TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tranceicion Relaunched - 6:e september
Tranceicion Relaunched - 6:e september
Dags igen f�r �nnu en Tranceicion fest
vi har �nnu en g�ng slagit v�ra skallar ihop � fixat n�got som vi hoppas ni kommer gilla 
---
Datum: 6:e September 2003
Line up:
[21:00] DJ Dome [Techtrance]
[22:00] Envio & Endre [Uplifting]
[00:00] Vizay [Uplifting & Hardtrance]
[01:00] Ferren [Hardstyle]
[02:00] DJ Helixx [Psy]
�lder: 18 �r
Pris: 100kr F�rk�p, 140kr vid d�rren!
Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus
Tid: 21-03
�vrigt Saft & Aranha kommer st� f�r dekor. Varmkrov och l�sk (Cola & Fanta) kommer finnas till f�rs�ljning.
F�rk�psbiljetter kommer att finnas f.o.m 21 Juli p� Pitch, Gamla Bro.g i Stockholm.
---
Har ni n�gra fr�gor kring eventet s� ere bara � fr�ga h�r, sl�nga iv�g ett PM till mig eller maila n�gon av oss i TCI crewen
mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns p� Tranceicion.tk
vill g�rna komma, men vet inte hur det blir med jobb... + att jag m�ste ha pengar och man m�ste nana kudde n�gonstans.
e lite dyrt med t�g ToR fr�n gbg och sen 100kr intr�de + att man m�ste ju dricka n�got och troligtvis k�ka n�got n�nstans iallafall.
men vi f�r se 
hehe vore ju soft om du kunde komma men du e f�rl�ten �ven om du inte kan, du bor ju trots allt p� andra sidan sverige
men tusan, jag vet att ni l�ser tr�den...lite feedback nu, n�gra som kommer osv? 
hehe, september �r en bit bort peter 
f�r se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp d� iaf 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys hehe, september �r en bit bort peter ![]() f�r se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp d� iaf |
jadu, man kan ju alltid �nska att det var amesterdame eller london typ
men det blir lilla j�nk�ping som f�r en ta mer 
men pappa komemr ju bo kvar h�r uppe i sthlm tills sen-h�sten
s� jag kan ju alltid komma � h�lsa p�.. tror/hoppas jag 
Dio: j�nk�ping f�r ju v�rsta feta artisterna i �r ju !
Vizzan: det �r ju l�ng tid kvar
! men jag kommer nog ! 
| Originally posted by Dioxys jadu, man kan ju alltid �nska att det var amesterdame eller london typ men det blir lilla j�nk�ping som f�r en ta mer ![]() men pappa komemr ju bo kvar h�r uppe i sthlm tills sen-h�sten s� jag kan ju alltid komma � h�lsa p�.. tror/hoppas jag |
| Originally posted by dbl ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig n�got i sveriges riktiga huvudstad g�teborg |
allt har ju f�rfasiken bara b�rjat i sverige 
t�nk p� att de har h�llt p� ett j�vla tag 
s� s� hemskt komemr det v�ll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm..
| Originally posted by Dioxys det kommer v�ll allt har ju f�rfasiken bara b�rjat i sverige ![]() folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara f�r det g�r det i resten av kontinenten t�nk p� att de har h�llt p� ett j�vla tag ![]() jo, jag har jhu s�n j�vla �vertur med alla fester som arrangeras h�r ocks� s� s� hemskt komemr det v�ll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm.. |
| Originally posted by Dioxys hehe, september �r en bit bort peter ![]() f�r se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp d� iaf |
biljetter s�ljes nu. mer info vart:
http://www.tranceicion.tk/
ni kan se nya lineupen i f�rsta posten 
[edit]
ok fel av mig, missf�rstod dom andra i teamet lite...det blir ingen split av endre & envio utan dom lirar 2 timmar tillsammans
inget annat 
mindre �n en m�nad kvar och lagom till detta s� finns biljetterna ute p� Pitch och Saturn Return i sthlm...
blev lite f�rsening p� biljettfronten pga. mig sj�lv, slarvade lite men nu finns dom att tillg� iaf...ber tusen g�nger om urs�kt f�r mitt lilla klanteri