TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך להשתחרר על 21 מהצבא


Posted by Eitan E on Aug-01-2003 13:21:

איך להשתחרר על 21 מהצבא

קודם כל אני רוצה לציין שאני לא מעודד אנשים לעשות את זה אבל בכל זזאת רציתי לפרסם את זה כי זה יכול קצת לעזור לאנשים שיודעים שהם הולכים להידפק בצבא כמו הרבה חברים שלי(תותחנים) יש לי בן דוד שהשתחרר על 21 ובמשך השנה האחרונה הוא הצליח לעבוד במגזין אטוו ולעשות כסף ועכשיו הוא נרשם ללמוד משפטים באוניברסיטה זה שאתה לא עושה צבא נותן לך"פור" על אנשים שבקבוצת גיל שלך
http://zone.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=2710&id=420768


Posted by DJ_Yuval on Aug-01-2003 13:58:

יש מדריך איך לקבל פרופיל 21 שמיועד בעיקר לעולים חדשים מרוסיה הנה האתר שיש בו את המדריך

www.target-21.tk


Posted by luckystrike on Aug-01-2003 18:18:

המממ לא חושב זה לעניין כל כך הט'רד הזה

כאילו אני לא שונא משתמטים או משהוא כזה אבל כל אחד צריך לעשות
חושבים עם עצמו מה זה אומר עליו ...


Posted by cluBBer on Aug-01-2003 18:52:

Arrow

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
יש מדריך איך לקבל פרופיל 21 שמיועד בעיקר לעולים חדשים מרוסיה הנה האתר שיש בו את המדריך

www.target-21.tk


גם בעיברית יש
http://www.target21.jeeran.com/


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-01-2003 20:15:

למה אנשים רוצים פטור מהצבא כשהם יודעים שכל החברים שלהם טוחנים אבנים כדי לשמור עליהם......

צבא זה דבר שכל אחד צריך לעשות..... להגן על האנשים שהגנו עלייך לפני ועל האנשים שיגנו עלייך אחריך.....
זה השירות המינימלי שאתה יכול לעשות בשביל המדינה שלך..... דבר שאתה פשוט חייב לעשות......

אפילו אם תהיה ג'ובניק.... גם זה שירות...... אבל אל תשתמט!!!!


Posted by Rising on Aug-01-2003 22:25:

ראסמי זה גועל נפש להשתמט...

אבל בוא נביא אותה בדוגמא...

א'... גר לו בהרצליה פיתוח.. הורים עשירים נולד עם כפית כסף בפה וחי כמו מלך כל חייו.

ב'... חי לו באופקים... ההורים שלו מובטלים... כל היום הוא טוחן את התחת כמלצר וכעובד מכולת כדי לפרנס את ההורים שלו ואותו..

עכשיו א' הוא בחור מפונק ולא בזין שלו להתגייס... ואם הוא ישתמט הוא יחשב חרא של בנאדם.

ב'.. רואה בצבא כדבר שצריך לעשות אותו אבל הוא לא מסוגל להשאיר את ההורים שלו במצב הזה..
אם הוא יחליט להשתמט ולעשות משהו עם עצמו כמו לימודים או להשקיע בעבודה אז לדעתי זה עדיף...

מממממממ
הבנתם תנקודה.


Posted by Viber on Aug-01-2003 22:48:

אין מדריך רק להוריד את הפרופיל בצבא בשביל להיות ג"ובניק? (לא שיש לי מה לדאוג עכשיו יש לי עוד איזה מאה שנה עד שאני יהיה בצבא) אולי יהיה
שלום עד אז מי יודע


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-02-2003 00:24:

quote:
Originally posted by Rising
ראסמי זה גועל נפש להשתמט...

אבל בוא נביא אותה בדוגמא...

א'... גר לו בהרצליה פיתוח.. הורים עשירים נולד עם כפית כסף בפה וחי כמו מלך כל חייו.

ב'... חי לו באופקים... ההורים שלו מובטלים... כל היום הוא טוחן את התחת כמלצר וכעובד מכולת כדי לפרנס את ההורים שלו ואותו..

עכשיו א' הוא בחור מפונק ולא בזין שלו להתגייס... ואם הוא ישתמט הוא יחשב חרא של בנאדם.

ב'.. רואה בצבא כדבר שצריך לעשות אותו אבל הוא לא מסוגל להשאיר את ההורים שלו במצב הזה..
אם הוא יחליט להשתמט ולעשות משהו עם עצמו כמו לימודים או להשקיע בעבודה אז לדעתי זה עדיף...

