!


Posted by dbl on Jul-11-2003 20:17:

va inte riiiiktigt hemma (tränade) så jag kunde tyvärr inte kolla...


Posted by dj_hysterix on Jul-12-2003 00:40:

jo det där programmet är roligt..jag gillar speciellt när dom skrämmer de som går förbi i parkena


Posted by Glorie on Jul-12-2003 14:46:

Talking

hysterix, hehe....aaaaa ja såg igår.. å sketchen me poliserna i kvinnliga underkläder (nertill) och polisskjorta upptill...samt sketchen när de sabbade för personer som ville ta kort i sån fotoautomat (alltså de där me fläkten du vet) samt den me handen i marken som skrämde folk var roliga
Får INTE missa de tre sista avsnitten... har bara sett typ 2 innan

robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema


Posted by robstar on Jul-12-2003 14:50:

Ja brukar inte gilla sånna där program men de där va faktiskt roligt.

quote:
Originally posted by Glorie


robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema


Man kan ju alltid låtsas.


Posted by AnD on Jul-12-2003 22:05:

Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr.

Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt:

Trigger happy TV
och
Ursäkta röran, vi bygger om

De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram.


Posted by Glorie on Jul-13-2003 20:15:

Behold, my arse.

robstar.. ok, skoj... själv ser ja gärna såna där.. typ amerikanska. eg. dåliga skämtprogram, (americas funniest homevideos och dyl.)
men ja vet att en del ogillar dem skarpt me

and, hmmm... trigger happy.. har ja allt sett! Jäkligt bra... ja tror ja aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv till en sketch på tv.... som ja gjorde till en sketch som var me på Trigger happy för ett bra tag sen
det var den klassiska snigelscenen... (folk brukar veta vilken ja menar.. när ja lyriskt börjar beskriva den)
"en snubbe som klätt ut sig till en snigel (jättestor snigel alltså, me hus å allt.. å så kommer han å går.. på en trottoar... å så ere ett övergångsställe... å så kommer en bil... å då lägger snigelsnubben sig på backen... å börjar "kräla" eller åla sig sjukt långsamt över å bilföraren blir GALEN weeeeeeee
Om NÅN har den scenen på datorn.. så vill ja ha! har fasen inte tänkt på att ja kanske kan söka på internet ef. TH-avsnitten

sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette

Hipp Hipp är oxå jäkligt bra...
Ursäkta röran har ja totalt missat

men Pyjamas har ja sett...


Posted by robstar on Jul-13-2003 20:17:

quote:
Originally posted by Glorie
men Pyjamas har ja sett...


Bästa programet!
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland.


*Kuuungsbacka*


Posted by Rikard on Jul-14-2003 00:36:

quote:
Originally posted by robstar
Bästa programet!
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland.


*Kuuungsbacka*


hehe, jag vet precis vad du menar, jag brukar typ byta kanal lite sanbbt då, för att sedan då hitta nått annat roligt att titta på, så jag glömmer bort att jag skulle titta på det första.. så missar man hela.. fan va störande det är


Posted by dj_hysterix on Jul-15-2003 23:29:

quote:
Originally posted by Glorie
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette


Jo jag har oxå sett det !
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"


Posted by Aendy on Jul-15-2003 23:40:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"
`

Stämmer... underbar komikergrupp... nästan i klass med Varanteatern!


Posted by Rikard on Jul-16-2003 00:04:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Jo jag har oxå sett det !
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"


I CRUUUSH YOUR HEAD!!!
__
/ _ \
| |_|
| _
\_/ |
...../



för att inte glömma saturday night live!

dave foley är min hjälte, så överbrutalt synd att denna man skulle ta en överdos och dö.. R.I.P.


Posted by dj_hysterix on Jul-16-2003 00:07:

quote:
Originally posted by Dioxys
I CRUUUSH YOUR HEAD!!!
__
/ _ \
| |_|
| _
\_/ |
...../


haha..va bra den va!


Posted by XLA on Jul-16-2003 00:08:

quote:
Originally posted by AnD
Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr.

Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt:

Trigger happy TV
och
Ursäkta röran, vi bygger om

De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram.


Trigger Happy TV är så jävla bäst, visste inte att det gått på TV här i Sverige. Gubben med jätte-Nokian är fan obetalbar


Posted by Rikard on Jul-16-2003 00:11:

hoho, kom att tänka på reklamfilmer av en underlig anledning nu också (som vanligt! i framtiden!)

har ni sett nyaste statiol reklamen? fyfan, jag dögarvar i typ 5minuter varenda gång jag ser den alltså


Posted by Glorie on Jul-16-2003 21:26:

dio, den reklamen för statoil.. när en snubbe vill köra om en långsam husvagn.. å så hinner den komma ut frånstatoil me mat å grejor.. innan snubben har hunnit passera macken? hehe


Posted by Rikard on Jul-16-2003 21:28:

nej nej inte den den stör jag mig som FAN på!

är precis som den där killen som vill förbi, och jag tycker pappan i den där bilen framför är så jävla ful och äcklig


jag menar den när man ser hela baksätet helt.. uppätet sen får man se barnen.. hehe, ska väll inte säga mer för dem som inte sett den


Posted by reveal on Jul-16-2003 21:34:

quote:
Originally posted by Dioxys
nej nej inte den den stör jag mig som FAN på!

är precis som den där killen som vill förbi, och jag tycker pappan i den där bilen framför är så jävla ful och äcklig


jag menar den när man ser hela baksätet helt.. uppätet sen får man se barnen.. hehe, ska väll inte säga mer för dem som inte sett den


köp 2 glassar, få en piggelin på köpet?


Posted by Aendy on Jul-16-2003 21:36:

quote:
Originally posted by Dioxys
har ni sett nyaste statiol reklamen? fyfan, jag dögarvar i typ 5minuter varenda gång jag ser den alltså


Är det den med ungarna som tuggar bilinredning?


Posted by Rikard on Jul-16-2003 21:41:

hehe, yes! den är det

åh, gud så jävla rolig känenr igen min familj lite

mmm, lädersäten


Posted by Glorie on Jul-16-2003 21:42:

quote:
Originally posted by reveal
köp 2 glassar, få en piggelin på köpet?

hahaha... aaa den e bra som fan

de me att köpa två glassar å få en piggelin.. de e bara lurendrejeri ja fick då ingen piggelin när ja köpte två glassar


Posted by Glorie on Jul-18-2003 16:36:

Cool

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Jo jag har oxå sett det !
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"


aha, de var SÅ de hette...ja JUST Dää...tackar hysterix!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.