TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jip De Luxe
Jip De Luxe
Vanavond treedt Jip de Luxe bij ons in de plaatselijke discotheek op iemand hier ooit van gehoord of weet wat voor stijl die draait ed.
Dit was berichtje dat op de site stond:
19 juli 2003: PEPSI GROOVES DJ Jip de Luxe; bekend van Now & Wow en Sensation !!!
http://www.jipdeluxe.com/
Meer info heb ik ook niet over hem.

JAh Sorry ik weten ik volgende keer eerst zelf zoeken
Foutjuhh (Shame on me)
Oh fuck, hoopte die naam nooit meer te zien. Heb hem op koninginnedag gezien en hij was echt verschrikkelijk bagger. Het ene strontvervelende nummer na het andere en zo gemixt dat een getrainde baviaan het ook nog wel kan. Nog nooit zo hard bij een DJ weggerend ,oke misschien bij Dana dan.
Ohja, hij draait een beetje club-achtig ofzo. Maar dan wel echte troep!
wie?
Hmmm ok denk wel dat ik er heen ga iig thanx voor je reply kakao weet ik iig misschien een beetje wat ik kan verwachten...ook al ist nie veel 
Tsja, ik moet dan ook er wel bij zeggen dat ik doordat ik toen snel ergens anders heen ben gegaan ook niet veel van zijn set heb gehoord. Ach ja, het zal vast beter zijn als thuis zitten 
| quote: |
Originally posted by New Wave |
Wat maakt dat nou weer uit, het gaat om de boodschap.
Vond die reply die er net stond toch een stukkie beter ,New Wave. Worden we soft?
| quote: |
| Originally posted by Kakao Vond die reply die er net stond toch een stukkie beter ,New Wave. Worden we soft? |

Wie ben jij en wat heb je met New Wave gedaan?
Straks ga je me nog vertellen dat je hardstyle niet meer af gaat zeiken.
On-topic (image!) ; "Jip Jip! Dip dip!"
| quote: |
| Originally posted by New Wave Nee, ik wordt socialer en serieuzer. Als er wat gezegt moet worden waar het op staat dan moet dat ook maar gebeuren en ik ga geen topics meer van richting veranderen zoals ik altijd deed ![]() Ik ga aan me image werken |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool als je aan je image wil werken zou ik eerst ff je sig veranderen |
Kben dr gister dus nog wel tijdje geweest en hij draaide idd van die wazige groovy muziek. Met als enige voor mij bekende platen Narcotic Thrust - Safe From Harm (??? Remix) en Benny Benassi - Satisfaction twas niet echt denderend allemaal maar heb me wel redelijk vermaakt 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.