TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו פה משתמש באיי סי קיו לייט???
מישהו פה משתמש באיי סי קיו לייט???
התקנתי עדכון לזה והחארות האלה שמו פרסומות בכל מקום!!!
מישהו יודע איך מבטלים את הזין הזה?????
אה תודה לאל שלא הורדתי!
תעיף תתוכנה לגמרי מההארד דיסק כולל התקיות של ההיסטורי של האיי סי קיו ואז תתקין תגירסה הישנה
ניראה לי זה יסדר את זה
היו שמועות שרוצים לקחת כסף על השימוש בתוכנה
........מסתבר שהמסחור עבד בצורה יותר מעצבנת
חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות
!?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר
אני תמיד אמרתי שזאת חרא תוכנה..
יש עוד פול באגים שאם אתם רוצים לשמוע עליהם רק תגידו..
אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה? 
ספר לי אין לי באגים בה בכלל
ICQ LITE SUX
הפונטים נדפקים
השליחה
חלק מהאנשים שיש להםאת זה אנלא רואה און לין וזה
תאמינו לי הכי טוב
icq98
| quote: |
| Originally posted by Rising אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה? |
אני לא יכול בכלל לקרוא עברית מ
ICQ LITE
(טריליאן)
יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש
הנה לינק
CLICK ME
| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש הנה לינק CLICK ME |
| quote: |
| Originally posted by Ariels חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות !?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אחי אתה תותח!!!!!!! תודה!!!!!! אבל יש לי עדיין פרסומות בחלון של ההודעות |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ניסיתי את הלייט המסריח הזה שהוא היה עוד בפיתוח... איזה חרא מרוכז הדבר הזה... אין היסטורי וזה גם לא נוח איך אתם יכולים להשתמש בזה בכלל? 2001 בי הכי טוב |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למה אתה כזה קטנוני זה מוריד מהערך שלך כבנאדם אם יש לך פרסומות בחלון של ההודעות?! לא מבין מה הקטע פה... אז מה אם יש שם פרסומות... ביג פאקינג דיל |
| quote: |
| Originally posted by Shahar תאמינו לי הכי טוב icq98 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.