מממממממ
הבנתם תנקודה.


לדעתי הצבא מתחשב במצב המשפחתי..... אולי ישימו אותו בתפקיד בבסיס פתוח, או דברים כאלה, או שישחררו אותו בגלל מצבו הכלכלי.....
הצבא מתחשב בדברים האלה, צריך רק לבדוק את האפשרות לכך.......

דוגרי, אפשר לנסוע לנתיבות, לשלם 50 שקל לאיזה רבי שיתן אישור שאתה חרדי וככה אתה ישר לא מתגייס......
אבל בשביל מה?


Posted by Sm0keMachine on Aug-02-2003 12:51:

חחח אני מכיר את האתר הזה טארגט 21..יש לי חבר ששיבצו אותו כ"בודק מעברים" במשטרה צבאית..שזה התפקיד הכי מסריח בעולם עם היציאות הכי גרועות שיש לג'ובניקים..והוא פשוט עשה מה שרשום באתר הזה והיה בחוץ תוך שבוע.
באמת זה לא קשה - במיוחד אם מערבים את ההורים.

עכשיו בקשר לדבריו של HyPeRSoNiC..
שכחתי את השם שלך אחי..
אתה הבן אדם הכי תמים בעולם..
אתה צריך להבין שהצבא זה מערכת דפוקה שמתחשבת רק בצרכים שלה ולא בשלך..
להוציא ת"ש לוקח מלאאאאאאא זמן..
וגם בד"כ לא מתחשבים בך כל כך אלא אם כן זה ממממממממממש קריטי!
אני מכיר מישהו שהוא בן יחיד, אין לו אבא ואמא שלו מובטלת..הוא גר בדירה של בקושי שלושה חדרים..ונתנו לו רק ת"ש 3 שזה חמשושים עם אפטר..
ויש עוד מלאאאאאאא כאלה סיפורים......................


Posted by Sm0keMachine on Aug-02-2003 13:04:

quote:
Originally posted by Viber
אין מדריך רק להוריד את הפרופיל בצבא בשביל להיות ג"ובניק? (לא שיש לי מה לדאוג עכשיו יש לי עוד איזה מאה שנה עד שאני יהיה בצבא) אולי יהיה
שלום עד אז מי יודע


הנה הכנתי מדריך בשבילך!

לפחות שנה לפני תאריך הגיוס (עדיף בצו ראשון כמובן) לך לרופא משפחה ותגיד לו שיש לך התקפי מגרנות 3 פעמים בשבוע הוא יפנה אותך לרופא מומחה, לו תגיד את אותו הדבר..שלח את המסמכים לצבא והנה לך פרופיל 64 רפואי עם פטור 7 שעות שינה.

שמעתי גם שאם אתה מכניס טיפת דם בבדיקת שתן בצו ראשון זה אוטומטית מוריד את הפרופיל ל64..אבל אני לא בטוח?

וכמובן אם לא מצליחים להוריד על רפואי, תמיד יש את הקוסם (הקב"ן) שיעמוד לצידך בשעות הקשות ולו תוכל לספר איזשהו סיפור על טראומה שעברה עליך בילדותך שבגללה יש לך בעיות לישון עם אנשים שאתה לא מכיר וכו' וכו'..תשתמש בדימיון!
אין כמו 45 נפשי!


Posted by DjChook on Aug-02-2003 13:43:

הקטע עם השתן זה שטויות

צבא של בני זונות

לי באמת יש דם בשתן בגלל בעיה בכליות

והם לא מאמינים לי כי הם חושבים שאני משקר ושם שם דם ממקור אחר

טיפשים כאלה


Posted by Viber on Aug-02-2003 16:00:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הנה הכנתי מדריך בשבילך!

לפחות שנה לפני תאריך הגיוס (עדיף בצו ראשון כמובן) לך לרופא משפחה ותגיד לו שיש לך התקפי מגרנות 3 פעמים בשבוע הוא יפנה אותך לרופא מומחה, לו תגיד את אותו הדבר..שלח את המסמכים לצבא והנה לך פרופיל 64 רפואי עם פטור 7 שעות שינה.

שמעתי גם שאם אתה מכניס טיפת דם בבדיקת שתן בצו ראשון זה אוטומטית מוריד את הפרופיל ל64..אבל אני לא בטוח?

