TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משחחחחחחק בסט


Posted by NyKoN on Jul-24-2003 10:33:

משחחחחחחק בסט

Midnight Outlaw Illegal Street Drag

זה ראסמי המשחק של מהיר ועצבני..
לא השיט הזה שהבאתי- המשחק פלאש המעפן הזה
קיצר
פה אתה בוחר לך צורה של מכונית ומתחיל עם 400 דולר ויש לך 4 רמות כשאתה ברמה 4 ואתה צריך לצבור נקודות ריספקט (כבוד למפגרים בינכם) וכסף..
עם הריספקט אתה עובר רמות
ועם הכסף אתה קונה שידרוגים לאוטו.. זה יכול להיות צבע או כנף או נייטרוס או גלגלים או כל דבר
זה פשוט עננננננננק
שרפתי היום את כל הבוקר על המשחק הזה
אה... המשחק עצמו זה שאתה מתחרה עם עוד איזה מכונית ל400 מטר אני מניח ומן הסתם להגיע ראשון בשביל לקחת את הכסף
לעיתים רחוקות מגיעה המשטרה וקונסת אותך בהתאם לרמה שאתה נמצא בה

קיצקץ.. אני אתחיל להעלות את המשחק בתור קובץ ISO
לשרת של חן ותנו תגובות


EDIT
http://www.valusoft.com/products/midnightstdrag.html
תקציר וסקרין שוטים של המשחק
עוד 3-4 שעות ככה על השרת של חן


Posted by Shahar on Jul-24-2003 12:36:

תחת


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 13:52:

quote:
Originally posted by Shahar
תחת


ישבן


Posted by Triple-z on Jul-24-2003 15:35:

מה זה הגירסאה הזאת?
זה iso שאתה עשית?


Posted by Q-PiXeL on Jul-24-2003 18:07:

אחי זה משחק מעפן
גראפיקה גרועה
אני זוכר פעם הורדתי אותו... בעע...
לא אהבתי...


Posted by NyKoN on Jul-24-2003 19:02:

מה אתה צוחק?!
זה כמו הגרפיקה של וייס סיטי בערך
וזה משחק ענננק


Posted by MASTERsplinter on Jul-24-2003 23:32:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ישבן


עכוז?


Posted by itamarsan on Jul-25-2003 00:11:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ישבן

טוסיק?!?!


Posted by Ariels on Jul-25-2003 00:30:

מישהו רוצה לספר לי על השרת של חן או שיש לינק קיים


Posted by Scorchio on Jul-25-2003 09:36:

quote:
Originally posted by NyKoN
מה אתה צוחק?!
זה כמו הגרפיקה של וייס סיטי בערך
וזה משחק ענננק


מה אתה דפוק?!
זה גראפיקה שצריך בשבילה מקודד
Indeo
זה אפילו לא
OpenGL
יא חתיכת אהבל

בכל מקרה
משחק חמוד אבל מה הקטע
כל המירוצים 400 מטר ונגמר העניין
לא שווה


Posted by Q-PiXeL on Jul-25-2003 12:39:

Street Legal Racing: Redline
המשחק הראשון (אחרי כל הפאטצ'ים) היה בן זונה
אפשר היה לפרק ולהרכיב תאוטו עד לחלקים הקטנים של המנוע
טורבואים, סופרצ'ארג'רים, הנמכות, קיטים, נוס
ועוד מלא דברים קטנים במנוע...
המשחק הזה אמור להיות משופר מהקודם
ואני מקווה מאוד שהם שיפרו תמנוע הגראפי ושבכלל הפעם לשם שינוי אולי הם הוציאו משחק גמור שאפשר לשחק בלי שוב פאטצ'ים...

כמה תמונות:







הגראפיקה בגדול בסדר
אבל דרוש
Anti Alising
עצבני!

אני מוריד עכשיו מאימול, אבל זה יקח דיי הרבה זמן
אולי מישהו יעלה לשרת?


Posted by luckystrike on Jul-25-2003 13:09:

חאלאס נמאס ...
הט'רד נסגר עקב חוסר הסבלנות של המוד ...

נייקון אני מצטער בפעם הבאה ל תהפכו את זה
לספאמינג עצבני - אם מישהוא רוצה לדבר
על ישבנים ועכוזים לפתוח ט'רד בנפרד

שוב נייקון עימך הסליחה - אתה יכול לפתוח על זה מחדש
אם בא לך ...

וחבר'ה חאלאס עם הספאמינג ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.