TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Music Producers Promotion
-- Trancelovers: July Pre-releases & Promos from Rockagill
Trancelovers: July Pre-releases & Promos from Rockagill
In the beginning of July, will the new album from "Rockagill - Illusions" be released here in Norway.
It will be the second album in the row, so be sure not miss it! I`ll try to make the files available before August!
All you norwegians tranceaddict members, can watch us live at the Zap festival June 29 in T�nsberg! GEeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
And here you got some freaky sneaky peeks!...

Rockagill - Illusions (Original mix)
Rockagill - Atlantis (2001 remake)
Fiskelim [Rockagill]
[email protected]
Comments are as always welcome !

Another track added;
All Saints - Lady Marmalady (Rockagill mix)
It`s house, but it rocks 
take care

Re: Trancelovers: July Pre-releases & Promos from Rockagill
| quote: |
| Originally posted by Fiskelime In the beginning of July, will the new album from "Rockagill - Illusions" be released here in Norway. It will be the second album in the row, so be sure not miss it! I`ll try to make the files available before August!All you norwegians tranceaddict members, can watch us live at the Zap festival June 29 in T�nsberg! GEeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! And here you got some freaky sneaky peeks!... ![]() Rockagill - Illusions (Original mix) Rockagill - Atlantis (2001 remake) Fiskelim [Rockagill] [email protected] thanks mate , go easy on the spam but Comments are as always welcome ! |
hva r d dere skal spille p� zap partyet.... og hvem r d som kommer...
kan du ta opp ett livesett og gi d til mg eller.... og hvis du hadde giddi... sjekk ut linken min under tiesto sitatet: dj alfi - xtc
en sang jg har mekka.... fiskelim.. lol... lukter ikke godt
vi skal spille torsdag den 28. engang ut p� kvelden, sannsynligvis et 20-30 minutter sett med det beste vi lagd mixa inn i hverandre i et slags live show hvis du skj�nner!
Har du tenkt deg ditover eller?
Jeg skal nedover til festivalen
Reiser i morgen kveld. Jeg skal v�re med a rigge til der nede, og f�r mest sannsynlig backstage pass for det, s� det kan jo hende vi treffes der nede. Kult med norske trance producere forresten. Er ikke s� mange av oss.
Hvilket utstyr bruker du/dere? Jeg har bare software s� langt. Pr�ver � skaffe sommerjobb n� slik at jeg f�r kj�pt noe skikkelig hardware s� tidlig s� mulig. Hvis dere hadde giddet kunne dere ha sjekket
noe av det jeg har mekket s� langt. Er ikke s� proff lyd p� dem, men sangene er ganske gammel, og som sagt laget med bare software..
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=45106
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=41880
Likte i hvertfall det dere hadde her. Virkelig bra
Peace
muligens tar jg mg n tur nedover... vet ikke om jg gidder, eller har r�d for den slags skyld.... sjekka du linken min eller?
Fresk mix Alfi! Godt � h�re at du ikke har rippa fra originalen, men har lagd alt sj�l med egne instrumenter og greier fra scratch (Du har vel det!?). Noen remixes fra noen nyere tunes?
| quote: |
| Originally posted by Fatboy Jeg skal nedover til festivalen ![]() Reiser i morgen kveld. Jeg skal v�re med a rigge til der nede, og f�r mest sannsynlig backstage pass for det, s� det kan jo hende vi treffes der nede. Kult med norske trance producere forresten. Er ikke s� mange av oss. Hvilket utstyr bruker du/dere? Jeg har bare software s� langt. Pr�ver � skaffe sommerjobb n� slik at jeg f�r kj�pt noe skikkelig hardware s� tidlig s� mulig. Hvis dere hadde giddet kunne dere ha sjekket noe av det jeg har mekket s� langt. Er ikke s� proff lyd p� dem, men sangene er ganske gammel, og som sagt laget med bare software.. http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=45106 http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=41880 Herlige sanger! satte fantasien min i sving. Tydelig at du savner og mangler noen gromsaftige ekte synther ja, for det l�ter litt software , men notene er det ingenting � si p�. Hva software om jeg t�r sp�rre? Likte i hvertfall det dere hadde her. Virkelig bra ![]() Peace |
Oops, ble litt feil der, men men... .
Ta � se etter oss p� festivalen a, hvis du kommer inn backstage
!
Vi er der kun torsdag kveld, if�rt Svarte Rockagill tskjorter, helt konge...! hehe
Fiskelim
[Rockagill]