וכמובן אם לא מצליחים להוריד על רפואי, תמיד יש את הקוסם (הקב"ן) שיעמוד לצידך בשעות הקשות ולו תוכל לספר איזשהו סיפור על טראומה שעברה עליך בילדותך שבגללה יש לך בעיות לישון עם אנשים שאתה לא מכיר וכו' וכו'..תשתמש בדימיון!
אין כמו 45 נפשי!


חחחח חמוד זה כמו להגיד שכשאני רואה דם אני מתעלף ולכן אני לא יכול להיות בסביבת קרב או חובש באמת צריך להשתמש בדימיון
או שאם רוצים להשים אותך במודיעין תגיד שתעשה רק במחקר ובמחקר הרי ניכנסים רק אלה עם הפרוטקציות כך שזה שולל עוד כמה שטויות


Posted by Rising on Aug-02-2003 16:09:

quote:
Originally posted by DjChook
הקטע עם השתן זה שטויות

צבא של בני זונות

לי באמת יש דם בשתן בגלל בעיה בכליות

והם לא מאמינים לי כי הם חושבים שאני משקר ושם שם דם ממקור אחר

טיפשים כאלה


איך הם יכולים לקחת אותך ברצינות עם הציצי שלך?


Posted by Viber on Aug-02-2003 16:19:

הסיפור המרגש והעצוב של זיו


חחחח איזה בולשיט אם אני לא אנגן אני לא יוכל להמשיך לחיות" שטויות..


Posted by Hell_Copter on Aug-02-2003 16:51:

quote:
Originally posted by Viber
הסיפור המרגש והעצוב של זיו


חחחח איזה בולשיט אם אני לא אנגן אני לא יוכל להמשיך לחיות" שטויות..


טוב אני חייב לציין שזה ביזבז לי כמה דקות טובות מהחיים לקרוא את החרא הזה
את מי זה מעניין?!
יש שיטות הרבה יותר טובות...

חבר שלי ערק מהצבא ובסוף שיחררו אותו על אי התאמה
לא חושב הוא גם ישב בכלא על זה...


Posted by Viber on Aug-02-2003 17:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב אני חייב לציין שזה ביזבז לי כמה דקות טובות מהחיים לקרוא את החרא הזה
את מי זה מעניין?!
יש שיטות הרבה יותר טובות...

חבר שלי ערק מהצבא ובסוף שיחררו אותו על אי התאמה
לא חושב הוא גם ישב בכלא על זה...


שתים עשרה שנה קראת שטויות בבצפר למשך שעות לא ניראה לי זה הכי ביזבוז שהיה לך


Posted by Sniper on Aug-03-2003 09:03:

אנשים שמורידים פרופיל ל21 בשביל לא לעשות צבא זה גועל נפש לדעתי


Posted by Sm0keMachine on Aug-03-2003 17:29:

גכל מי שאומר שזה גועל נפש לצאת על 21 שיחשוב קצת על זה שאם ידפקו אותו בתפקיד הכי חרא בעולם..
כמו למשל להיות מכונאי טנקים בעזה ולצאת הביתה פעם בשבועיים..
מי שאומר לי שאם הוא יקבל תפקיד כזה והוא לא יחשוב אפילו לשניה לצאת על 21,
אז באמת כל הכבוד!!!
אבל זה בלתי אפשרי!...


בקיצור תפסיקו להיות תמימים ותחשבו על זה שאלו באמת 3 שנים מהחיים שלכם..וזה הרבה מאוד זמן.. לדעתי אם בן אדם באמת מרגיש שהוא סובל בתפקיד שלו והוא מרגיש חרא אז הוא צריך לצאת על 21..


Posted by Eitan E on Aug-03-2003 23:01:

אני מסכים עם הבחור האחרון שהגיב יש אנשים שנדפקים חזק בצבא ויש כאלה שחותמים קבע עוד לפני הצבא ונדפקים עוד יותר . בדרך כלל הצבא משבץ אנשים לפי מה שמתאים לו. ותאמינו לי גם אני הייתי פטריוט ובאתי עם מוטיבציה לצבא ואחרי שאתה נכנס לצבא אתה מקבל את הבום הגדול ואז אתה משנה קצת את הגישה שלך על הצבא
אני חושב שכל אלה עם הדעות הפטריוטיות לגבי הצבא הם אלה שעוד לא נכנסו אליו
תחשבו על זה במקום לשמור על איזו גבעה מסריחה או מתנחלים שיושבים בשטח שלא שלהם אתה יכול להרוויח כסף לטייל בחו'ל או ללכת ללמוד

