TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tmf en Mysteryland
Tmf en Mysteryland
Wie weet waneer de opnames van Mysteryland op TMF word uitgezonden?
zaterdag 30 juni 21:00 - TMF the DJ's
Ah das leuk. Moet ik ff kijken. thnx
Aha vanavond is het zo ver,mysteryland op tmf
FF kijken of ik nog in beeld kom!
Maar ja het is natuurlijk ff afwachten hoe ze de boel hebben gemonteerd.
ze zullen wel alleen van de trance-tent uitzenden...
zou ik echt jammer vinden ....
ik wil wel ff paar gabbers flink hard zien gaan!!..op brute muziek!
Dat wordt dus opnemen... altijd leuk die beelden van feesten. En System F vs Armin - Exhale staat in de C.D. top 10.. en die clip wil ik ook weleens zien 
Ja die clip is best wel leuk vind ik zelf. Eindelijk is een aardige clip. Gewoon weer is met feestende mensen enzo.
IDD, coole clip
MYSTERYLAND is nu dus op the djs
DIT WETEN JULLIE VAST WEL!!!!!
Ok mensen, ik denk dat velen van jullie dit wel weten, want veel hebben de set van hem ---> wat is het nummer wat MARCO V draaide na DJ Tomcraft - Prosac. Dit is dus het tweede nummer wat je hoorde op TMF. Dit nummers is echt bruut, het publiek ging ook helemaal uit zijn naad, moet niet moelijk zijn.
THANX!
Re: DIT WETEN JULLIE VAST WEL!!!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ok mensen, ik denk dat velen van jullie dit wel weten, want veel hebben de set van hem ---> wat is het nummer wat MARCO V draaide na DJ Tomcraft - Prosac. Dit is dus het tweede nummer wat je hoorde op TMF. Dit nummers is echt bruut, het publiek ging ook helemaal uit zijn naad, moet niet moelijk zijn. THANX! |
OK bedankt ga ik checken 
ik heb miss p gezien op tv
LoL
en ben ahv the djs ff captain tinrib gaan checke.. klinkt wel okay.. audiogalaxy heeft veel van em..
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk ik heb miss p gezien op tv LoLen ben ahv the djs ff captain tinrib gaan checke.. klinkt wel okay.. audiogalaxy heeft veel van em.. |
Miss Proximus volledig uit haar dak!! heb ik weer gemist!!
| quote: |
| Originally posted by M5 die had ik ook wel ff willen zien!!! Miss Proximus volledig uit haar dak!! heb ik weer gemist!! |
had je zon ... eeh blauw wit.. spacey achtig shirt aan?? Was je er niet met je vriend ofzow
dat ist enigste wat ik heb gezien 
lol was een 2 seconden shot.. vanaf the stage 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk had je zon ... eeh blauw wit.. spacey achtig shirt aan?? Was je er niet met je vriend ofzow dat ist enigste wat ik heb gezien ![]() lol was een 2 seconden shot.. vanaf the stage |
jammur...maar we zijn w�l gefilmd..na jah..ik moet de hh maar ff tjekken..
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus serieus? was ik op tv?????? hahaha lol...en Bellie dan? want daar was ik bij toen ik gefilmd werd! Wanneer is de herhaling????? |
weet iemand of ze ook wat van de hardcore tent hebben uitgezonden???
zo ja, dan kijk ik zeker ff!!
Nee...helaas hebben ze daar niets van uitgezonden...of moet ik zeggen gellukkig niet... 




(
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.