TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין סתם שוטטתי לי בלילה פתאום אני קולט את זה!!!!
זה במסגרת ליין הסטיספקשן שנקסט משיקים הקיץ הזה בדום
והחדשות הרעות הם שנקסט כמו נקסט.... 22+
אני חייב להכנס
אלוהים....
חופשי הם שם
יתכן גם אני
ועוד איזה כמה שבועות גם
Scott Bond @ DOME
תכלס נקסט הפקות סתם זבל
שמעתי על זה...
כל הזין שזה לגילאים כאלה...
אבל עם נקסט אין על מה לדבר... זה זין לכולנו
ואולי הם חרא הפקה... אבל מביאים די ג'יים מעולים
הם באמת מביאים דיג'ייאים תותחים
סקוט בונד מגיע ב8.8 וארמין מגיע אחריו ב15.8

ואחריהם מתוכננים להגיע גם מקס גרהם, יוהן חילן ג'ון פלמינג ועוד..

אךךךך.... הם באמת תותחים
דוגרי זה ממש ליגה שמביאים דיג'ייז כאלה לארץ..
רק כמו שכמה אמרו פה חבל שזה לא לגיל שלנו
אבל מה לעשות נצטרך לחכות קצת בסבלנות
איזה זונות זה 22 פלוס

שמעו אין מה להגיד הם מבאסים תתחת...
הייתי מת ללכת...
או להיות ב-15.8 ארמין!!!!
אבל צריך קומבינות
משהו שקצת חסר לי...
קבלו כמה תמונות
ממה שהבנתי רק אחד מהם בא
ועוד בונוס קטן
יאמי


| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval קבלו כמה תמונות ממה שהבנתי רק אחד מהם בא ועוד בונוס קטן יאמי ![]() |
It's Piet..
| quote: |
| Originally posted by Blacky It's Piet.. |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike והרבה לבד בלי באננו ... |
בואנה מורן אתה נעל
מה זה באננו?!
בנו
או בניסיו שזה השם המלא שלו
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בואנה מורן אתה נעל מה זה באננו?! בנו או בניסיו שזה השם המלא שלו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יא סתום בלחץ קיצר יא פיטמה קטנה באננו זה ככה מבטאים Benno רועי - שוב תחזור לחפש את השמנות שאתה רוקד איתם ... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה התשובה שלך להכל אה יא זיעת אשכים... תחדש קצת ![]() באננו... פחחחחחחחחחחחחחחחחחח מבטאים את זה beno כמו שזה נקרא!! מה שאתה אומר זה בעצם baneno |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כותבים זה BENNO יא חתיכת הומו ... |
כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה
זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ... |
רועי גם אתה לא יצאתי חכם במיוחד
באנגלית
Beno
יבוטא
BINO
כלומר
e
לפני
n
תשמע כמו
i
ולכן לכתוב נכון שישמע
E
צריך לכתוב
Benno
לכן, גם כותבים וגם קוראים את זה
Benno
עזוב שניהם לא יודעים אנגלית
| quote: |
| Originally posted by Scorchio עזוב שניהם לא יודעים אנגלית |
אבל חן צודק במקרה הזה
קוראים את זה
Benno
ולא
Beno
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אבל חן צודק במקרה הזה קוראים את זה Benno ולא Beno |
ארררררררר
רועי סתום כבר ואללה כל פוסט שלך
בזמן האחרון מעלה לי את הקריזה סעמ'ק ...
קיצר תודה לחן על ההסבר ...

וצח שכחתי שאתה קנדי קן דו איט ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.