TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dit wil ik ook wel thuis hebben !!
Dit wil ik ook wel thuis hebben !!
http://web.media.mit.edu/~jpatten/a...d-small-web.mov
Filmpje is ongeveer 20 mb groot.
Ziet er wel zeer flex uit maar of het ook echt zal gebruikt worden voor produiceren....
http://web.media.mit.edu/~jpatten/ voor meer info
Zoals wij dat in Brabant zeggen:
SPULLEKE
Ziet er echt vet cool uit! Wel jammer dat de techniek steeds meer anti vinyl aan het worden is
het filmpje wil niet bij mij....
| quote: |
Originally posted by franzelare het filmpje wil niet bij mij.... |
Quicktime..
Het ziet er zeker wel grappig uit, maar of er nou echt mee te werken valt. Wel vette demo, dat zeker!
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!
ik denk zelf dat dit best wel toekomst heeft. veel speelser dan op de PC, en je kunt zo "on the fly" produceren, dus live optreden is dan ook echt live. je kunt veel beter reageren op publiek.
dit is de eerste stap naar die computers die ze bij Minority Report ook gebruiken
geen RSI meer :P
idd vet filmpje!
Quicktime deed t ook niet bij mij, heb gewoon de url ingevuld bij realplayer, doetet gewoon 
Grtz
WooT
Inderdaat vet spulleke, maar zou het ook goed werken...?? In ieder geval je moet als het werkt wel veel oefenen...
Mja, wel jammer dat de vinyl-techniek steeds minder wordt..
hmm ziet er allemaal wel leuk en aardig uit, maar t is toch nog niet echt produceren.
meer iets in de trend van ejay-achtig; verschillende soorten loops combineren, met iets meer features dan
ik denk niet dat dit het echte live optreden gaat vervangen, daar kun je toch nog altijd meer mee doen als dit
en t ziet er veel vetter uit dan dit
humz hij doet t niet
| quote: |
| Originally posted by kreischer2000 humz hij doet t niet |
dat zou idd bij mij thuis ook wel mooi staan
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.