TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך להשתחרר על 21 מהצבא
איך להשתחרר על 21 מהצבא
קודם כל אני רוצה לציין שאני לא מעודד אנשים לעשות את זה אבל בכל זזאת רציתי לפרסם את זה כי זה יכול קצת לעזור לאנשים שיודעים שהם הולכים להידפק בצבא כמו הרבה חברים שלי(תותחנים) יש לי בן דוד שהשתחרר על 21 ובמשך השנה האחרונה הוא הצליח לעבוד במגזין אטוו ולעשות כסף ועכשיו הוא נרשם ללמוד משפטים באוניברסיטה זה שאתה לא עושה צבא נותן לך"פור" על אנשים שבקבוצת גיל שלך
http://zone.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=2710&id=420768
יש מדריך איך לקבל פרופיל 21 שמיועד בעיקר לעולים חדשים מרוסיה הנה האתר שיש בו את המדריך
www.target-21.tk
המממ לא חושב זה לעניין כל כך הט'רד הזה
כאילו אני לא שונא משתמטים או משהוא כזה אבל כל אחד צריך לעשות
חושבים עם עצמו מה זה אומר עליו ...
| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval יש מדריך איך לקבל פרופיל 21 שמיועד בעיקר לעולים חדשים מרוסיה הנה האתר שיש בו את המדריך www.target-21.tk |
למה אנשים רוצים פטור מהצבא כשהם יודעים שכל החברים שלהם טוחנים אבנים כדי לשמור עליהם......
צבא זה דבר שכל אחד צריך לעשות..... להגן על האנשים שהגנו עלייך לפני ועל האנשים שיגנו עלייך אחריך.....
זה השירות המינימלי שאתה יכול לעשות בשביל המדינה שלך..... דבר שאתה פשוט חייב לעשות......
אפילו אם תהיה ג'ובניק.... גם זה שירות...... אבל אל תשתמט!!!!
ראסמי זה גועל נפש להשתמט...
אבל בוא נביא אותה בדוגמא...
א'... גר לו בהרצליה פיתוח.. הורים עשירים נולד עם כפית כסף בפה וחי כמו מלך כל חייו.
ב'... חי לו באופקים... ההורים שלו מובטלים... כל היום הוא טוחן את התחת כמלצר וכעובד מכולת כדי לפרנס את ההורים שלו ואותו..
עכשיו א' הוא בחור מפונק ולא בזין שלו להתגייס... ואם הוא ישתמט הוא יחשב חרא של בנאדם.
ב'.. רואה בצבא כדבר שצריך לעשות אותו אבל הוא לא מסוגל להשאיר את ההורים שלו במצב הזה..
אם הוא יחליט להשתמט ולעשות משהו עם עצמו כמו לימודים או להשקיע בעבודה אז לדעתי זה עדיף...
מממממממ
הבנתם תנקודה.
אין מדריך רק להוריד את הפרופיל בצבא בשביל להיות ג"ובניק? (לא שיש לי מה לדאוג עכשיו יש לי עוד איזה מאה שנה עד שאני יהיה בצבא) אולי יהיה
שלום עד אז מי יודע

| quote: |
| Originally posted by Rising ראסמי זה גועל נפש להשתמט... אבל בוא נביא אותה בדוגמא... א'... גר לו בהרצליה פיתוח.. הורים עשירים נולד עם כפית כסף בפה וחי כמו מלך כל חייו. ב'... חי לו באופקים... ההורים שלו מובטלים... כל היום הוא טוחן את התחת כמלצר וכעובד מכולת כדי לפרנס את ההורים שלו ואותו.. עכשיו א' הוא בחור מפונק ולא בזין שלו להתגייס... ואם הוא ישתמט הוא יחשב חרא של בנאדם. ב'.. רואה בצבא כדבר שצריך לעשות אותו אבל הוא לא מסוגל להשאיר את ההורים שלו במצב הזה.. אם הוא יחליט להשתמט ולעשות משהו עם עצמו כמו לימודים או להשקיע בעבודה אז לדעתי זה עדיף... מממממממ הבנתם תנקודה. |
חחח אני מכיר את האתר הזה טארגט 21..יש לי חבר ששיבצו אותו כ"בודק מעברים" במשטרה צבאית..שזה התפקיד הכי מסריח בעולם עם היציאות הכי גרועות שיש לג'ובניקים..והוא פשוט עשה מה שרשום באתר הזה והיה בחוץ תוך שבוע.
