TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו מכיר תוכנה שתומכת במצלמת אינטרנט? (חוץ מנט מיטינג


Posted by Shahar on Jul-24-2003 12:34:

מישהו מכיר תוכנה שתומכת במצלמת אינטרנט? (חוץ מנט מיטינג

אני יודע ש
msn messenger
תומך
אבל חייבים XP

מישהו מכיר תוכנה אחרת?
שרואים תמונה טוב?


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 12:43:

Ivisit
קצת מסורבלת אבל אחלה תוכנה
עוברת דרך
firewalls
ואני חושב שהיא תומכת בשיחות של יותר מ-2.......


Posted by Elior on Jul-24-2003 13:40:

וואלה תודה
גם אני חיפשתי אחת כזאתי
אני מקווה שזה יעבוד עם המצלמה הדיגיטלית של אח שלי...

אמורה להיות לו איזה אופציה במצלמה שתהפוך למצלמת אינטרנט...
אבל אין לי
XP
אז לא ממש הצלחנו לבדוק ב
MSNM


Posted by Shahar on Jul-24-2003 13:58:

רק אורן
רואים תמונה יפה?

בנטמיטינג זה מעצבנתי
אני מדבר עם ידידה ולא רואים אותה מספיקקקקק טובבבבבבבבבבבב
ואנלא יכול ככה


Posted by Triple-z on Jul-24-2003 15:07:

אם אתה מתכוון לתוכנה כדי לדבר עם מצלמה כזאת אז נראה לי שב:
yahoo massanger
יש אחלה אפשרויות לזה והיא עובדת טוב לפי מה שאני יודע


here


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 15:15:

quote:
Originally posted by Shahar
רק אורן
רואים תמונה יפה?

בנטמיטינג זה מעצבנתי
אני מדבר עם ידידה ולא רואים אותה מספיקקקקק טובבבבבבבבבבבב
ואנלא יכול ככה


רואים מעולה אחי


Posted by DjChook on Jul-24-2003 16:50:

שחר יא טיפש אני לא מאמין שאמרת את זה

נראה לך שתוכנה משפיע על האיכות ?

רק המצלמה עצמה / רזולוציה / חיבור משפיע

ובכלל, תבדקו שבנטמיטינג זה מכוון על
QUALITY
כהדבר הכי חשוב

בכל מקרה
IVISIT

התוכנה הטובה ביותר

עוברת דרך ROUTER
FIREWALL
הכל, ממש מושלמת

רק חבל שהוידאו בה לרוב טיפה איטי, וכרגע שינו אותה אז אפילו לראות בחורות בעירום קשה


Posted by Shahar on Jul-24-2003 17:28:

חן מה תבא ללמד אותי#@$?
עובדה בנט מיטינג ראיתי אותה לא הכי טוב
ובמסנג'ר היא עשתה לי פרינט סקרין וראו אותה הרבה יותר טוב ! אל תתווכח בכלל..

איפה קובעים
quality
בנט מיטינג?????

[Edit]
מצאתי!!!!!!
יאוווו
חן אם אתה צודק אני מבטיח לתת לך לראות גםםםםם!!!!!


Posted by DjChook on Jul-24-2003 17:45:

והוא עוד צועק עלי...


Posted by Shahar on Jul-24-2003 17:52:

quote:
Originally posted by DjChook
והוא עוד צועק עלי...


לא ידעתי שבנט מיטינג אפשר לשנות את האיכות...
פשוט היא שלחה לי פרינטסקרין מהמסנג'ר וראו שם הרבה יותר טוב!
ואני חייב לראות טוב אחי!!!

אם באמת האיכות תהיה טובה כמו שאנחנו חושביםםםםםם

אני מסדר הקרנה לחברי הפורום


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-24-2003 20:30:

חופשי אחי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.