TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למיכאל (עם) הכלי הגדול מכולם!!
למיכאל (עם) הכלי הגדול מכולם!!
מזל טוב אח של אח של אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!
שיהיה לך רק גרביים בלי חורים בארון
ועוד שאר מטעמים!!!!!!!!
חולה עלייך אח שלי 
דרך אגב...
למי שלא יודע מיכאל עכשיו בקמר...
ויש לו היום יום הולדת אז אמרתי שלמה לא נעשה לו איזה הפתעה נעימה כזאת 
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני רוצה לבדוק את עניין הכלי בהזדמנות........ 
[EDIT]
למקרה שלא הבנתם, המשפט האחרון היה בצחוק........
מזזללללל טוווווובבבבבבבבבבבבבבב אחחייייייי!!!!!
מקווה שאתה נהנה בחול עכשיו
מיייייייככככככככאאאאאאלללללל
מקווה שאתה עושה חיים בטורקיש
מזל טוב !!!!!
מת עלייך אחי

מזל"ט טוב אח שלהה..
שישו ושמחו..
תזהר בדרכים שלא ידרוס אותך אלטיזחן ברוורס
MIKE
שיהיה לך 120
ושתגיע למזל טוב
!!!
mazal tov
מלך
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs תזהר בדרכים שלא ידרוס אותך אלטיזחן ברוורס |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מממממ עדיין יש אלטיזכנים?! חשבתי הם נעלמו מן העולם הזה... מוזר... הנוער של היום |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מממממ עדיין יש אלטיזכנים?! חשבתי הם נעלמו מן העולם הזה... מוזר... הנוער של היום |
מזל טוב!
אתה אחד האנשים הכי נחמדים בפורום 
וווואי תודה אנשים
חולה עליכם!!!!!!!
חגגתי את היומולדת בקמר היה אחד הימי הולדת השמחים שלי אני חושב
ושוב תודה
ממש שמחתי פתאום לראות את הטרד הזה

מצטער על האיחור של דודה שלי
אז שיהיה לך מזלללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב:]
| quote: |
| Originally posted by Flotser ושוב תודה ממש שמחתי פתאום לראות את הטרד הזה |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ידעתי שתשמח לראות אותו ![]() זה למה פתחתי אותו... מגיע לך אח שלי |
מיכאל....
סורי על האיחור ה""קטן"
מזל טוב!!!!
מזל טוב כפאאאאאארה עליך

כרגע חזרתי ממחנה של חמישה יום... מזל"ט אח"ש , מצטער על האיחו"ר

יומוליידת שמייח!!!!
סורי על האיחור אח שלו !
מזל טוב !!!!
אחד האנשים היותר טובים פה 


תעשה חיים 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.