TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dynamische 'Now playing' forum sigs


Posted by Switch on Jul-18-2003 13:38:

Dynamische 'Now playing' forum sigs

HIER (Dank je Disney )


hey ik kwam heel toevallig op deze site, hiermee kun je een mp3 laten display-en in je sig, check mijn sig maar eens.
je moet je eerst laten inschrijven, daarna moet je een plugin voor 1 van de volgende spelers installeren:

Winamp 2/3
Windows Media Player 9
MusicMatch
Foobar2000
iTunes 3.x (for OSX)
Audion 3 (for OSX)
xmms-1.2.7 (for Linux/Unix)

zodra je je inlogt op de website, zul je bovenin een link zien met de naam "Broadcast it". klik hierop en dan zie je verschillende sigs die je kunt gebruiken.

hier zie je alvast een paar:















en zo zijn er nog een aantal...


Posted by Disney on Jul-18-2003 14:01:

Misschien heb je hier nog wat aan...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=79731


Posted by Switch on Jul-18-2003 14:06:

ja dat was dus alleen voor winamp, maar deze is voor meerdere programma's


Posted by Disney on Jul-18-2003 14:12:

Kijk ik niet goed of heb je het adres van de site niet genoemd in je eerste post???

Neem aan dat het dit adres moet zijn:

http://www.listen-to.com/


Posted by Switch on Jul-18-2003 14:13:

errrrr ow lol sorry


Posted by Jesse on Jul-18-2003 14:47:

deze ook maar ff proberen dan...


Posted by Switch on Jul-18-2003 14:58:

ik zie nog niks jesse


Posted by Jesse on Jul-18-2003 15:12:

ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!!

edit: hij doet t nu wel alleen wel met vertraging


Posted by Punt on Jul-18-2003 16:02:

Effe testen...


Posted by Punt on Jul-18-2003 16:04:

Werkt prima hier.


Posted by Switch on Jul-18-2003 19:54:

quote:
Originally posted by Jesse
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!!

edit: hij doet t nu wel alleen wel met vertraging


ja klopt, bij ongeveer 15% afgespeelde tijd van de track wordt het pas aangepast...


Posted by Opti on Jul-18-2003 22:17:

over een maandje zijn ze weer allemaal uit de sig gehaald...


Posted by Massive on Jul-19-2003 19:08:

tin KOM EENS OP IRC MAN!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.