TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בעיות בפורום


Posted by Ariels on Jul-21-2003 00:01:

בעיות בפורום

זה מעצבן
כל הזמן נעלמים אייקונים וכפתורים
ואווטרים וחתימות של אנשים לא עולים
אבל עם לוחצים עם מקש ימני של העכבר ובוחרים
show picture
זה כן עולה

ולא רק לפעמים הטקסט נצבע בצבע מגעיל ויש אזה פס לבן בראש העמוד
שלא עלו כמו שצריך HTML עם מלא פקודות

אני היחידי שזה קורה לו שגם אצל עוד


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2003 01:04:

זה בגלל שהאתר לא עולה כמו שצריך תמיד
זה לא בהכרח בעיות בפורום

וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום

ובכל זאת...
בפורום הזה חברים 20,000 אנשים
קשה להחזיק פורום כל כך גדול בנאדם בלי שיהיו בעיות


Posted by Sniper on Jul-21-2003 07:01:

אריאל צודק זה קורה לי לעיתים דחופות בתקופה האחרונה
וזה ממש ממש מעצבן


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2003 12:26:

שמע אחי אני מבין שזה מאוד מעצבן...
אבל תבין שזה קשה מאוד להחזיק כזה פורום על הרגליים בלי שתהיה שום בעיה...
אז פשוט תרגע וזהו... קח את זה בסופר אקסטרא לייט


Posted by -CosmicFire- on Jul-21-2003 12:27:

אף פעם לא קרה לי...


Posted by Ariels on Jul-21-2003 14:01:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום


אמרתי שכשלוחצים
show picture
זה עולה

מסקנה
לא בעיה בשרתים


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2003 14:05:

quote:
Originally posted by Ariels
אמרתי שכשלוחצים
show picture
זה עולה

מסקנה
לא בעיה בשרתים


לא בהכרח
סתכל לדוגמה את נענע...
הם לא נותנים לך לשים את התמונה שהעלת אליהם בסרברים אחרים
אבל סתם ככה הם נותנים לך לראות אותה אם אתה נכנס דרכם
וזה בדיוק מה שאתה עושה עם השו פיקטור...
ויש עוד מקומות שעושים את זה כמו גאוסיטיס וכו


Posted by Ariels on Jul-21-2003 14:20:

X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם
show picture ותלחץ על
....פתאום התמונה עולה


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2003 14:26:

quote:
Originally posted by Ariels
X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם
show picture ותלחץ על
....פתאום התמונה עולה


יש מצב שזה גם קשור לשרתים מאותה הסיבה של נענע
אבל לאיודע...
אז נרד מזה

בכל מקרה זה לא קשור אליי...


Posted by Ariels on Jul-22-2003 00:55:

כן, סאדו מאזו בייבי
?!!?!??!למה לרדת שאפשר לעלות על


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 18:40:

אין קשר לפה אבל
כתוב מכתב לסוואמפר מה אתה רוצה?



קיצקץ - דווקא פעם זה היה לי אבל לאחרונה הכל טוב אצלי
עם הפורום מהבחינה הזאת ...


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 20:22:

הדבר היחיד שמעצבן זה שאני כל פעם צריך לרענן בשביל לראות אם מישהו שם פוסט
זה לא מתעדכן לי לבד...
פעם זה כן היה מתעדכן לבד...


Posted by Ariels on Jul-22-2003 23:05:

יש לך אינטנט מהיר תוריד את האופציה
של קבצי אינטנרט זמניים ותעשה עדכון
always
ככה הוא לא יוציא לך את הדף מה קייץ'
כל פעם ויטען אותו ישירות מהרשת



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.