TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תראו מה מצאתי


Posted by ADiSH on Jul-21-2003 22:58:

HappyHappy תראו מה מצאתי

זה צורב שיכול לצרוב 1.4 גיגה בדיסק של 700
http://www.sanyo.co.jp/koho/hyperte...-e/0925-2e.html
זה אמיתי


Posted by Ariels on Jul-21-2003 23:39:

עולה רק 1865 שקל
תכלס לא הרבה

!?!? רגע כונן רגיל יכול לקרוא את זה בכלל


Posted by sputnik_IL on Jul-21-2003 23:41:

Dog Running

אותי יעניין באיזה איכות הדיסק יצרב

וכמו אריאל, האם כל
CD
רגיל יקרא אותו בלי בעיות.

ובאיזה מהירות הוא כותב?


Posted by Ariels on Jul-21-2003 23:44:

מהירות רשום בלינק


Posted by ADiSH on Jul-21-2003 23:44:

אני חושב שאפשר לקרוא את זה בכונן די וי די..
בקשר לאיכות אי אפשר לדעת עד שלא ננסה..


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 03:22:

יאללה כוס עמק אני כבר יצרוב שני דיסקים וזהו
בשביל מה להסתבך ולבזבז עוד כסף סתם?


Posted by Flotser on Jul-22-2003 12:58:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה כוס עמק אני כבר יצרוב שני דיסקים וזהו
בשביל מה להסתבך ולבזבז עוד כסף סתם?


אכן...!

צורב הכי מהיר היום אתה יכול למצוא ב300 שקל,
וזה עולה אלפיים


Posted by Triple-z on Jul-24-2003 15:15:

זה עולה יותר מצורב דיוידי
ובטח זה לא עובד בכל כונן רגיל
קיצור סתם מעפן לא שווה
עדיף כבר לקנות צורב דיוידי וזהו אם זה מה שמחפשים
4.7gb
לדיסק
ודיסיקים ריקים DVDR
אפשר למצוא היום בערך ב- 10 שקל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.