TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dynamische 'Now playing' forum sigs
Dynamische 'Now playing' forum sigs
HIER (Dank je Disney
)
hey ik kwam heel toevallig op deze site, hiermee kun je een mp3 laten display-en in je sig, check mijn sig maar eens.
je moet je eerst laten inschrijven, daarna moet je een plugin voor 1 van de volgende spelers installeren:
Winamp 2/3
Windows Media Player 9
MusicMatch
Foobar2000
iTunes 3.x (for OSX)
Audion 3 (for OSX)
xmms-1.2.7 (for Linux/Unix)
zodra je je inlogt op de website, zul je bovenin een link zien met de naam "Broadcast it". klik hierop en dan zie je verschillende sigs die je kunt gebruiken.
hier zie je alvast een paar:
en zo zijn er nog een aantal...
Misschien heb je hier nog wat aan...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=79731
ja dat was dus alleen voor winamp, maar deze is voor meerdere programma's
Kijk ik niet goed of heb je het adres van de site niet genoemd in je eerste post???
Neem aan dat het dit adres moet zijn:
http://www.listen-to.com/
errrrr ow lol sorry 
deze ook maar ff proberen dan... 
ik zie nog niks jesse 
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! 
edit: hij doet t nu wel
alleen wel met vertraging
Effe testen...
Werkt prima hier.

| quote: |
| Originally posted by Jesse ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! ![]() edit: hij doet t nu wel alleen wel met vertraging |
over een maandje zijn ze weer allemaal uit de sig gehaald...
![]()
tin KOM EENS OP IRC MAN! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.