TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Detta har jag tagit direkt fr�n Ace-Events hemsida

�ntligen, i �ver tv� �r har vi f�rs�kt att f� hit honom men nu �r det klart, Mauro Picotto kommer att spela f�r oss p� Devotion som h�lls p� M�nchen bryggeriet den 27:e September!
Vi hade g�rna lagt Devotion i en av dom lite st�rre lokalerna i Stockholm d� mycket folk kommer att vilja uppleva hans set.
Vi klagar givetvis inte d� M�nchen utan tvekan �r en av Sveriges b�sta festlokaler. Mauro vill ha det s� h�r, lite mindre och lite mer kontakt med publiken. F�r dom som f�r en biljett kommer detta bli desto b�ttre. Backar Mauro denna kv�ll g�r inga mindre �n Henrik B och Cari Lekebusch.
P� trancegolvet har vi lyckas f� hit inga mindre �n Above & Beyond och Gareth Emery, alla fr�n England. Above & Beyond �r trion som ligger bakom projekt s� som Ocenalab, Freestate, Tranquility Base, POS, Nitromethane och m�nga fler. Gareth Emery �r p� bes�k I Sverige f�r andra g�ngen I �r. Efter hans storslagna set p� Midway I J�nk�ping tidigare I �r visste vi att vi var tvungna att presentera honom f�r resten av Sverige. Mer information om honom och alla andra artister hittar du l�ngst ner p� denna sida.
Resa kommer arrangeras fr�n J�nk�ping via Link�ping och Norrk�ping. Vid intresse kommer �ven en buss att g� fr�n G�teborg. Du anm�ler dig till bussen genom att skicka ett mail till [email protected] d�r du uppger namn, telefon, stad du vill resa fr�n s� kontaktar vi dig f�r vidare information. Vid intresse kommer �ven en buss att g� fr�n G�teborg. Bussen anl�nder ca 30 minuter innan �ppnandet och avg�r 30 efter st�ngning.
DJ Line-Up
Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]
Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]
Tid/plats
L�rdagen 27 Sep 2003
23:00 - 05:00
M�nchenbryggeriet Stockholm
Entr�
F�rk�p: 280 SEK
Entr�n: 350 SEK
�lder
20 �r.
Biljetter
G�teborg, sl�pps 11/8
Balagan 031-15 90 98
J�nk�ping, sl�pps 11/8
Megahertz 036-10 01 93
Link�ping, sl�pps 11/8
Yngves Livs 013-31 88 88
Malm�
Cosmic One 040-30 10 00
Stockholm
Saturn Return 08-21 20 89
Back to plastic 08-69 74 73
Vi ses d�r // Steve
Helt klart ett m�ste! Det h�r har jag v�ntat p�!
Kenny klagar INTE!!!! MUMS!! F�r inte missa detta f�r allt i v�rlden
Det m� jeg si.For en lineup
YES! Jag m�ste f� tag i biljetter!
F�r bara inte misssa
detta kanske tom f�r mig att �ka till sthlm
Jag har tappat min f�rm�ga att t�nka och prata klart, det h�r �r fantastiskt. Det kommer blir S� grymt. Ska k�pa biljetter s� fort jag kan, sk�nt med 18 �r ocks�. Det h�r vill man inte missa f�r n�got i v�rlden!
ojojoj
mums

Gareth Emery och Above & Beyond s�ger inte mig s� mycke, men... Mauro Picotto e ju faktiskt fruktansv�rt bra
detta hade man g�rna stuckit till men det l�r ju bli en v�ldigt dyr trip fr�n sk�ne... :/ bl�, han borde spela i malm� ist�llet.. 
ehh stevo... om man inte f�rk�per �r d h�gre �ldersgr�ns d�???
LEKEBUSCH

Wow, detta �r ju givet ! jag �r d�r..
*bokar in 27/9 i partykalendern*
M�ste fixa biljett ASAP!
Hur prioriterar man?!?!
Tjejen fyller �r 27/9 
Blir sv�rt f� me henne dit..
�t helvete med tjejen!
f�r att vara seri�s s� ere klart man prioriterar tjejen.
fira tjejen p� dagen, sen dra till festen p� kv�llen? borde funka
| quote: |
| Originally posted by reveal fira tjejen p� dagen, sen dra till festen p� kv�llen? borde funka |
hah, m�ste bara tr�ffa jono Grant d�
f�r snackla med han. hihi 
tss endre ditt as 
men damn nu blir jag lessen...en m�nad f�r tidigt...� jag som verkligen skulle vilja se gtr igen � above and beyond...jaja, f�r v�l leva med att jag har missat typ hela trancescenen i �r 
| Originally posted by mindshooter Kenny klagar INTE!!!! MUMS!! F�r inte missa detta f�r allt i v�rlden |
eller du kanske fixar de p� andra vis :P
| Originally posted by Powell �r inte du 18,19 n�nting eller du kanske fixar de p� andra vis :P |
| Originally posted by Powell �r inte du 18,19 n�nting eller du kanske fixar de p� andra vis :P |
| Originally posted by TrancE_GyLLe ehh stevo... om man inte f�rk�per �r d h�gre �ldersgr�ns d�??? |
g�ller 18 p� sasha den 22 aug ocks� d� om man har biljett?