TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התארגנות לשרוף את אופ"א
Pages (2): [1] 2 »


Posted by NyKoN on Jul-29-2003 20:04:

התארגנות לשרוף את אופ"א

מי בא? מארגנים איזה פיגוע נחמד באופ"א?
הבני זונות האנטישמים האלה החליטו לדחות את ההחלטה אם להחזיר את המשחקים לארץ- ל15 באוגוסט
ובכך מונעים מוקדמות של גביע אופ"א וליגת האלופות בארץ
מי שרצה לראות את כוכבי צ'לסי בארץ- יוכל לראות אותם בטלויזיה, משחקים בבודפשט

http://images.maariv.co.il/channels/3/ART/516/584.html


Posted by DjChook on Jul-29-2003 20:06:

סעמק
טוב נו לפחות שמחר יעברו את ז'ילנה
אחכ נחשוב על צלסי


Posted by -CosmicFire- on Jul-29-2003 20:08:

חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו


Posted by DjChook on Jul-29-2003 20:13:

אחי... נשבע לך שמתישהו ירצחו אותך על השטויות שאתה מוציא מהפה

אתה מגעיל אותי


Posted by -CosmicFire- on Jul-29-2003 20:43:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי... נשבע לך שמתישהו ירצחו אותך על השטויות שאתה מוציא מהפה

אתה מגעיל אותי


חחחח למה אני פשוט שונא את מכבי :]

אבל עזוב אחי הכל בצחוק :]


Posted by Glenn-Holmes on Jul-29-2003 20:45:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
???? ??? ??? ???? ???? ?? ???? :]

??? ???? ??? ??? ????? :]


???? ????? ?? 14 ??? ?? ???? ?????? ?? ?? ????? ????? ????...

????.. ????? ?? ????


?? ????? ???? ????? ??? ???? ???


[edit]

?? ?? ???? ?????? ?????? ??????? ??? ?????? ????...
?????????????....

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

?? ?? ????


???? ??? ????? ????? ????? ?????....
?????...
???? ?? ???? ????? ????? ???????? ??? ??? ?? ?????? ????? ??? ?? ??? ????...


Posted by -CosmicFire- on Jul-29-2003 20:48:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שאני הייתי בן 14 אני לא חושב שידעתי מה זה המילה לשנוא בכלל...

מוזר.. הנוער של היום


רק בשביל רועי הפוסט הזה באמא שלי


WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

שיגעתה אותי כבר


Posted by NyKoN on Jul-29-2003 22:11:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו


אני אהרוג אותך יא טמבל
נביא עליך את כל השחקן ה12 ואת אריאל


ואילן מה הבעיה שלך?
כל פוסט שאני פותח אתה ישר פותח את הפה שלך.. כאילו אתה לא פתחת איזה 10 פוסטים חסרי תועלת ביומיים האחרונים
חלאס
אוסקוט

גם כן ספאמרים.. הפכנו לרוטר עם תחרות למי יש יותר הודעות סעמק


Posted by Glenn-Holmes on Jul-29-2003 22:19:

quote:
Originally posted by NyKoN

ואילן מה הבעיה שלך?
כל פוסט שאני פותח אתה ישר פותח את הפה שלך.. כאילו אתה לא פתחת איזה 10 פוסטים חסרי תועלת ביומיים האחרונים




מתי פתחתי את הפה שלי..??
רק פעם אחת...
אין לי בעיה איתך אחי...

כמו שאם אני יפתח טרד שכבר קיים אז אני יבין אם יעירו לי על זה...

מצטער אם זה נראה לך שאני סתם פותח תפה..
וזה קרה רק פעם אחת בכל מקרה


Posted by NyKoN on Jul-29-2003 22:26:

עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא
אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד..
אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת"
ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר


Posted by -CosmicFire- on Jul-29-2003 22:27:

quote:
Originally posted by NyKoN
אני אהרוג אותך יא טמבל
נביא עליך את כל השחקן ה12 ואת אריאל


אחי הכל בצחוקיה גבר
יש לי חברים אוהדים מכבי
כך הכל בסבבה :]

***EDIT***
קיבלתי השראה מאילן והפירסומות שלו של
אם זה דייט אני אומר צהוב עולה עולה עולה
אז לי יש משהו חדש

אם אילן מפסיק לזיין במוח
אני אומר צהוב עולה עולה עולה בחותמת שלי
שם סמל של מכבי תל-אביב באווטר
וישנה את הצבעים של החותמת שלי לצהוב כחול


Posted by Glenn-Holmes on Jul-29-2003 22:35:

quote:
Originally posted by NyKoN
עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא
אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד..
אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת"
ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר


אחי תהרוג אותי אם אני מבין אותך
מה אמרתי עכשיו..???

סתם פוסט רגיל

ואני מצטער על אם היה נראה לך שהייתי אולי תוקפני בטרד ההוא בסדר..?
לא התכוונתי...


Posted by Elior on Jul-29-2003 23:11:

מול מי מכבי חיפה משחקת ?


Posted by Ariels on Jul-30-2003 11:14:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו


צריך לתלוש לך את המעיים ולתלות אותך על עץ
שמור על הפה שלך, יש צורה לדבר גם ששונאים קבוצה אחרת

?!!? פיגוע ? למה לא שואה וזהו [כמו הפועל] מה אתה? נאצי


Posted by -CosmicFire- on Jul-30-2003 11:57:

quote:
Originally posted by Ariels
צריך לתלוש לך את המעיים ולתלות אותך על עץ
שמור על הפה שלך, יש צורה לדבר גם ששונאים קבוצה אחרת

?!!? פיגוע ? למה לא שואה וזהו [כמו הפועל] מה אתה? נאצי


אמרתי פיגוע בגלל מה שנייקון אמר יענו הבנתה למה אני מתכוון
והפועל זה באמת משהו אחר
אין קבוצה שאני יותר שונא מהם...