באמת זה לא קשה - במיוחד אם מערבים את ההורים.
עכשיו בקשר לדבריו של HyPeRSoNiC..
שכחתי את השם שלך אחי..
אתה הבן אדם הכי תמים בעולם..
אתה צריך להבין שהצבא זה מערכת דפוקה שמתחשבת רק בצרכים שלה ולא בשלך..
להוציא ת"ש לוקח מלאאאאאאא זמן..
וגם בד"כ לא מתחשבים בך כל כך אלא אם כן זה ממממממממממש קריטי!
אני מכיר מישהו שהוא בן יחיד, אין לו אבא ואמא שלו מובטלת..הוא גר בדירה של בקושי שלושה חדרים..ונתנו לו רק ת"ש 3 שזה חמשושים עם אפטר..
ויש עוד מלאאאאאאא כאלה סיפורים......................
| quote: |
| Originally posted by Viber אין מדריך רק להוריד את הפרופיל בצבא בשביל להיות ג"ובניק? (לא שיש לי מה לדאוג עכשיו יש לי עוד איזה מאה שנה עד שאני יהיה בצבא) אולי יהיה שלום עד אז מי יודע |


הקטע עם השתן זה שטויות
צבא של בני זונות
לי באמת יש דם בשתן בגלל בעיה בכליות
והם לא מאמינים לי כי הם חושבים שאני משקר ושם שם דם ממקור אחר
טיפשים כאלה
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine הנה הכנתי מדריך בשבילך! ![]() לפחות שנה לפני תאריך הגיוס (עדיף בצו ראשון כמובן) לך לרופא משפחה ותגיד לו שיש לך התקפי מגרנות 3 פעמים בשבוע הוא יפנה אותך לרופא מומחה, לו תגיד את אותו הדבר..שלח את המסמכים לצבא והנה לך פרופיל 64 רפואי עם פטור 7 שעות שינה. שמעתי גם שאם אתה מכניס טיפת דם בבדיקת שתן בצו ראשון זה אוטומטית מוריד את הפרופיל ל64..אבל אני לא בטוח? וכמובן אם לא מצליחים להוריד על רפואי, תמיד יש את הקוסם (הקב"ן) שיעמוד לצידך בשעות הקשות ולו תוכל לספר איזשהו סיפור על טראומה שעברה עליך בילדותך שבגללה יש לך בעיות לישון עם אנשים שאתה לא מכיר וכו' וכו'..תשתמש בדימיון! ![]() אין כמו 45 נפשי! |
| quote: |
| Originally posted by DjChook הקטע עם השתן זה שטויות צבא של בני זונות לי באמת יש דם בשתן בגלל בעיה בכליות והם לא מאמינים לי כי הם חושבים שאני משקר ושם שם דם ממקור אחר טיפשים כאלה |
הסיפור המרגש והעצוב של זיו
חחחח איזה בולשיט אם אני לא אנגן אני לא יוכל להמשיך לחיות" שטויות..

| quote: |
| Originally posted by Viber הסיפור המרגש והעצוב של זיו חחחח איזה בולשיט אם אני לא אנגן אני לא יוכל להמשיך לחיות" שטויות.. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter טוב אני חייב לציין שזה ביזבז לי כמה דקות טובות מהחיים לקרוא את החרא הזה את מי זה מעניין?! יש שיטות הרבה יותר טובות... חבר שלי ערק מהצבא ובסוף שיחררו אותו על אי התאמה לא חושב הוא גם ישב בכלא על זה... |
אנשים שמורידים פרופיל ל21 בשביל לא לעשות צבא זה גועל נפש לדעתי
גכל מי שאומר שזה גועל נפש לצאת על 21 שיחשוב קצת על זה שאם ידפקו אותו בתפקיד הכי חרא בעולם..
