TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לדיג'ייז הצעירים מבינכם.. כנסו
לדיג'ייז הצעירים מבינכם.. כנסו
אנשושים שלא מלאו להם 18 רשאים להשתתף בתחרות דיג'ייז לצעירים
נשמע משהו ממש חמוד כדאי לכם לנסות מי שיש בו את הכישורים והרצון
Link
Natural Formula DJ Contest 2003
בהצלחה!
חחחחחחחחחחחחח
אחי, האודישנים נגמרו כבר....
אני עדיין לא קלטתי מה הם רוצים מאיתנו ?
שנצור 4 טראקים, נשלח להם ואם הם יאהבו אותם אנחנו נלך לאודישנים ?
מי יכול להכין 4 טראקםי באמת טובים תוף פחות ממה..חודש ?
לא אחי
אתה בא לאודישן
עושה סט של 10 דקות.... יעני 2 מיקסים לפחות
והולך
אם אתה מתקבל אתה נכנס
או משהו כזה
אבל האודישנים היו כבר
חחח
זה לא עולה לי בכל מקרה :]
צריך לדעת להשתמש בויניל ??
| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval צריך לדעת להשתמש בויניל ?? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.