TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הללללללפפפ!


Posted by NyKoN on Jul-22-2003 16:06:

הללללללפפפ!

הורדתי איזה שיר
joe budden- pump it up
משהו בסט...
קיצר הורדתי בקאזה הוצאה של rns
וזה ירד והכל וכרגיל סרקתי אם יש על וירוסים כי אני שונא את קאזה ולא מוצא כלום
התחלתי לשמוע את השיר והכל טוב ואז אני מגיע ל10 שניות ופתאום ה
kbps
שנמצא בד"כ על 192 מתחיל לצנוח... המספרים מתחילים לרדת כמו מניאקים ושומעים כזה רעש ולא את השיר
מה זה זה?! קרה למישהו? מה עושים?


Posted by Segev on Jul-22-2003 16:58:

אוי אני מכיר את זה קרה לי כמה פעמים אז דבר ראשון אין לי מוסג איך מסדרים את זה אבל תוריד שיר אחר או שעם אתה רוצה אני אשלח לך אותו...


Posted by NyKoN on Jul-22-2003 17:01:

הורדתי כל גרסא אפשרית בקאזה
בכל מקרה הורדתי את ההוצאה הרשמית של הסאונד טראק של מהיר ועצבני 2 וזה עובד אחלה בכלה אז לא צריך


Posted by Elior on Jul-23-2003 09:12:

כן..זה קרה לי ב
the roots - the seed
50 cent - 21 questions
keith murray ft def squad - yeah yeah ya know it

פשוט בחלון אינפו הזה תבדוק שאין לך משו כמו
(303)5o cent - 21 question-gsm.mp3
או משו כזה..

ז"א את המספר בהתחהל בסוגריים [ בחלק יש גם תמספר בסוגי םוגם תמספר נגיד של הוצאה כמו
02-the roots-theseed-rns

ודברים כאלו...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.