TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glenn-Holmes on Jul-18-2003 03:50:

ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!!

אני לא מאמין סתם שוטטתי לי בלילה פתאום אני קולט את זה!!!!


זה במסגרת ליין הסטיספקשן שנקסט משיקים הקיץ הזה בדום
והחדשות הרעות הם שנקסט כמו נקסט.... 22+

אני חייב להכנס
אלוהים....


Posted by cluBBer on Jul-18-2003 05:32:

Arrow

חופשי הם שם
יתכן גם אני

ועוד איזה כמה שבועות גם
Scott Bond @ DOME

תכלס נקסט הפקות סתם זבל


Posted by Hell_Copter on Jul-18-2003 06:15:

שמעתי על זה...
כל הזין שזה לגילאים כאלה...
אבל עם נקסט אין על מה לדבר... זה זין לכולנו
ואולי הם חרא הפקה... אבל מביאים די ג'יים מעולים


Posted by Black-Dragon on Jul-18-2003 07:51:

הם באמת מביאים דיג'ייאים תותחים
סקוט בונד מגיע ב8.8 וארמין מגיע אחריו ב15.8



ואחריהם מתוכננים להגיע גם מקס גרהם, יוהן חילן ג'ון פלמינג ועוד..


Posted by Sniper on Jul-18-2003 08:18:

אךךךך.... הם באמת תותחים
דוגרי זה ממש ליגה שמביאים דיג'ייז כאלה לארץ..
רק כמו שכמה אמרו פה חבל שזה לא לגיל שלנו
אבל מה לעשות נצטרך לחכות קצת בסבלנות


Posted by Eitan E on Jul-18-2003 08:46:

איזה זונות זה 22 פלוס


Posted by Glenn-Holmes on Jul-18-2003 10:09:

שמעו אין מה להגיד הם מבאסים תתחת...

הייתי מת ללכת...
או להיות ב-15.8 ארמין!!!!


אבל צריך קומבינות
משהו שקצת חסר לי...


Posted by DJ_Yuval on Jul-19-2003 13:57:

Smiley DJ

קבלו כמה תמונות

ממה שהבנתי רק אחד מהם בא











ועוד בונוס קטן



יאמי


Posted by Glenn-Holmes on Jul-19-2003 14:04:

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
קבלו כמה תמונות

ממה שהבנתי רק אחד מהם בא











ועוד בונוס קטן



יאמי



טוב אחים שלי
לכל מביני הענייין...
מי זה בתמונה..?

פיט או בואנו (לא יודע איך לרשום תשם שלו אז אל תסתלבטו עלי כמו על מורן )


Posted by Blacky on Jul-19-2003 17:44:

It's Piet..


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 16:11:

quote:
Originally posted by Blacky
It's Piet..


אכן ...

בדרך כלל
PIET
הוא זה שמתקלט בינהם יותר - והרבה לבד בלי באננו ...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 16:34:

quote:
Originally posted by luckystrike
והרבה לבד בלי באננו ...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מקינדר בואנו זה הפך לבאננו
בנני ובנוני... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מורן יא מוזר!!!


Posted by Scorchio on Jul-22-2003 16:36:

בואנה מורן אתה נעל

מה זה באננו?!

בנו
או בניסיו שזה השם המלא שלו


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 16:41:

quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה מורן אתה נעל

מה זה באננו?!

בנו
או בניסיו שזה השם המלא שלו

יא סתום בלחץ
קיצר יא פיטמה קטנה באננו זה ככה מבטאים

Benno

רועי - שוב תחזור לחפש את השמנות שאתה רוקד איתם ...



באננו\בנו\בניבניחברמ'ן בכלל לא אוהב לתקלט בגלל זה הוא
כמעט לא עושה את זה עם
PIET

...

הוא מעדיף להפיק לעומת
PIET
שמתקלט מגיל 12 ...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 16:47:

quote:
Originally posted by luckystrike
יא סתום בלחץ
קיצר יא פיטמה קטנה באננו זה ככה מבטאים

Benno

רועי - שוב תחזור לחפש את השמנות שאתה רוקד איתם ...



זה התשובה שלך להכל אה יא זיעת אשכים...
תחדש קצת

באננו... פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מבטאים את זה
beno
כמו שזה נקרא!!
מה שאתה אומר זה בעצם
baneno

אם יש לך אות כפולה אתה לא מאיית את זה פעמיים!!
כמו נגיד
bottle
אתה לא מאיית את זה בוטטל

ילד מבחנה...


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 16:51:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה התשובה שלך להכל אה יא זיעת אשכים...
תחדש קצת

באננו... פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מבטאים את זה
beno
כמו שזה נקרא!!
מה שאתה אומר זה בעצם
baneno


כותבים זה
BENNO
יא חתיכת הומו ...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 16:53:

quote:
Originally posted by luckystrike
כותבים זה
BENNO
יא חתיכת הומו ...


אני יודע שכותבים
benno
אבל קוראים את זה כמו
beno

זה לא אשמתי שסיימת 3 יחידות אנגלית עם עובר בלחץ...


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 18:33:

כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה
זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 20:19:

quote:
Originally posted by luckystrike
כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה
זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ...


אז תכתוב מהתחלה באנגלית ולא בעברית

אלק בננות בפיג'מות עם בנני בנוני ובאננו
חחחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Jul-23-2003 00:13:

רועי גם אתה לא יצאתי חכם במיוחד

באנגלית
Beno

יבוטא

BINO

כלומר
e
לפני
n
תשמע כמו
i

ולכן לכתוב נכון שישמע
E
צריך לכתוב
Benno

לכן, גם כותבים וגם קוראים את זה
Benno


Posted by Scorchio on Jul-23-2003 07:15:

עזוב שניהם לא יודעים אנגלית


Posted by Hell_Copter on Jul-23-2003 09:35:

quote:
Originally posted by Scorchio
עזוב שניהם לא יודעים אנגלית


יודע מה סבבה אחי...
אני אולי לא יודע אנגלית אבל בנתיים אתה זה שלא הוגש על 100 לבגרות ואני כן....
אז לך תדע...


Posted by Scorchio on Jul-23-2003 12:43:

אבל חן צודק במקרה הזה
קוראים את זה
Benno
ולא
Beno


Posted by Hell_Copter on Jul-23-2003 13:02:

quote:
Originally posted by Scorchio
אבל חן צודק במקרה הזה
קוראים את זה
Benno
ולא
Beno


אני מדבר איתך על איך אתה אומר את זה
לא איך קורא את מה שכתוב...
be-no
ככה אתה אומר את זה...
זה לא משנה איך אתה כותב
זה כמו שתגיד
xerox
זה אקסאירוקס במקום זירוקס
מבין??


Posted by luckystrike on Jul-23-2003 13:39:

ארררררררר
רועי סתום כבר ואללה כל פוסט שלך
בזמן האחרון מעלה לי את הקריזה סעמ'ק ...


קיצר תודה לחן על ההסבר ...



וצח שכחתי שאתה קנדי קן דו איט ...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.