TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nature One
Nature One
Tjenare!
/medinlevelse/S�g en annons om att en kille s�lde dancevalley biljetter... b�rjade fundera... faen man skulle dragit p� en stor fest till i sommar... men d� helt pl�stligt - ja av en slump.. s� kom jag att t�nka p� nature one i tyskland samma datum /medinlevelse/ ;-)
"More trance" is what many of you asked for after NATURE ONE 2002, and that's why the musical motto for the OpenAirFloor this year is "back to the roots", putting greater focus again on trance in its original, true form.
The artists appearing at NATURE ONE 2003 have for many years been the foremost exponents of this style. No "one-hit wonders", no pop acts out for short-term success with third-rate remakes or cover versions. The OpenAirFloor is the nucleus of NATURE ONE. It was here that the idea of partying with thousands of friends under the open sky, right in the middle of beautiful, unspoilt countryside first came true. You have breathed life into this idea. You have made NATURE ONE into what it is today. And this evolution is far from over.
It is alive and kickin'!
Paul van Dyk (Berlin)
Blank&Jones (Cologne/Dusseldorf)
Sasha (London)
Moguai (Ruhr area)
Cosmic Gate-Nic Chagall (Duisburg)
Dan Reaves (Berlin)
DJ Errik (Duisburg)
Sono (Hamburg)
Nature One Inc.
Lexy&K-Paul (Berlin)
Westbam (Berlin)
Dag (Frankfurt/Ibiza)
Tomcraft (Munich)
Taucher (Rhine-Main)
Kai Tracid (Frankfurt)
Marco V (Amsterdam)
JamX&DeLeon aka
DuMonde (Koblenz)
Tillmann Uhrmacher (Darmstadt)
Scarecrow (Hamburg)
Toktok vs. Soffy O. (Berlin)
Paul Kalkbrenner (Berlin)
Codec&Flexor (Cologne)
Voodoo&Serano feat.
Sistem (Ibiza)
2 dagar, 1 och 2 augusti Fre och L�r..
- det coola �r att det finns en camping i n�rheten som de flesta m�nniskor kommer bo p�... jag t�nkte faktiskt g� emot min princip (ej t�lt)... 8 euro per person f�r �vernattning d�r.
Sen min loveparad planering s� kom jag fram till att resan gick p� ungef�r 400-700kr per person med f�rja och bilresa, och sj�lva arrangemanget k�nns v�ldigt mycket mer prisv�rt �n motsvarande i holland.. 49 euro f�r b�da dagarna.
Okej - s� vilka ska med, steve, mjz, reveal - vad s�ger ni!!!
hehe, nature ones line up var den f�rsta jag s�g i �r, f�r n�gra m�nader sen, som fick mig att hoppa runt some en gaslning, sen s�g jag GGs lina ocks� och hoppade lite till... 
vet inte riktigt hur det �r med tiderna, som jag fattade det f�rut h�ller det p� fr�n 18 p� fredagen till 10 p� s�ndagen...
vi f�r v�l se... 
Jag b�rjar f� ihop en hel bil med folk, men fortfarande 1-2 platser kvar.
�rligt talat, detta kommer bli sommarens b�sta festival (f�rutom loveparade d� .
Holland i all �ra, men har m�rkt att de flesta grejorna d�r har alldeles f�r h�gt pris.. och ni som har t�nkt att �ka p� dancevalley/mysteryland... t�nkt p� att de st�nger klockan 00... d� m�ste man betala hotellrum den natten, om man nu inte k�r hem direkt - men det tror jag inte �r speciellt l�mpligt
Jag hade t�nkt att �ka ner s� man �r vid campingen till 16 p� fredagen, sen fest till s�ndag d� vi kan �ka hem l�mplig tid.
Min bil rymmer 4 personer, men hyrbil �r inte helt dyrt faktiskt, jag r�knade lite snabbt p� det : hyrbil 1500kr, bensin 700, f�rja 1570
= 700kr per person f�r resan om vi �r 5 pers.
H�r av er fortast m�jligt till [email protected]