TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten Mixed Live: Spundae @ Circus, LA
Ferry Corsten Mixed Live: Spundae @ Circus, LA
Ferry Corsten Mixed Live: Spundae @ Circus, LA
TRANCE.NU -- Ferry Corsten comes back with another great mixcompilation! He mixed his brand new CD live in Spundae at Circus, Los Angeles. Read on!
Written by: Twan van Loon, aka Dancemania
Ferry Corsten is one of the world's most popular Trance DJ's. He's sold millions of mix albums internationally and his self-produced tracks are some of the biggest hits in Trance history. One of his latest singles 'Punk' is without question the anthem of the last year. With his first entry into the Mixed Live series, the biggest producer in Trance music meets the biggest name in clubbing on 'Ferry Corsten Mixed Live: Spundae, Los Angeles'.
Tracklisting:
01. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
02. Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco De Govia Remix)
03. Mesh - Purple Haze
04. Solid Globe - North Pole (Nickelson & Maurice Night Remix)
05. Svenson & Gielen feat. Jan Johnston - Beachbreeze
06. Robert Gitelman - Things 2 Say
07. Matti Laamanen - Flakes
08. Afterburn - Summer Sun (Agnelli & Nelson Remix)
09. Rapid Eye - Stealing Beauty (Ronald van Gelderen Mix)
10. Ferry Corsten - Indigo
11. Ferry Corsten - Punk
12. Massif - Understatement
13. Marco V - C:\del *.Mp3
14. Oliver Lieb presents Smoked - Metropolis (Metro Us Mix)
15. Carl Cox & Christian Smith - Dirty Bass (Trevor Rockcliffe Mix)
16. Condor - Velvet Dreams (Skylight Mix)
DVD includes:
5.1 Dolby Digital Surround Sound Mix
Making-of documentary
Slide Show Gallery from the event
Punk Music Video
The release date from this CD will be at Juy 22, 2003 and the official release party for the compilation will be yet again at the Spundae L.A. home, Circus at August 29, 2003!
(bron www.trance.nu)
Aangezien het tegenwoordig zeer beperkt is qua kwalitatieve compilatie cd's, lijkt mij dit wel een top cd'tje (plus dvd). Oke qua tracklist is het niet wereldschokkend, vrij oud allemaal, maar Mixed Live cd's van Moonshine zijn vaak wel wicked, qua sfeer en publiekgeschreeuw. Carl Cox @ Crobar is en blijft mijn beste cd. Tevens is de mixed live van Tall Paul errug lekkah. Ben benieuwd naar deze cd van Ferry, waarschijnlijk wel het kopen waard.
Vraag me af of deze cd ook in NL gereleased wordt of zou het US only zijn?
quote: |
Originally posted by babbel Vraag me af of deze cd ook in NL gereleased wordt of zou het US only zijn? |
idd weer een leuk ceedeetje... een cd van Tijd, Ferry of Armin laat ik zoiezo maar zelden liggen in de platenzaak
Ik ken eigenlijk alleen nr. 12 en 15 nog niet, maar de rest zijn in ieder geval toch wel toppertjes!
En een DVD is ook altijd mooi meegenomen net als bij World Tour Tokyo. Maar een "5.1 Dolby Digital Surround Sound Mix" Wat gaat dit betekenen... een videoregistratie van de hele mix misschien?? Dit zou pas echt vet zijn.
Spundae is zo'n geile club
Beetje over done misschien maar toch
http://www.spundaehollywood.com/saturday/index.html
Zoiets wilde kremlin ook zijn clubbing to the extreme
Originally posted by MaGiK54 Aangezien de overige Mixed Live cd's van Moonshine bij de free record te koop zijn mag ik ervan uit gaan dat deze cd ook wel ergens in het land te koop zal zijn. |
Originally posted by moogwai En een DVD is ook altijd mooi meegenomen net als bij World Tour Tokyo. Maar een "5.1 Dolby Digital Surround Sound Mix" Wat gaat dit betekenen... een videoregistratie van de hele mix misschien?? Dit zou pas echt vet zijn. |
Alweer punk en indigo, stonden op die andere cd toch ook al
Originally posted by MennoB Alweer punk en indigo, stonden op die andere cd toch ook al ![]() |
Kheb hem net geluisterd........
Tis weer de typische Ferry trance, veel duitse handjes in de air meuk etc!!!
Ik zou hem voor geen goud kopen in de winkel
Originally posted by Raymond Kheb hem net geluisterd........ Tis weer de typische Ferry trance, veel duitse handjes in de air meuk etc!!! |
Heb 3 CD's gekocht van Moonshine (2x Carl Cox en 1x Tall Paul) en ben niet teleurgesteld. Ik ga deze zekers even uitchecken!
Ligt deze mixer al in de platenzaak hier in Nederland??? Bij de FRS ofzo.
Een paar online-zaken hebben 'm al, maar daar is de levertijd minimaal 1 week en dat schiet dus echt niet op...
Wel redelijk lekker cdtje alleen beetje jammer dat Punk dr op staat, maarja...Ferry is toch duidelijk een betere producer dan dattie DJ is....
btw Solid Globe - North Pole (Nickelson & Maurice Night Remix) is gewoon de Originele mix
Heb 'm vandaag gekocht bij de FRS en ik moet zeggen dat die 5.1 surround mix toch wel erg te pruimen is. Een erg vette ervaring met dat publiek, etc. Je zou er toch maar eens live bij zijn geweest.. ik kreeg al meteen kippevel van Nothing
Weet iemand trouwens wat het intronummer is van de DVD, die is nl. echt wel lekker trancy. Misschien dat Ferry 'm speciaal voor deze DVD heeft geproduceerd ofzo, ik heb 'm in ieder geval nog nooit gehoord...
Hopelijk is dit niet de laatste 5.1 mix, als Magik 6 nou eens...