כמו למשל להיות מכונאי טנקים בעזה ולצאת הביתה פעם בשבועיים..
מי שאומר לי שאם הוא יקבל תפקיד כזה והוא לא יחשוב אפילו לשניה לצאת על 21,
אז באמת כל הכבוד!!!
אבל זה בלתי אפשרי!...

בקיצור תפסיקו להיות תמימים ותחשבו על זה שאלו באמת 3 שנים מהחיים שלכם..וזה הרבה מאוד זמן.. לדעתי אם בן אדם באמת מרגיש שהוא סובל בתפקיד שלו והוא מרגיש חרא אז הוא צריך לצאת על 21..
אני מסכים עם הבחור האחרון שהגיב יש אנשים שנדפקים חזק בצבא ויש כאלה שחותמים קבע עוד לפני הצבא ונדפקים עוד יותר . בדרך כלל הצבא משבץ אנשים לפי מה שמתאים לו. ותאמינו לי גם אני הייתי פטריוט ובאתי עם מוטיבציה לצבא ואחרי שאתה נכנס לצבא אתה מקבל את הבום הגדול ואז אתה משנה קצת את הגישה שלך על הצבא
אני חושב שכל אלה עם הדעות הפטריוטיות לגבי הצבא הם אלה שעוד לא נכנסו אליו
תחשבו על זה במקום לשמור על איזו גבעה מסריחה או מתנחלים שיושבים בשטח שלא שלהם אתה יכול להרוויח כסף לטייל בחו'ל או ללכת ללמוד
שלא תבינו אותי לא נכון אני בעד לתרום למדינה אבל אחרי ששמעתי סיפורים על אנשים שנתנו את הנשמה שלהם בשביל הצבא והם רק נדפקו אני קצת השתניתי
הבנתם אותי לא נכון
אני אומר שאילו שסתם יוצאים מהצבא על 21 בלי כל סיבה
כי סתם ככה לא בא להם לשרת את המדינה
זה גועל נפש
יש אנשים שבאמת נידפקו אז סבבה
אם זה אפשרות אחרונה...
מה אני יגיד לכם
אני לא אוהב את כל התופעה הזאת של הורדות פרופיל וכו
(וכן אני כן בצבא וכן דפקו אותי בחרא של תפקיד)
אבל מה לעשות, מישהו חייב לעשות את זה ובמדינה כמו שלנו הצבא מאוד חשוב להגנה על אזרחי המדינה
ועם כל הכבוד וכל הבעיות שיש לכולם, אנחנו לא הולכים בכיוון הנכון
וכל המוטיבציה של האנשים כבר לא מה שהיה פעם.. מה אני יגיד לכם המצב לא נראה כל כך טוב
| quote: |
| Originally posted by Triple-z ועם כל הכבוד וכל הבעיות שיש לכולם, אנחנו לא הולכים בכיוון הנכון וכל המוטיבציה של האנשים כבר לא מה שהיה פעם.. מה אני יגיד לכם המצב לא נראה כל כך טוב |
| quote: |
| Originally posted by cluBBer למה שיהיה לאנשים מוטיבציה ללכת לצבא במדינה הזאת דופקים אותך מכל הכיוונים , אם עשית צבא או לא עשית צבא |
| quote: |
| Originally posted by Triple-z העבודה השחורה שמה לעשות, חייבת להעשות |
אני מסכים עם טריפל זי...
אם יש כזה תפקיד אז יש סיבה לזה...
כנראה שהוא באמת נחוץ... הרי הצבא לא מחפש להשאיר בכוח אנשים ולגוון במיליון תפקידים
אם יש תפקיד מסוים זה רק בגלל שצריכים אותו...
ומישהו חייב למלא אותו למרות שהוא חרא
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.