TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tranceicion Relaunched - 6:e september

Posted by Vizay on Jul-12-2003 22:19:

Tranceicion Relaunched - 6:e september

Dags igen f�r �nnu en Tranceicion fest

vi har �nnu en g�ng slagit v�ra skallar ihop � fixat n�got som vi hoppas ni kommer gilla

---

Datum: 6:e September 2003

Line up:

[21:00] DJ Dome [Techtrance]
[22:00] Envio & Endre [Uplifting]
[00:00] Vizay [Uplifting & Hardtrance]
[01:00] Ferren [Hardstyle]
[02:00] DJ Helixx [Psy]

�lder: 18 �r

Pris: 100kr F�rk�p, 140kr vid d�rren!

Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus

Tid: 21-03

�vrigt Saft & Aranha kommer st� f�r dekor. Varmkrov och l�sk (Cola & Fanta) kommer finnas till f�rs�ljning.
F�rk�psbiljetter kommer att finnas f.o.m 21 Juli p� Pitch, Gamla Bro.g i Stockholm.

---

Har ni n�gra fr�gor kring eventet s� ere bara � fr�ga h�r, sl�nga iv�g ett PM till mig eller maila n�gon av oss i TCI crewen

mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns p� Tranceicion.tk

Posted by dbl on Jul-14-2003 00:36:

vill g�rna komma, men vet inte hur det blir med jobb... + att jag m�ste ha pengar och man m�ste nana kudde n�gonstans.

e lite dyrt med t�g ToR fr�n gbg och sen 100kr intr�de + att man m�ste ju dricka n�got och troligtvis k�ka n�got n�nstans iallafall.

men vi f�r se

Posted by Vizay on Jul-14-2003 14:27:

hehe vore ju soft om du kunde komma men du e f�rl�ten �ven om du inte kan, du bor ju trots allt p� andra sidan sverige

men tusan, jag vet att ni l�ser tr�den...lite feedback nu, n�gra som kommer osv?

Posted by Rikard on Jul-14-2003 14:53:

hehe, september �r en bit bort peter

f�r se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp d� iaf

Posted by dbl on Jul-14-2003 15:26:

quote:
Originally posted by Dioxys

vart ska du flytta d�?

Posted by Rikard on Jul-14-2003 15:34:

jadu, man kan ju alltid �nska att det var amesterdame eller london typ men det blir lilla j�nk�ping som f�r en ta mer

men pappa komemr ju bo kvar h�r uppe i sthlm tills sen-h�sten s� jag kan ju alltid komma � h�lsa p�.. tror/hoppas jag

Posted by dj_hysterix on Jul-14-2003 15:36:

Dio: j�nk�ping f�r ju v�rsta feta artisterna i �r ju !

Vizzan: det �r ju l�ng tid kvar ! men jag kommer nog !

Posted by dbl on Jul-14-2003 16:13:

quote:
jadu, man kan ju alltid �nska att det var amesterdame eller london typ men det blir lilla j�nk�ping som f�r en ta mer

men pappa komemr ju bo kvar h�r uppe i sthlm tills sen-h�sten s� jag kan ju alltid komma � h�lsa p�.. tror/hoppas jag

ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig n�got i sveriges riktiga huvudstad g�teborg

Posted by Rikard on Jul-14-2003 17:31:

quote:
Originally posted by dbl
ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig n�got i sveriges riktiga huvudstad g�teborg

det kommer v�ll allt har ju f�rfasiken bara b�rjat i sverige

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara f�r det g�r det i resten av kontinenten t�nk p� att de har h�llt p� ett j�vla tag

jo, jag har jhu s�n j�vla �vertur med alla fester som arrangeras h�r ocks� s� s� hemskt komemr det v�ll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm..

Posted by dbl on Jul-14-2003 17:32:

quote:
det kommer v�ll allt har ju f�rfasiken bara b�rjat i sverige

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara f�r det g�r det i resten av kontinenten t�nk p� att de har h�llt p� ett j�vla tag

jo, jag har jhu s�n j�vla �vertur med alla fester som arrangeras h�r ocks� s� s� hemskt komemr det v�ll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm..

jag.. ta det lugnt.. herregud... kan man det

Posted by Laalin on Jul-17-2003 16:34:

quote:

Sant! Massor med tid kvar tills man m�ste best�mma sej

Posted by Endre on Jul-21-2003 22:56:

biljetter s�ljes nu. mer info vart:

http://www.tranceicion.tk/

Posted by Vizay on Jul-24-2003 17:29:

ni kan se nya lineupen i f�rsta posten

[edit]

ok fel av mig, missf�rstod dom andra i teamet lite...det blir ingen split av endre & envio utan dom lirar 2 timmar tillsammans inget annat

Posted by Vizay on Aug-08-2003 21:11:

mindre �n en m�nad kvar och lagom till detta s� finns biljetterna ute p� Pitch och Saturn Return i sthlm...

blev lite f�rsening p� biljettfronten pga. mig sj�lv, slarvade lite men nu finns dom att tillg� iaf...ber tusen g�nger om urs�kt f�r mitt lilla klanteri