TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bara på skoj
Bara på skoj
Innan ni beger er ut på kvällens galej (eller nåt?)
tycker ja ni ska kolla in SVT 2 klockan 19.00.
Kanadensisk serie som håller på en 30 min. Ni har inte råd att missa det
Checka!! Brukar va riktigt kul (säger jag som älskar skämtprogram) 
Avsnitt 10/13
Måste kolla i mitt schema om jag har tid...
Aaa precis! 
Får väl ta en titt på de programet.
Ta! 
va inte riiiiktigt hemma (tränade) så jag kunde tyvärr inte kolla... 
jo det där programmet är roligt..jag gillar speciellt när dom skrämmer de som går förbi i parkena 
hysterix, hehe....aaaaa ja såg igår.. å sketchen me poliserna i kvinnliga underkläder (nertill) och polisskjorta upptill...samt sketchen när de sabbade för personer som ville ta kort i sån fotoautomat (alltså de där me fläkten du vet) samt den me handen i marken som skrämde folk var roliga 
Får INTE missa de tre sista avsnitten... har bara sett typ 2 innan 
robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema

Ja brukar inte gilla sånna där program men de där va faktiskt roligt. 
| quote: |
| Originally posted by Glorie robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema |
Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr.
Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt:
Trigger happy TV
och
Ursäkta röran, vi bygger om
De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram.
robstar..
ok, skoj... själv ser ja gärna såna där.. typ amerikanska. eg. dåliga skämtprogram, (americas funniest homevideos och dyl.)
men ja vet att en del ogillar dem skarpt me
and, hmmm... trigger happy.. har ja allt sett! Jäkligt bra... ja tror ja aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv till en sketch på tv.... som ja gjorde till en sketch som var me på Trigger happy för ett bra tag sen
det var den klassiska snigelscenen... (folk brukar veta vilken ja menar.. när ja lyriskt börjar beskriva den)
"en snubbe som klätt ut sig till en snigel (jättestor snigel alltså, me hus å allt..
å så kommer han å går.. på en trottoar... å så ere ett övergångsställe... å så kommer en bil... å då lägger snigelsnubben sig på backen... å börjar "kräla" eller åla sig sjukt långsamt över
å bilföraren blir GALEN
weeeeeeee
Om NÅN har den scenen på datorn.. så vill ja ha! har fasen inte tänkt på att ja kanske kan söka på internet ef. TH-avsnitten 
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette
Hipp Hipp är oxå jäkligt bra...
Ursäkta röran har ja totalt missat
men Pyjamas har ja sett... 
| quote: |
| Originally posted by Glorie men Pyjamas har ja sett... |

| quote: |
| Originally posted by robstar Bästa programet! ![]() De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland. *Kuuungsbacka* |
| quote: |
| Originally posted by Glorie sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette |
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall" |
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Jo jag har oxå sett det ! om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall" |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys I CRUUUSH YOUR HEAD!!! __ / _ \ | |_| | _ \_/ | ...../ |
| quote: |
| Originally posted by AnD Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr. Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt: Trigger happy TV och Ursäkta röran, vi bygger om De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram. |
hoho, kom att tänka på reklamfilmer av en underlig anledning nu också
(som vanligt! i framtiden!)
har ni sett nyaste statiol reklamen? fyfan, jag dögarvar i typ 5minuter varenda gång jag ser den alltså 
dio, den reklamen för statoil.. när en snubbe vill köra om en långsam husvagn.. å så hinner den komma ut frånstatoil me mat å grejor.. innan snubben har hunnit passera macken?
hehe
nej nej
inte den
den stör jag mig som FAN på! 
är precis som den där killen som vill förbi, och jag tycker pappan i den där bilen framför är så jävla ful och äcklig 
jag menar den när man ser hela baksätet helt.. uppätet
sen får man se barnen.. hehe, ska väll inte säga mer för dem som inte sett den

| quote: |
| Originally posted by Dioxys nej nej inte den den stör jag mig som FAN på! ![]() är precis som den där killen som vill förbi, och jag tycker pappan i den där bilen framför är så jävla ful och äcklig ![]() jag menar den när man ser hela baksätet helt.. uppätet sen får man se barnen.. hehe, ska väll inte säga mer för dem som inte sett den |
| quote: |
Originally posted by Dioxys har ni sett nyaste statiol reklamen? fyfan, jag dögarvar i typ 5minuter varenda gång jag ser den alltså |
hehe, yes! den är det 
åh, gud
så jävla rolig
känenr igen min familj lite 
mmm, lädersäten 
| quote: |
| Originally posted by reveal köp 2 glassar, få en piggelin på köpet? |

ja fick då ingen piggelin när ja köpte två glassar
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Jo jag har oxå sett det ! om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall" |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.