TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lämnar er tyvärr


Posted by dbl on Jul-17-2003 10:47:

Lämnar er tyvärr

känner att jag trivs inte här längre.. så många nya och så mycket bråk och så, så jag känner inte för att vara kvar längre..
trivs helt enkelt inte

synd att det ska bli såhär, men... jaaa...



neee.. skojar bara.. oroa er inte
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..

men då blir det la rehabilitering i några månader
e la inne en del underdagen medan jag håller på att packa och så, men sen så bär det iväg....

så ni får ha det så bra här hemma i sverige där det kommer att ösregna och åska dygnet runt medan jag e borta....

[LÄS NÄR JAG HAR ÅKT] HEJ DÅ *vinkar* *snyft* *snyft* [/LÄS NÄR JAG HAR ÅKT]


Posted by nils on Jul-17-2003 10:49:


Posted by St_Andrew on Jul-17-2003 10:54:

haha trodde fan du var seriös först.... lämna TA, det går väl inte?


Posted by Vizay on Jul-17-2003 11:12:

phew trodde också du va seriös först

men fan va nice, resa utomlands å grejer...fast de verkar ju inte behövas med den värmen vi har direkt


jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare


PS. Vi tar er på råsunda idag


Posted by NooN on Jul-17-2003 11:12:

Att lämna TA är som att lämna livet.


Posted by Endre on Jul-17-2003 12:06:

Re: Lämnar er tyvärr

quote:
Originally posted by dbl
så många nya


sant, otroligt många här och där.

ha så trevligt!


Posted by ice_key on Jul-17-2003 12:10:

Re: Lämnar er tyvärr

quote:
Originally posted by dbl
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..



Ahhhhh..... nice det juh funderade på att åka iväg i sommar, men min särbo har ingen semester i år så jag får väll hålla mig till i vinter i stället


Posted by SteveTranz4ever on Jul-17-2003 12:37:

quote:
Originally posted by NooN
Att lämna TA är som att lämna livet.


Ha ha... bra sagt


Trodde du, dbl, hade fått spel först, knasputte... Men fan va kul ni kommer få, jag har som sagt vart där själv för 3 år sen. Vi var 8 grabbar som festa skiten ur oss i 2 veckor.
Jag var med om en sån sjuk grejj när jag var där... en polare som inte är så insatt i denna musiken gick omkring själv efter att ha tappat bort alla och hamnade på ett Engelskt hak... När han kom hem vid 6 tiden på morgonen var han som på droger, helt hög och lyrisk (detta har jag berättat för men de e en favorit i repris)
Han berättade hur stämmningen hade vart och hur jävla coolt det hade vart... Sen berätta han att ingen mindre än Poal Oakenfold hade lirat... då förstog jag han... fan att man missa det... hade inte en aning om det :P


Ayia Napa är helt sjukt iaf. det festas där så inåt helvete... Nere på stranden på nätterna ligger det ett par var 20e meter å jökar medans en del går ut i vattnet å gör det...

Ett råd... hyr moppe och kör till Capo Greco... helt otroligt stup och utsikt, ligger bara 1 mil bort... på vägen tillbaks stannar ni vid "Water caves"... alltså vatten grottorna där man kan hoppa från klippan rakt ner i de blå... 10 meter högt...
Synd jag inte kommer hem förns imorrn för annars kunde jag skickat ett video klipp från vattengrottorna...

Ett annat råd... åk "Sling Shot"... har videoklipp på det hemma också... kul som satan...

Ha de så jävla bra nu Göteborgarn ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Posted by dbl on Jul-17-2003 13:37:

quote:
Originally posted by Vizay
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare





nej herregud.. går ju inte att lämna TA... skulle ju vara hel jobbigt

ska försöka komma ihåg det steve
*skriver cap greco, water caves och slingshot på en lapp*

usch va jag längtar till planet går nu... håller på att packa.
försöker komma på saker jag kan ha glömt... men det ska nog gå bra..

just det ja... måste ju ta och bränna några trance skivor också...
så det finns någon vettig musik att lyssna på


Posted by robstar on Jul-17-2003 15:55:

Smiling Frog

YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!































Baaaaaaahahahaha!!!!!!


Har så kul dude! Sup inte ihjäl dej bara.

LateRZ:!:!


Posted by Glorie on Jul-17-2003 16:40:

Party Hat

haha, ja läste gulrutan från förra sidan och fatta direkt att du skoja ha de så braaa på cypern! å bränn dig inte i solen bada mycket och dansa som en galning (på klubbarna alltså!!)


Posted by dbl on Jul-17-2003 16:44:

quote:
Originally posted by robstar
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!


tack tack.. älskar dig med



va tråkig du e glorie
nädå.. ska försöka att inte bränna mig i solen.. har oslat en del innan jag åker ner nu också, så jag hoppas det kommer gå bra.. e iallafall inte helt blek

hittar vi bara något bra ställe med schysst musik så kommer jag allt att dansa sönder mig
va så längesen nu :/


Posted by Nyx on Jul-17-2003 19:54:



ha d gott i cyprus, dbl!


Posted by dbl on Jul-17-2003 20:37:

quote:
Originally posted by Nyx


ha d gott i cyprus, dbl!


tack mannen


Posted by dj_hysterix on Jul-17-2003 21:32:

Yo ! ..besök också Protaras det e skitfina stränder..! (bättre än Ayia Napa

Ha det bra !

(luckybastard! )

EDIT: Det finns oxå en fet jävla vattenpark (Europas största) det ska finnas det där vid Ayia Napa området....om du åker med buss kommer du inte missa det


Posted by dbl on Jul-17-2003 22:56:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Yo ! ..besök också Protaras det e skitfina stränder..! (bättre än Ayia Napa

Ha det bra !

(luckybastard! )

EDIT: Det finns oxå en fet jävla vattenpark (Europas största) det ska finnas det där vid Ayia Napa området....om du åker med buss kommer du inte missa det


ska se om man kan kolla in det där...

fan då.. borde sova nu, men går ju fan inte...
borde kanske ha försökt vända rätt på dygnet lite mer
ska upp om 3 timmar :/



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.