TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו פה משתמש באיי סי קיו לייט???


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-21-2003 23:10:

Evil1 מישהו פה משתמש באיי סי קיו לייט???

התקנתי עדכון לזה והחארות האלה שמו פרסומות בכל מקום!!!
מישהו יודע איך מבטלים את הזין הזה?????


Posted by Viber on Jul-21-2003 23:23:

אה תודה לאל שלא הורדתי!
תעיף תתוכנה לגמרי מההארד דיסק כולל התקיות של ההיסטורי של האיי סי קיו ואז תתקין תגירסה הישנה

ניראה לי זה יסדר את זה


Posted by Ariels on Jul-21-2003 23:41:

היו שמועות שרוצים לקחת כסף על השימוש בתוכנה
........מסתבר שהמסחור עבד בצורה יותר מעצבנת

חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות
!?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר


Posted by Rising on Jul-22-2003 00:30:

אני תמיד אמרתי שזאת חרא תוכנה..
יש עוד פול באגים שאם אתם רוצים לשמוע עליהם רק תגידו..

אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה?


Posted by Ariels on Jul-22-2003 00:52:

ספר לי אין לי באגים בה בכלל


Posted by Shahar on Jul-22-2003 01:44:

ICQ LITE SUX
הפונטים נדפקים
השליחה
חלק מהאנשים שיש להםאת זה אנלא רואה און לין וזה

תאמינו לי הכי טוב
icq98


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 03:27:

quote:
Originally posted by Rising
אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה?


לא אחי...
אנחנו עדיין מחכים שתגיד...


Posted by DjChook on Jul-22-2003 08:37:

אני לא יכול בכלל לקרוא עברית מ
ICQ LITE

(טריליאן)


Posted by DJ_Yuval on Jul-22-2003 09:07:

יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש

הנה לינק

CLICK ME


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-22-2003 10:41:

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש

הנה לינק

CLICK ME


אחי אתה תותח!!!!!!!
תודה!!!!!!
אבל יש לי עדיין פרסומות בחלון של ההודעות


Posted by NyKoN on Jul-22-2003 12:37:

quote:
Originally posted by Ariels
חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות
!?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר


פרט נמק והסבר
מה זה גרסאות ישנות? 2001 בי זה ישן?
או שאתה מדבר רק על לייט?

ניסיתי את הלייט המסריח הזה שהוא היה עוד בפיתוח... איזה חרא מרוכז הדבר הזה...
אין היסטורי וזה גם לא נוח
איך אתם יכולים להשתמש בזה בכלל?
2001 בי הכי טוב


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2003 12:42:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי אתה תותח!!!!!!!
תודה!!!!!!
אבל יש לי עדיין פרסומות בחלון של ההודעות


למה אתה כזה קטנוני
זה מוריד מהערך שלך כבנאדם אם יש לך פרסומות בחלון של ההודעות?!
לא מבין מה הקטע פה... אז מה אם יש שם פרסומות... ביג פאקינג דיל


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-22-2003 15:03:

quote:
Originally posted by NyKoN
ניסיתי את הלייט המסריח הזה שהוא היה עוד בפיתוח... איזה חרא מרוכז הדבר הזה...
אין היסטורי וזה גם לא נוח
איך אתם יכולים להשתמש בזה בכלל?
2001 בי הכי טוב


יש היסטורי. בחדש יש אפשרות שמסמנים ואז זה שומר היסטורי, אבל אני לא סימנתי כי זה סתם דפוק

quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה אתה כזה קטנוני
זה מוריד מהערך שלך כבנאדם אם יש לך פרסומות בחלון של ההודעות?!
לא מבין מה הקטע פה... אז מה אם יש שם פרסומות... ביג פאקינג דיל


לא, אבל זה מגדיל את החלון של האיי סי קיו פי 2....... חצי מהחלון זה פרסומת וחצי זה רשימה........
זה זין.......
בחלון של ההודעות באמת לא איכפת לי כי זה קטן ונחמד.........


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 16:24:

quote:
Originally posted by Shahar


תאמינו לי הכי טוב
icq98


ראסמי !

למרות שיש לי את הלייט ועד כה אין לי יותר מדי בעיות ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.