TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לדיג'ייז הצעירים מבינכם.. כנסו


Posted by Black-Dragon on Jul-23-2003 22:18:

לדיג'ייז הצעירים מבינכם.. כנסו

אנשושים שלא מלאו להם 18 רשאים להשתתף בתחרות דיג'ייז לצעירים
נשמע משהו ממש חמוד כדאי לכם לנסות מי שיש בו את הכישורים והרצון

Link
Natural Formula DJ Contest 2003


בהצלחה!


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-23-2003 23:31:

חחחחחחחחחחחחח
אחי, האודישנים נגמרו כבר....


Posted by Elior on Jul-24-2003 09:16:

אני עדיין לא קלטתי מה הם רוצים מאיתנו ?
שנצור 4 טראקים, נשלח להם ואם הם יאהבו אותם אנחנו נלך לאודישנים ?

מי יכול להכין 4 טראקםי באמת טובים תוף פחות ממה..חודש ?


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 09:36:

לא אחי
אתה בא לאודישן
עושה סט של 10 דקות.... יעני 2 מיקסים לפחות
והולך
אם אתה מתקבל אתה נכנס
או משהו כזה
אבל האודישנים היו כבר


Posted by -CosmicFire- on Jul-24-2003 09:54:

חחח
זה לא עולה לי בכל מקרה :]


Posted by DJ_Yuval on Jul-24-2003 10:11:

צריך לדעת להשתמש בויניל ??


Posted by DJ_Yuval on Jul-24-2003 10:17:

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
צריך לדעת להשתמש בויניל ??


לא משנה ראיתי עכשיו שנגמרו האודישנים, היה שם 2 סידי של פיוניר או 2 פטיפונים חפיף



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.