TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- push - journey of life

Posted by TOR on Jul-17-2003 11:21:

push - journey of life

voil�, de eerste nieuwe bonzai vinyl is er!

ik wou gewoon even polsen naar wat jullie ervan vinden.. ik vind hem persoonlijk wel geslaagd, vooral de build-up naar de hoofdmelodie toe.. hij kan niet tippen aan strange world, maar dat kan geen enkele plaat die m.i.k.e. ooit nog zal uitbrengen, denk ik.. in ieder geval toch een sterk nummer volgens mij!

Posted by CygnusX on Jul-17-2003 11:41:

Weer een zeer sterke productie van onze MIKE.
Ook de Rank 1 Remix mag er wezen, die zijn blijkbaar ook terug met hun qualiteit van vroeger.

Posted by Tiger777 on Jul-17-2003 12:02:

ik ga hem volgende week halen

Posted by Buoyant on Jul-17-2003 21:29:

inderdaad een sterk nummer van ONZE M.I.K.E , hij moet wel nog ff groeien bij mij

Posted by Jakhira on Jul-18-2003 07:25:

Toen ik hem ging halen had ik hem nog niet gehoord (ik luister ni naar internet-radio) maar er was iets dat ik er van verwachtte (behalve dat ik wel dacht dat hij weer een monster zou zijn) en ik had nog gelijk ook...
Al zijn laatste producties (onder Push) hebben hetzelfde synth-geluid (voor de lead) en dat is het enigste wat mij teleursteld...

Banshee, keep 'em coming

Posted by djcresto on Jul-19-2003 18:02:

ik vind hem belange niet slecht. Nogal een emotioneel nummer, maar niet echt een club stormer.
Ik loop ook niet echt zot van die zelfde sound die mike de laatste tijd voor push gebruikt.
nuja tis zeker een goed nummer
en een goeie rank 1 mix
ook de nieuwe rank 1 productie is vrij goed. Alleszins veel minder commercieel dan de vorige

Posted by Buoyant on Jul-21-2003 20:30:

MIKE draaide hem bij zijn Live optreden tijdens Illusion Beach afgelopen weekend en toen was ie zooooo mooi eh, I love that "Push-sound"

MIKE bedankt, twas een toppertje

Posted by TatanaGirl on Jul-22-2003 08:18:

Ik vind dit nummer ook heel goed. Het was echt zalig toen hij het draaide op illusion at the beach.

Groetjes

TatanaGirl

Posted by TOR on Jul-22-2003 08:28:

quote:
Originally posted by djcresto
Nogal een emotioneel nummer, maar niet echt een club stormer.

de build-up naar de hoofdmelodie maakt toch stevige brokken op een dansvloer!

Posted by Wildfir3 on Jul-22-2003 11:14:

Tis een productie van mike, da KAN gewoon ni slecht zijn

Posted by Gladius on Jul-22-2003 13:25:

jah tis eigenlijk schandalig dak nu pas de waarde van onze Mike aan het ontdekken ben, maar ik kan dit zoveelste meesterwerk beamen!

-Glad
ps: hmmmm sunrise at palamos staat op, vinnek toch z'n beste eigenlijk...

Posted by TOR on Jul-22-2003 13:42:

^^ zalige plaat!

maar volgens mij is zijn beste nummer ooit 'prisma'.. stond op de b-kant van universal nation en ik vind hem zelfs beter! geniale productie!!

Posted by djcresto on Jul-22-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Gladius
jah tis eigenlijk schandalig dak nu pas de waarde van onze Mike aan het ontdekken ben, maar ik kan dit zoveelste meesterwerk beamen!

-Glad
ps: hmmmm sunrise at palamos staat op, vinnek toch z'n beste eigenlijk...

ge moogt gerust zijn dat da een schande is. Hoe goed zijn producties nu zijn kdenk toch dat ik zijn producties en remixen van 98-2000 het beste vindt.

Posted by Gladius on Jul-22-2003 15:06:

quote:
Originally posted by djcresto
ge moogt gerust zijn dat da een schande is. Hoe goed zijn producties nu zijn kdenk toch dat ik zijn producties en remixen van 98-2000 het beste vindt.

ben aan inhaalmanoevre bezig =>

Posted by CygnusX on Jul-22-2003 15:22:

quote:
Originally posted by tor8024
volgens mij is zijn beste nummer ooit 'prisma'.. stond op de b-kant van universal nation en ik vind hem zelfs beter! geniale productie!!

Die moet ik dan ook eens beluisteren

Posted by djcresto on Jul-22-2003 23:07:

quote:
Originally posted by Gladius
ben aan inhaalmanoevre bezig =>

nummers als sonique dee - i need somebody (mike rmx)
quadran - unlovable (mike rmx)
extreme trax - final fantasy (ok is van 97 )

dat vind ik trance op zen best.

Posted by eieregooie on Jul-25-2003 04:06:

Iedere keer als ik 'm hoor moet ik nog terugdenken aan TiC... Brrr... kippevel

Posted by Tiger777 on Jul-27-2003 16:58:

yeay, hij staat in de releases van 24/06 van den extrazone, overmorge ga ik hem halen!!!