TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התארגנות לשרוף את אופ"א
Pages (2): [1] 2 »
התארגנות לשרוף את אופ"א
מי בא? מארגנים איזה פיגוע נחמד באופ"א?
הבני זונות האנטישמים האלה החליטו לדחות את ההחלטה אם להחזיר את המשחקים לארץ- ל15 באוגוסט
ובכך מונעים מוקדמות של גביע אופ"א וליגת האלופות בארץ
מי שרצה לראות את כוכבי צ'לסי בארץ- יוכל לראות אותם בטלויזיה, משחקים בבודפשט
http://images.maariv.co.il/channels/3/ART/516/584.html
סעמק
טוב נו לפחות שמחר יעברו את ז'ילנה
אחכ נחשוב על צלסי
חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו

אחי... נשבע לך שמתישהו ירצחו אותך על השטויות שאתה מוציא מהפה
אתה מגעיל אותי
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי... נשבע לך שמתישהו ירצחו אותך על השטויות שאתה מוציא מהפה אתה מגעיל אותי |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- ???? ??? ??? ???? ???? ?? ???? :] ??? ???? ??? ??? ????? :] |

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ?? ?? ???? |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 שאני הייתי בן 14 אני לא חושב שידעתי מה זה המילה לשנוא בכלל... מוזר.. הנוער של היום ![]() רק בשביל רועי הפוסט הזה באמא שלי |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ואילן מה הבעיה שלך? כל פוסט שאני פותח אתה ישר פותח את הפה שלך.. כאילו אתה לא פתחת איזה 10 פוסטים חסרי תועלת ביומיים האחרונים |
עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא
אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד..
אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת"
ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר
| quote: |
| Originally posted by NyKoN אני אהרוג אותך יא טמבל נביא עליך את כל השחקן ה12 ואת אריאל |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד.. אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת" ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר |
מול מי מכבי חיפה משחקת ?
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו |
| quote: |
| Originally posted by Ariels צריך לתלוש לך את המעיים ולתלות אותך על עץ שמור על הפה שלך, יש צורה לדבר גם ששונאים קבוצה אחרת ?!!? פיגוע ? למה לא שואה וזהו [כמו הפועל] מה אתה? נאצי |
כל המחמאות על החתימה לאורן...
כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות
מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ
בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו!
| quote: |
| Originally posted by Eitan E כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא החזירו את הביתיות מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש .ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו! |
טוב
אתמול היה די ביזיון
אני לא אעשה שום הנחות כי באמת היה זוועה
אני מקווה שיפיקו לקחים מהנושא ואני נוראאאאא עצבני על אופ"א הזונות האלה שדחו את ההחלטה
מה שעוד עיצבן אותי אתמול זה יורם ארבל! אפשר להרוג את הטמבל הזה! כל שניה "מכבי צריכה להבקיע" "מכבי תבקיע" "מכבי שולטת" "אם מכבי לא מבקיעה אז זאת תהיה אכזבה"
טוב סתום תפה כבר יא אידיוט!
ברונו היה אפפפפפפפסססס אתמול ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E אם אני לא טועה זייתוני שוחרר ממכבי כי הוא לא הסכים לקצץ בחוזה |
!?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא
| quote: |
| Originally posted by Ariels !?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא |
יום שחור לספורט הישראלי
איזה משחק זוועה של מכבי כבר יותר טוב היו נותנים למכבי פ"ת או קבוצה בינונית אחרת לשחק במוקדמות ליגת האלופות -בטח הם היו נראים יותר טוב
ולגביי אורן זייתוני אני יכול להגיד שכולכם טעיתם כי היום קראתי במעריב שאורן זייתוני שוחרר לפניי שבועיים ועכשיו הוא מנהל מו"מ עם בני יהודה
| quote: |
| Originally posted by Eitan E ולגביי אורן זייתוני אני יכול להגיד שכולכם טעיתם כי היום קראתי במעריב שאורן זייתוני שוחרר לפניי שבועיים ועכשיו הוא מנהל מו"מ עם בני יהודה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.