שלא תבינו אותי לא נכון אני בעד לתרום למדינה אבל אחרי ששמעתי סיפורים על אנשים שנתנו את הנשמה שלהם בשביל הצבא והם רק נדפקו אני קצת השתניתי


Posted by Sniper on Aug-03-2003 23:31:

הבנתם אותי לא נכון
אני אומר שאילו שסתם יוצאים מהצבא על 21 בלי כל סיבה
כי סתם ככה לא בא להם לשרת את המדינה
זה גועל נפש

יש אנשים שבאמת נידפקו אז סבבה
אם זה אפשרות אחרונה...


Posted by Triple-z on Aug-04-2003 11:36:

מה אני יגיד לכם
אני לא אוהב את כל התופעה הזאת של הורדות פרופיל וכו
(וכן אני כן בצבא וכן דפקו אותי בחרא של תפקיד)

אבל מה לעשות, מישהו חייב לעשות את זה ובמדינה כמו שלנו הצבא מאוד חשוב להגנה על אזרחי המדינה

ועם כל הכבוד וכל הבעיות שיש לכולם, אנחנו לא הולכים בכיוון הנכון
וכל המוטיבציה של האנשים כבר לא מה שהיה פעם.. מה אני יגיד לכם המצב לא נראה כל כך טוב


Posted by cluBBer on Aug-04-2003 18:04:

quote:
Originally posted by Triple-z

ועם כל הכבוד וכל הבעיות שיש לכולם, אנחנו לא הולכים בכיוון הנכון
וכל המוטיבציה של האנשים כבר לא מה שהיה פעם.. מה אני יגיד לכם המצב לא נראה כל כך טוב


למה שיהיה לאנשים מוטיבציה ללכת לצבא
במדינה הזאת דופקים אותך מכל הכיוונים , אם עשית צבא או לא עשית צבא


Posted by Triple-z on Aug-04-2003 19:48:

quote:
Originally posted by cluBBer
למה שיהיה לאנשים מוטיבציה ללכת לצבא
במדינה הזאת דופקים אותך מכל הכיוונים , אם עשית צבא או לא עשית צבא


להאשים את המדינה זה הכי קל
מה לעשות אחי אנחנו לא גרים בשוויץ אלה במדינה מוקפת אויבים ובעיות מפה עד לטיחואנה
וזה שכל אחד רק ישתמט ולא יתן את החלק שלו לא עוזר במיוחד לשיפור המצב אתה יודע..
לא חוכמה לצאת מהצבא ושאחרים יעשו את העבודה השחורה שמה לעשות, חייבת להעשות


Posted by Eitan E on Aug-04-2003 21:59:

quote:
Originally posted by Triple-z
העבודה השחורה שמה לעשות, חייבת להעשות


אחי מה אני נראה לך כמו פועל סיני (עבודה שחורה) אל תשכח שאתה מבזבז בצה"ל את השנים הכי יפות של החיים והוא דופק אותך ושלא נדבר על פגועי הלם קרב שהמדינה לא משקיע בהם
למה שהצבא שלנו לא יתבסס כמו בארה"ב על אנשים עם נסיון וותק בצבא במקום להעמיד נערים בגיל 18 בסיטואציות מביכות ושאלות שהתשובה שלהם לא פשוטה?



מה שלא נדבר על מילואים שבגללם אפשר לפטר אותך בקלות מהעבודה וגם אלה שכבר הולכים למילואים הם בעלי אותם זכויות כמו אלה שלא עושים או כאלה שלא מייצרים איזושהיא תוצרת --->חרדים


מה גם למה שאני אלך לשמור על מתנחלים שעולים למדינה המון ולא משלמים מיסים והם בונים להם וילות סטייל סביון בזיל הזול מה גם שהמדינה משקיעה בשטחים המון
שבסוף השטחים האלו יהיו של הערבים
מה אני אזרח סוג ב' !


Posted by Hell_Copter on Aug-05-2003 04:38:

אני מסכים עם טריפל זי...
אם יש כזה תפקיד אז יש סיבה לזה...
כנראה שהוא באמת נחוץ... הרי הצבא לא מחפש להשאיר בכוח אנשים ולגוון במיליון תפקידים
אם יש תפקיד מסוים זה רק בגלל שצריכים אותו...
ומישהו חייב למלא אותו למרות שהוא חרא



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.