TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jip De Luxe


Posted by Joost008 on Jul-19-2003 17:46:

Jip De Luxe

Vanavond treedt Jip de Luxe bij ons in de plaatselijke discotheek op iemand hier ooit van gehoord of weet wat voor stijl die draait ed.

Dit was berichtje dat op de site stond:

19 juli 2003: PEPSI GROOVES DJ Jip de Luxe; bekend van Now & Wow en Sensation !!!


Posted by MaGiK54 on Jul-19-2003 17:52:

http://www.jipdeluxe.com/

Meer info heb ik ook niet over hem.


Posted by New Wave on Jul-19-2003 17:53:


Posted by Joost008 on Jul-19-2003 17:55:

JAh Sorry ik weten ik volgende keer eerst zelf zoeken
Foutjuhh (Shame on me)


Posted by Kakao on Jul-19-2003 17:56:

Oh fuck, hoopte die naam nooit meer te zien. Heb hem op koninginnedag gezien en hij was echt verschrikkelijk bagger. Het ene strontvervelende nummer na het andere en zo gemixt dat een getrainde baviaan het ook nog wel kan. Nog nooit zo hard bij een DJ weggerend ,oke misschien bij Dana dan.

Ohja, hij draait een beetje club-achtig ofzo. Maar dan wel echte troep!


Posted by Opti on Jul-19-2003 17:59:

wie?


Posted by Joost008 on Jul-19-2003 18:00:

Hmmm ok denk wel dat ik er heen ga iig thanx voor je reply kakao weet ik iig misschien een beetje wat ik kan verwachten...ook al ist nie veel


Posted by Kakao on Jul-19-2003 18:04:

Tsja, ik moet dan ook er wel bij zeggen dat ik doordat ik toen snel ergens anders heen ben gegaan ook niet veel van zijn set heb gehoord. Ach ja, het zal vast beter zijn als thuis zitten


Posted by Opti on Jul-19-2003 18:06:

quote:
Originally posted by New Wave


nerd, das fout


hij moet tussen aanhalingstekens staan


Posted by New Wave on Jul-19-2003 18:11:

Wat maakt dat nou weer uit, het gaat om de boodschap.


Posted by Kakao on Jul-19-2003 18:17:

Vond die reply die er net stond toch een stukkie beter ,New Wave. Worden we soft?


Posted by New Wave on Jul-19-2003 18:19:

quote:
Originally posted by Kakao
Vond die reply die er net stond toch een stukkie beter ,New Wave. Worden we soft?


Nee, ik wordt socialer en serieuzer.
Als er wat gezegt moet worden waar het op staat dan moet dat ook maar gebeuren en ik ga geen topics meer van richting veranderen zoals ik altijd deed
Ik ga aan me image werken


Posted by Kakao on Jul-19-2003 18:25:

Wie ben jij en wat heb je met New Wave gedaan? Straks ga je me nog vertellen dat je hardstyle niet meer af gaat zeiken.

On-topic (image!) ; "Jip Jip! Dip dip!"


Posted by TranceFool on Jul-19-2003 18:30:

quote:
Originally posted by New Wave
Nee, ik wordt socialer en serieuzer.
Als er wat gezegt moet worden waar het op staat dan moet dat ook maar gebeuren en ik ga geen topics meer van richting veranderen zoals ik altijd deed
Ik ga aan me image werken

als je aan je image wil werken zou ik eerst ff je sig veranderen


Posted by New Wave on Jul-19-2003 18:35:

quote:
Originally posted by TranceFool
als je aan je image wil werken zou ik eerst ff je sig veranderen



Neu, hij was vroegah mijn held


Posted by Joost008 on Jul-20-2003 16:22:

Kben dr gister dus nog wel tijdje geweest en hij draaide idd van die wazige groovy muziek. Met als enige voor mij bekende platen Narcotic Thrust - Safe From Harm (??? Remix) en Benny Benassi - Satisfaction twas niet echt denderend allemaal maar heb me wel redelijk vermaakt



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.