TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Open Mind - Rebirth
Open Mind - Rebirth
ik heb deze plaat al een tijdje in mijn playlist en hij zal er niet snel uitgaan denk ik.. een fantastische trancer in push-stijl, en wat nog beter is: je kunt hem gratis en voor niks downloaden!
hij is gemaakt door een franse producer die nog niet aan een label verbonden is, maar haal hem snel, want volgens mij zal het niet lang meer duren voor hij hem van zijn site haalt voor een release!
open-mind.fr.st - klik op "downloads"
vond ik de moeite waard om even met jullie te delen.. 
Zalig lieke! Heeft idd wel de push-sound
jah zeker ni slecht, maar ook ni echt nen hoogvlieger imo =)
-Glad
kvind dit helemaal geen slecht nummer.
Neem het op in een professionele studio onder prof begeleiding, een mike remix erbij en je hebt een knappe vinyl.
Ik heb ook dit mp3 en ik herinnerde me niet meer waar ik had het gevonden ...

zeker ni slecht (zeker ni voor een franse producer, ik dacht dat die niet veel anders kenden dan rap enzo). maar ik vind dat de tune wel heel wat bas mist, er is zelfs geen bassline denk ik...
is er nog een ander uit het lijstje de moeite waard?
| quote: |
| Originally posted by djcresto kvind dit helemaal geen slecht nummer. Neem het op in een professionele studio onder prof begeleiding, een mike remix erbij en je hebt een knappe vinyl. |
| Originally posted by Lightworks zeker ni slecht (zeker ni voor een franse producer, ik dacht dat die niet veel anders kenden dan rap enzo). maar ik vind dat de tune wel heel wat bas mist, er is zelfs geen bassline denk ik... |
| Originally posted by tor8024 inderdaad! er zit wel degelijk een bass in, maar je hoort hem inderdaad niet zo goed.. technisch is het misschien niet het meest perfecte nummer, maar ik vind de melodie erg knap! |
hi everybody.. i'm glad to see some of you like this track (i had to traduce all your posts!)
someone think tere is not enough bass, well, when i listen to rebirth, i think there is enough (maybe your speakers lol).
if you want to give me another opinion, just go on the website, there is some new stuff to d/l!!
let me just advise you "Back in the '80"
=)
www.open-mind.Fr.St