TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paard van Troje in Den Haag
Paard van Troje in Den Haag
Zat net te kijkien op de site van poppodium Paard van Troje... zag wel interessante namen staan in de agenda en ook bij wat er verwacht werd...
agenda:
06/09 Junkie XL, Remy, Jori Hulkkonen
26/09 Laidback Luke, Cleon Macnack
verwacht:
11/09 Lil' Kim
11/10 Darren Emerson
01/11 Integrate met Marco Carola en Surgeon
29/11 Jeff Mills
13/12 Paul van Dyk
Re: Paard van Troje in Den Haag
Ik zie dat Sinterklaas een week te laat is!
Of de Kerstman is twee weken te vroeg...
Woooooooooooow, dit had ik nou nooit in het Paard verwacht, moet binnenkort maar op één van deze avonden maar in het Paard gaan kijken. Wat is trouwens de site van het paard ??
Ik ben er ook wel te vinden
Wordt nog moeilijk kiezen man... Asta, het Paard...dikke feesten allemaal! Goede dj's en leuke locaties. Vooral het Paard ziet er echt VET VET VET uit van binnen (mocht er laatst al eens even kijken).
Moet maar eens wat vaker weer cameratoestemming aan gaan vragen
Bij PvD ben ik denk ik ook wel bij, ook al is het niet mijn smaak. Vooral omdat er denk ik wel veel TA's gaan
Ik ben al jaren op zoek naar de video Ducktales - Het Paard van Troje. Wie heeft die voor mij?
...ik maak er maar meteen een marktplaats van...
quote: |
Originally posted by MaGiK54 Woooooooooooow, dit had ik nou nooit in het Paard verwacht, moet binnenkort maar op één van deze avonden maar in het Paard gaan kijken. Wat is trouwens de site van het paard ?? |
WOOHOOW met al die feestlocaties in Den Haag zou ik toch bijna overwegen om te zeggen fuck enschede ik ga naar Delft toe (allemaal bij mekaar in de buurt ).
Jeff Mills roeleerde echt zwaar op Sonar en Paul van Dyk.. need to say more .
zo huh.. komen idd echt goeie namen!
ook nog:
12 sept BUNKER RECORDS NACHT
Met Legowelt (live), Orgue Electronique (live), DJ’s Technician (DBF), TLR & Schmerzlabor
25 okt PLUMP DJ’s
en het is een poppodium, vind ik altijd een stuk gezelliger dan een normale club/discotheek
eindelijk echt een interessante tent in den haag!
quote: |
Originally posted by Optimus www.paard.nl |