TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום עצוב


Posted by Sniper on Jul-24-2003 12:17:

יום עצוב

אז ככה אתמול בלילה שני חברים שלי נסעו באוטו
מפה לשם הם עשו פתיחות עם איזה מישהו שאני חושב שאני יודע מי זה אבל מעדיף לא לדבר

הנהג איבד שליטה וניכנס בעמוד תאורה
הנוסע שלידו נהרג על המקום , הוא למד שיכבה מיתחתי ביסודי ודיי אהבתי אותו.

הנהג במצב אנוש, מנשימים אותו ואין ככ הרבה סיכויים שהוא יחייה..
בכל אופן זה הרס לי ת'יום במיוחד שעוד המסיבת גיוס שלי היום
:\\

כולי בבאסות וממש ממש כואב לי


Posted by DjChook on Jul-24-2003 12:28:

פאק... באסה רצינית.
משתתף בצערך גבר


Posted by Shahar on Jul-24-2003 12:35:

משתתף גם אחי..


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 12:38:

Sad

משתתף בצערך אחי
פאק זה מטורף........


Posted by Hell_Copter on Jul-24-2003 12:42:

Sad

עצוב ביותר...
אני מאוד מצטער לשמוע את זה אחי...
תרגיש טוב ושלא תדע עוד צער

אני מקווה שתוכל להנות מהמסיבת גיוס שלך למרות זה...


Posted by AnthemFreak on Jul-24-2003 12:45:

וואי אחי אני מצטער
איזה באסה זה
תנסה להחזיק מעמד ולהנות היום במסיבה שלך

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2703634,00.html
אחי זה זה לא?


Posted by Sniper on Jul-24-2003 13:01:

כן שירן זה זה...
תיראה ת'אוטו שלא נדע מצרות

בקיצר כניראה שבמסיבה אני לא יהנה ככ...
במיוחד שמלא החליטו שהם לא מתכוונים להגיע

בכל אופן מקווה שהמצב רוח ישתפר עם הזמן...


Posted by Hell_Copter on Jul-24-2003 13:18:

גם ביום ראשון זה קרה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2700113,00.html
והילד בן ה 18 זה אחד שלמד עם חברים שלי
אני אישית לא הכרתי אותו אבל עדיין לא נעים...


Posted by Flotser on Jul-24-2003 13:22:

פאק זה כזה נורא.....

...
אין לי מה להגיד פשוט


כל כך נורא
.......


ואלעד אחי מקווה שתגגבר על זה מהר....


Posted by Elior on Jul-24-2003 13:48:

משתתף בצערך אחי..


Posted by Rising on Jul-24-2003 14:51:

כוס עמק
איך אני מצטער לשמוע אחי

מקווה שתהנה היום בערב אחי ואני מקווה להגיע


Posted by H.A. on Jul-24-2003 15:49:

משתתף בצערך
מצטער לשמוע

תשתדל להנות היום בערב


Posted by luckystrike on Jul-24-2003 22:12:

יו אחי מצטער ...


אל תדאג אני מקווה שתהנה בכל זאת ...


אני יודע שזה לא המקום לההטפות אבל חבר'ה חופש והכל סעו
בזהירות סתם חארם על מה שיקרה אח"כ שלא חושבים על זה בכלל
בזמן שעושים את זה ...


Posted by -CosmicFire- on Jul-24-2003 22:31:

משתתף בצערך אחי

אמא של אחד מהשיכבה שלי התאבדה לא מזמן
הייתה מורה ופיטרו אותה משהו כזה
לא מזמן הרבה אנשים עשו את זה...

אחי הכאב עוד יעבור לך
לכל אחד יש גורל וכל אחד ימות בשלב מסויים ובצורה מסויימת...
אבל אחי תשתדל להנות במסיבה שלך והכל


Posted by MASTERsplinter on Jul-24-2003 23:08:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
משתתף בצערך אחי

אמא של אחד מהשיכבה שלי התאבדה לא מזמן
הייתה מורה ופיטרו אותה משהו כזה
לא מזמן הרבה אנשים עשו את זה...

אחי הכאב עוד יעבור לך
לכל אחד יש גורל וכל אחד ימות בשלב מסויים ובצורה מסויימת...
אבל אחי תשתדל להנות במסיבה שלך והכל


איך אני אוהב פסיכולוגים בשקל...


אחי אין לי מה להגיד לך כי זה לא ישנה כלום..
תעשה חיים ותהנה כי מסיבת גיוס יש רק פעם אחת..


Posted by Sniper on Jul-25-2003 02:00:

טוב חזרתי מהמסיבה שלי
בכל אופן באו דיי הרבה
אבל לא מהאיזור שלי
יענתו לא כל הח'ברה באו
ובדוגרי אני מבין אותם זה עדיין כואב

אבל הקטע שמעצבן אותי זה שפיתאום כולם חברים של ההוא שניפטר..
זה ככ מעצבן אותי כולם מרגישים מגעיל ורושים הודעות אווי במירק מצמרות שער

חבר שלי השני עדיין מאושפז אומרים שהוא יצא מזה..
ני מאוד מאוד מקווה שכן

עברה שמועה שמישו מטומטם הפיץ שהוא נפטר
אבל זה לא היה נכון
חלק אמרו שהוא היתעורר מהחוסר הכרה
אני לא יודע כלום..

אני מאוד מקווה שהוא יצא מזה
בינתיים גילו לו
בצקת בריאות, והוא ניפגע םגיעה קלה במוח


Posted by Ariels on Jul-25-2003 02:55:

מכיר, זה גם כאילו השיחה הכי דבילית שהיתה לך איתו או משהו אינפנטילי
כמו משחק כדורסל או לשבת עם מישהו בחמ"ל ולאכול עוגה
פתאום נהיה לך כל כך מלא משמעות


Posted by oDrori on Jul-25-2003 03:19:

משתתף בצערך בכנות, הכי חשוב זה להפנים מזה לקח לדעתי.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.