TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בעיות בפורום
בעיות בפורום
זה מעצבן
כל הזמן נעלמים אייקונים וכפתורים
ואווטרים וחתימות של אנשים לא עולים
אבל עם לוחצים עם מקש ימני של העכבר ובוחרים
show picture
זה כן עולה
ולא רק לפעמים הטקסט נצבע בצבע מגעיל ויש אזה פס לבן בראש העמוד
שלא עלו כמו שצריך HTML עם מלא פקודות
אני היחידי שזה קורה לו שגם אצל עוד
זה בגלל שהאתר לא עולה כמו שצריך תמיד
זה לא בהכרח בעיות בפורום
וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום
ובכל זאת...
בפורום הזה חברים 20,000 אנשים
קשה להחזיק פורום כל כך גדול בנאדם בלי שיהיו בעיות
אריאל צודק זה קורה לי לעיתים דחופות בתקופה האחרונה
וזה ממש ממש מעצבן
שמע אחי אני מבין שזה מאוד מעצבן...
אבל תבין שזה קשה מאוד להחזיק כזה פורום על הרגליים בלי שתהיה שום בעיה...
אז פשוט תרגע וזהו... קח את זה בסופר אקסטרא לייט 
אף פעם לא קרה לי...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום |
| quote: |
| Originally posted by Ariels אמרתי שכשלוחצים show picture זה עולה מסקנה לא בעיה בשרתים |
X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם
show picture ותלחץ על
....פתאום התמונה עולה
| quote: |
| Originally posted by Ariels X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם show picture ותלחץ על ....פתאום התמונה עולה |
כן, סאדו מאזו בייבי
?!!?!??!למה לרדת שאפשר לעלות על
אין קשר לפה אבל
כתוב מכתב לסוואמפר מה אתה רוצה?

קיצקץ - דווקא פעם זה היה לי אבל לאחרונה הכל טוב אצלי
עם הפורום מהבחינה הזאת ...
הדבר היחיד שמעצבן זה שאני כל פעם צריך לרענן בשביל לראות אם מישהו שם פוסט
זה לא מתעדכן לי לבד...
פעם זה כן היה מתעדכן לבד...
יש לך אינטנט מהיר תוריד את האופציה
של קבצי אינטנרט זמניים ותעשה עדכון
always
ככה הוא לא יוציא לך את הדף מה קייץ'
כל פעם ויטען אותו ישירות מהרשת
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.