אני וחבר שלי בטלפון כל המשחק (שהיו בסוף שתינו אוהדים חיפה* הוא אומר לי אחרי שכבר מכבי הפסיקו לשחק
עדיף שמכבי יקחו את האליפות מאשר הפועל..
אמרתי לו צודק צודק..
אין אין אם הפועל יקחו אליפות אני ישתגע
יש להם הרבה אוהדים בזמן האחרון רק בגלל שהם לקחו אליפות לפני כמה שנים...

חחח היום הולכים לווילה של חבר שלי לראות את המשחק
בטוח שיהיה מכות :]


Posted by DjChook on Jul-30-2003 12:40:

כל המחמאות על החתימה לאורן...


Posted by Eitan E on Jul-30-2003 22:43:

כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות

מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ

בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו!


Posted by Glenn-Holmes on Jul-31-2003 00:59:

quote:
Originally posted by Eitan E
כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות

מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ

בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו!



טוב אז ככה
אם מכבי לא עוברים את זילינה פאדיחת עולם בשבילם כי אם כל הכבוד גם אחרי המשחק הזה רואים שהקבוצה הסלובקית היא בגדול לא טובה יותר ממכבי נתניה...

אבל מכבי היא פשוט קבוצה בינונית מדי
וככה היה גם עונה שעברה...
ואין מה לעשות נגד זה
אתה מסתכל על אבי נמני ולא מבין איפה הוא..
השחקן חולם
כדורגל הוא לא משחק זה בטוח
לא רוצה להכנס לשאר השחקנים שכמעט כולם היו מתחת לרמה הבינונית הרגילה שלהם...
ועדיין מכבי טובה יותר מזילינה

בקשר לצלסי הקבוצה הזאת תיפול ללא ספק..
בליגת האלופות היא לא תעבור לדעתי את שלב הבתים הראשון אבל משוודאי זה שבעונה הבאה היא לא תסיים בין 4 הראשונות באנגליה

ואני בטוח בזה

ועוד דבר

17 מיליון לישט על דמיאן דאף.???????

נו באמת........תעשו לי טובה הוא שווה פחות מ10 מיליון לישט
סתם רעש מסביב לצלסי
היא תשאר לוזרית כמו תמיד כי שמות באמת גדולים היא לא הביאה...
ג'רמי הרכישה הכי טובה שלהם לדעתי


Posted by NyKoN on Jul-31-2003 18:55:

טוב
אתמול היה די ביזיון
אני לא אעשה שום הנחות כי באמת היה זוועה
אני מקווה שיפיקו לקחים מהנושא ואני נוראאאאא עצבני על אופ"א הזונות האלה שדחו את ההחלטה
מה שעוד עיצבן אותי אתמול זה יורם ארבל! אפשר להרוג את הטמבל הזה! כל שניה "מכבי צריכה להבקיע" "מכבי תבקיע" "מכבי שולטת" "אם מכבי לא מבקיעה אז זאת תהיה אכזבה"
טוב סתום תפה כבר יא אידיוט!
ברונו היה אפפפפפפפסססס אתמול ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף


Posted by Eitan E on Aug-01-2003 12:42:

quote:
Originally posted by NyKoN
ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף


אם אני לא טועה זייתוני שוחרר ממכבי כי הוא לא הסכים לקצץ בחוזה


Posted by NyKoN on Aug-01-2003 14:58:

quote:
Originally posted by Eitan E
אם אני לא טועה זייתוני שוחרר ממכבי כי הוא לא הסכים לקצץ בחוזה


אז אתה כן טועה
אורן זיתוני שחקן של מכבי ת"א ויש לו חוזה לשנתיים הקרובות... עד שהשנתיים האלה לא יגמרו הוא ישוחרר


Posted by Ariels on Aug-01-2003 17:29:

!?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא


Posted by NyKoN on Aug-01-2003 19:15:

quote:
Originally posted by Ariels
!?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא


עכשיו שמכבי חזרו לארץ אז כבר לא
הוא התאמן איתם כי מכבי מחויבים לשמור על הכושר שלו והוא לא יצא למחנה אימון אז אמרו לו ללכת לנוער וכשהם יחזרו הוא יתאמן איתם


Posted by Eitan E on Aug-06-2003 22:09:

יום שחור לספורט הישראלי
איזה משחק זוועה של מכבי כבר יותר טוב היו נותנים למכבי פ"ת או קבוצה בינונית אחרת לשחק במוקדמות ליגת האלופות -בטח הם היו נראים יותר טוב


ולגביי אורן זייתוני אני יכול להגיד שכולכם טעיתם כי היום קראתי במעריב שאורן זייתוני שוחרר לפניי שבועיים ועכשיו הוא מנהל מו"מ עם בני יהודה


Posted by NyKoN on Aug-07-2003 10:19:

quote:
Originally posted by Eitan E
ולגביי אורן זייתוני אני יכול להגיד שכולכם טעיתם כי היום קראתי במעריב שאורן זייתוני שוחרר לפניי שבועיים ועכשיו הוא מנהל מו"מ עם בני יהודה


אוף
למה אתה מתווכח איתי?!
אני מקורב לזיתוני- לא יכולים לשחרר אותו כי יש לו חוזה והוא לא משוחרר
המשא ומתן עם בני יהודה זה שטויות, גם מכבי פ"ת רוצים אותו וגם בית"ר רצו אותו
בינתיים אין התקדמות ממש


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.