TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תראו מה מצאתי
תראו מה מצאתי
זה צורב שיכול לצרוב 1.4 גיגה בדיסק של 700
http://www.sanyo.co.jp/koho/hyperte...-e/0925-2e.html
זה אמיתי
עולה רק 1865 שקל
תכלס לא הרבה
!?!? רגע כונן רגיל יכול לקרוא את זה בכלל
אותי יעניין באיזה איכות הדיסק יצרב
וכמו אריאל, האם כל
CD
רגיל יקרא אותו בלי בעיות.
ובאיזה מהירות הוא כותב?
מהירות רשום בלינק
אני חושב שאפשר לקרוא את זה בכונן די וי די..
בקשר לאיכות אי אפשר לדעת עד שלא ננסה..
יאללה כוס עמק אני כבר יצרוב שני דיסקים וזהו
בשביל מה להסתבך ולבזבז עוד כסף סתם? 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יאללה כוס עמק אני כבר יצרוב שני דיסקים וזהו בשביל מה להסתבך ולבזבז עוד כסף סתם? |
זה עולה יותר מצורב דיוידי
ובטח זה לא עובד בכל כונן רגיל
קיצור סתם מעפן לא שווה
עדיף כבר לקנות צורב דיוידי וזהו אם זה מה שמחפשים
4.7gb
לדיסק
ודיסיקים ריקים DVDR
אפשר למצוא היום בערך ב- 10 שקל
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.