TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Camilia - Pitfire remix for download!!!
Camilia - Pitfire remix for download!!!
Jawel, Trancefool is onze redder. Hij heeft me de pitfire remix gegeven. Sommige vinden de track minder, anderen vinden hem wel goed. Nou, hij is echt goed als je het mij vraagt. Maar goed, ik heb hem geupload en nog wel op de chello server ook. Retesnel downen dus. Enjoy:
http://members.chello.nl/p.verdonschot1/camilia.mp3
ha thnx, ff downen nu

Sorry dat ik hem niet eerder had geupped voor jullie
beetje heel druk en de locker ging (weer) dicht 
Nou is ie iig nog te downen, goed nummertje maar ikzelf vind de A1 Vocal 12" Mix stukken beter
Ieder zijn keus
Greetz,
Glaniskanis
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Nou is ie iig nog te downen, goed nummertje maar ikzelf vind de A1 Vocal 12" Mix stukken beter Ieder zijn keus |
hij doet me denken aan storm - time to burn
| Originally posted by Optimus Trance hij doet me denken aan storm - time to burn |
Wow, ik wis nie dat zoveel mensen em wilde hebben, maar goed ik heb em via msn aan rellivisit gegeven en die is zo aardig geweest om em ergens te uppen, dus Enjoy!
Lekker nummertje...en een top download snelheid! Tnx! 
Ha.. gaaf de Pitfire remix had ik nog niet.
Lekker snel hier (+ 300kb/s) op school 
bedankt, megasnel, 300 kb/sec, lekker hoor dat downloaden van chello
Ja toch wel een lekker nummer

Maar ik haal nu ('s avonds 18:38) toch maar 85 Kb/s
Toch snel genoeg daar niet van hoor 
wow gaat zeker snel. 140 kb/s zonder acceletor
Ga binnenkort ff Tukan - Light A Rainbow (wippenberg remix) uploaden naar de chello server. Heerlijk nummer!
Leuk dat je em ff upt
.. ff kijke of ik em niet al had.. ik moet zoooo veel trance nog luister.. wat errug weer 
Hey maareh kijk je wel uit met het uppen van mp3s naar je chello siteje? Volgens mij mag dit namelijk niet?? Zou jammer weze als je je account verliest.. dit zal niet meteen gebeuren meestal (lees: altijd) krijg je eerst een waarschuwing.. maar toch.. lees de algemene voorwaarde op hun site nog es zou ik zegge 
[edit] Ja mixje ownd wel ja
, en het heeft heeeel vaagjes erges wat weg van storm.. die laatste van storm "animal" is trouwes geen hit geworde he..
[/edit]
Godver loop ik lekker me trance door de boxjes te knalle.. trekt me vader de stoppe der weer uit! damn hey.. het is niet half 11 ofzow hoor.. damn... downloads weer overnieuw grrrr
ik heb nu allebeide versies goed geluisterd, en ik vind eigenkijk de vocal mix beter, die pitfire mix is een beetje ![]()
Ja ben ik het wel mee ens. Die pitfire remix is minder.
Tnx lekker snelle d/l idd...
Beetje "time to burn"-achtig ja, ik vind hem wel ok 
| Originally posted by Dj Lex Ja ben ik het wel mee ens. Die pitfire remix is minder. |
Ja hij is wat harder he relli
| Originally posted by Dj Lex Ja hij is wat harder he relli |