TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- antwerp is burning outdoor - 250 gratis tickets
antwerp is burning outdoor - 250 gratis tickets
volgende week zaterdag 19 juli wordt de offici�le line-up voor dit megafeest bekendgemaakt, en op diezelfde dag worden er ook 250 gratis tickets uitgedeeld!! voor dit alles moet je naar de fish & chips in de kammenstraat te antwerpen.. de deuren gaan er om 10u open. de eerste 10 bezoekers krijgen een gratis v.i.p.-ticket, de volgende 250 een gratis ingangsticket!
dat wordt drummen, vrees ik.. 
op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij |
Ik heb dan 2de zit wanneer het AiB is.
BTW mij krijgde ni binnen in de Fish & Ships.
Fish & Chips: are either robotic fish, badsmelling cpu's or something you eat!!!!!
Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he 
| Originally posted by Tiger777 Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he |
| Originally posted by Tiger777 Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he |
| Originally posted by tor8024 wel, ze verwachten toch een aantal kampeerders die voor hun deur zullen overnachten om er die morgen als eerste bij te zijn.. |
| Originally posted by CygnusX Ik zit dan in Oostende, te wachten tot Ferry begint 's avonds. |
oh jak, donna

| Originally posted by Tiger777 oh jak, donna |
Haa, maar over boozywoozy hebben we het hier al uitgebreid gehad, wij zijn hier allemaal fans van het eerste uur
(oh ja, dat was sarcasme
)
| Originally posted by mynameistrance ze zullen wel weer op hun geld zitten en naar die debiele donnafuif in knokke willen (zonder mij dan toch) |
| Originally posted by mynameistrance zijn zo van die mensen die denken da iedereen op trance en techno staat te hakken |
).| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Haa, maar over boozywoozy hebben we het hier al uitgebreid gehad, wij zijn hier allemaal fans van het eerste uur (oh ja, dat was sarcasme ) |