TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lämnar er tyvärr
Lämnar er tyvärr
känner att jag trivs inte här längre.. så många nya och så mycket bråk och så, så jag känner inte för att vara kvar längre..
trivs helt enkelt inte
synd att det ska bli såhär, men... jaaa...
neee.. skojar bara.. oroa er inte 
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig 
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..
men då blir det la rehabilitering i några månader 
e la inne en del underdagen medan jag håller på att packa och så, men sen så bär det iväg....
så ni får ha det så bra här hemma i sverige där det kommer att ösregna och åska dygnet runt medan jag e borta.... 
[LÄS NÄR JAG HAR ÅKT] HEJ DÅ *vinkar* *snyft* *snyft* [/LÄS NÄR JAG HAR ÅKT]

haha trodde fan du var seriös först.... lämna TA, det går väl inte?
phew trodde också du va seriös först
men fan va nice, resa utomlands å grejer...fast de verkar ju inte behövas med den värmen vi har direkt 
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare
PS. Vi tar er på råsunda idag

Att lämna TA är som att lämna livet. 
Re: Lämnar er tyvärr
| quote: |
| Originally posted by dbl så många nya |
Re: Lämnar er tyvärr
| quote: |
| Originally posted by dbl ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig ![]() åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen.. |
funderade på att åka iväg i sommar, men min särbo har ingen semester i år
så jag får väll hålla mig till i vinter i stället
| quote: |
| Originally posted by NooN Att lämna TA är som att lämna livet. |

| quote: |
| Originally posted by Vizay jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare |



YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!
Baaaaaaahahahaha!!!!!! ![]()
Har så kul dude! Sup inte ihjäl dej bara. 
LateRZ:!:! 
haha, ja läste gulrutan från förra sidan och fatta direkt att du skoja
ha de så braaa på cypern! å bränn dig inte i solen
bada mycket och dansa som en galning
(på klubbarna alltså!!)
| quote: |
| Originally posted by robstar YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge! Ska bli så skönt när du försvinner från forumet! |




ha d gott i cyprus, dbl! 
| quote: |
Originally posted by Nyx ![]() ha d gott i cyprus, dbl! |
Yo ! ..besök också Protaras det e skitfina stränder..! (bättre än Ayia Napa
Ha det bra !
(luckybastard!
)
EDIT: Det finns oxå en fet jävla vattenpark (Europas största) det ska finnas det där vid Ayia Napa området....om du åker med buss kommer du inte missa det 
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Yo ! ..besök också Protaras det e skitfina stränder..! (bättre än Ayia Napa Ha det bra ! (luckybastard! )EDIT: Det finns oxå en fet jävla vattenpark (Europas största) det ska finnas det där vid Ayia Napa området....om du åker med buss kommer du inte missa det |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.