TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by Miss Proximus on Jun-18-2001 21:14:

Cool Joepie! Vrouw met meeste posts!

Sorry Ruud voor deze post...maar ik ben zow trots!!! Ik heb er h��l hard aan gewerkt om Sugah in te halen...en het is gelukt!!! aaaaaa....this feels great.....
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje t� enthousiast...

Ik hoop dat ik jullie niet (nog) gek(ker) maak met mijn soms idiote posts..haha...ik heb in ieder geval meestal v�t naar me zin! Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood!

nou..eh..laterz...of eeh.... GREETZ!! zoals bellie het zou zeggen

Posted by Dj Lex on Jun-18-2001 21:17:

Haha gefeliciteerd dan maar he.

Posted by Opti on Jun-18-2001 21:20:

ja gefeliciteerd miss p

Posted by Robvef on Jun-19-2001 06:58:

Gefeliciteerd Miss P. (TA Octopussy Reldel???)

LoL

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 07:12:

haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha

Posted by Dwingo on Jun-19-2001 07:34:

Re: Joepie! Vrouw met meeste posts!

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood!

Count me in
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.

Posted by Dj Lex on Jun-19-2001 08:44:

Re: Re: Joepie! Vrouw met meeste posts!

quote:
Originally posted by Dwingo

Count me in
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.

haha ja maar wat is precies hardleers?

Posted by Blik on Jun-19-2001 08:44:

gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen

bijna 1000 posts trouwens

Posted by Dj Lex on Jun-19-2001 08:45:

quote:
Originally posted by Blik
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen

bijna 1000 posts trouwens

Ja die Proximus gaat gelijk hard hoor.

Posted by Bellie on Jun-19-2001 09:08:

hehehe lekker hoor meisie!!!

als je zo doorgaat ga je mij ook nog inhalen!!
vanavond weer icq-en.haha

talk to ya later babe!!

GREETZ!!

Posted by M5 on Jun-19-2001 09:53:

ik ben trots op je hoor RELDEL !!

Posted by cyberia on Jun-19-2001 10:23:

quote:
haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha

ma geef toe dat die ruzie bijgedragen heeft tot het aantal posts da ge nu hebt h� gefeleciteerd Reldel

Posted by -=WVG=- on Jun-19-2001 11:47:

quote:

Relluuuh...Bij de harde kern van Camboer zullen ze trots op je zijn
Ik ben ook trots op je...gefeliciteerd

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 17:13:

haha..camBOER lol..is dat een stille hint wvg??? wacht maar...ik trap je helemaal naar de maan..hooligan..pah!

Posted by -=WVG=- on Jun-19-2001 18:13:

quote:
haha..camBOER lol..is dat een stille hint wvg??? wacht maar...ik trap je helemaal naar de maan..hooligan..pah!

He verdorie...Die typfouten van mij ook altijd...
Het spijt me, kun je me vergeven....

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 18:24:

tulik! ik vergeef iedereen altijd gelijk..de kewle lui dan...Henkie, Cyberia..jij...kan toch niet kwaad blijven op zulke toffe mensen? (ok� genoeg geslijmd, m'n trui is nat haha)

Posted by -=WVG=- on Jun-19-2001 18:33:

quote:
tulik! ik vergeef iedereen altijd gelijk..de kewle lui dan...Henkie, Cyberia..jij...kan toch niet kwaad blijven op zulke toffe mensen? (ok� genoeg geslijmd, m'n trui is nat haha)

*slaakt zucht van verlichting...*

Posted by cyberia on Jun-19-2001 21:34:

quote:

oef aan pak van mijn hart

Posted by Blik on Jun-20-2001 06:30:

quote:

**word boos omdat die niet bij de kewle lui hoort**

Posted by -=WVG=- on Jun-20-2001 10:39:

quote:

haha, dat moet je eerst ff ruzie maken met Miss P. Als ze je vergeeft weet je of je kewl bent of niet

Posted by Dj Lex on Jun-20-2001 14:27:

quote:

Hehe meeloper

Posted by Miss Proximus on Jun-20-2001 20:47:

haha......wvg dat heb je goed gezien...��rst rellen..dan zien of ik je kewl vind..zo ging t ook bij de rest (vooral bij m'n partner in crime...god..ik kon m wel schieten..h� dwingo? )

Posted by Remy D on Jun-20-2001 20:52:

Gefeliciteerd en ik feliciteer je ook maar meteen voor je 1000 posts wat dat zal ook niet lang meer duren

Posted by Miss Proximus on Jun-20-2001 22:20:

haha..ik zeg 1 ding: ik maak er zelf geen thread over..kan ik gelijk testen of ik zelf ook bij de kewle lui hoor haha

Posted by -=WVG=- on Jun-21-2001 08:41:

quote:
haha..ik zeg 1 ding: ik maak er zelf geen thread over..kan ik gelijk testen of ik zelf ook bij de kewle lui hoor haha

Van mij moet je er geen verwachten...
Krijg je gelijk weer gezeik over useless threads enzo...
Bij mijn thread over "Lexieman" heb ik m'n reputatie al op het spel gezet

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »