TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למיכאל (עם) הכלי הגדול מכולם!!


Posted by Hell_Copter on Aug-01-2003 20:05:

למיכאל (עם) הכלי הגדול מכולם!!

מזל טוב אח של אח של אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!
שיהיה לך רק גרביים בלי חורים בארון
ועוד שאר מטעמים!!!!!!!!

חולה עלייך אח שלי



דרך אגב...
למי שלא יודע מיכאל עכשיו בקמר...
ויש לו היום יום הולדת אז אמרתי שלמה לא נעשה לו איזה הפתעה נעימה כזאת


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-01-2003 20:10:

מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואני רוצה לבדוק את עניין הכלי בהזדמנות........

[EDIT]

למקרה שלא הבנתם, המשפט האחרון היה בצחוק........


Posted by AnthemFreak on Aug-01-2003 21:07:

מזזללללל טוווווובבבבבבבבבבבבבבב אחחייייייי!!!!!

מקווה שאתה נהנה בחול עכשיו


Posted by Rising on Aug-01-2003 21:59:

מיייייייככככככככאאאאאאלללללל
מקווה שאתה עושה חיים בטורקיש

מזל טוב !!!!!
מת עלייך אחי


Posted by Elior on Aug-01-2003 22:01:

מזל"ט טוב אח שלהה..
שישו ושמחו..

תזהר בדרכים שלא ידרוס אותך אלטיזחן ברוורס


Posted by arik on Aug-01-2003 22:22:

MIKE

שיהיה לך 120
ושתגיע למזל טוב
!!!


Posted by DjChook on Aug-02-2003 01:25:

mazal tov
מלך


Posted by Hell_Copter on Aug-02-2003 02:23:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
תזהר בדרכים שלא ידרוס אותך אלטיזחן ברוורס


מממממ עדיין יש אלטיזכנים?!
חשבתי הם נעלמו מן העולם הזה...
מוזר... הנוער של היום


Posted by Rising on Aug-02-2003 12:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממ עדיין יש אלטיזכנים?!
חשבתי הם נעלמו מן העולם הזה...
מוזר... הנוער של היום


קיימים אבל הם בסכנת הכחדה...


Posted by Elior on Aug-02-2003 12:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממ עדיין יש אלטיזכנים?!
חשבתי הם נעלמו מן העולם הזה...
מוזר... הנוער של היום



יש..
כל יום רביעי, 8 בבוקר...


יימח שמם ארון שולחן...


Posted by Narcotic Mind on Aug-02-2003 20:08:

מזל טוב!

אתה אחד האנשים הכי נחמדים בפורום


Posted by Flotser on Aug-02-2003 21:33:

וווואי תודה אנשים
חולה עליכם!!!!!!!





חגגתי את היומולדת בקמר היה אחד הימי הולדת השמחים שלי אני חושב


ושוב תודה
ממש שמחתי פתאום לראות את הטרד הזה


Posted by Sniper on Aug-03-2003 09:07:

מצטער על האיחור של דודה שלי
אז שיהיה לך מזלללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב:]


Posted by Hell_Copter on Aug-03-2003 13:20:

quote:
Originally posted by Flotser
ושוב תודה
ממש שמחתי פתאום לראות את הטרד הזה


ידעתי שתשמח לראות אותו
זה למה פתחתי אותו...
מגיע לך אח שלי


Posted by Flotser on Aug-03-2003 15:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ידעתי שתשמח לראות אותו
זה למה פתחתי אותו...
מגיע לך אח שלי



תודה !!!!


Posted by TinkerbeL on Aug-03-2003 16:33:

מיכאל....

סורי על האיחור ה""קטן"

מזל טוב!!!!


Posted by Sm0keMachine on Aug-03-2003 17:47:

מזל טוב כפאאאאאארה עליך


Posted by oDrori on Aug-04-2003 14:48:

כרגע חזרתי ממחנה של חמישה יום... מזל"ט אח"ש , מצטער על האיחו"ר


יומוליידת שמייח!!!!


Posted by luckystrike on Aug-08-2003 19:07:

סורי על האיחור אח שלו !

מזל טוב !!!!
אחד האנשים היותר טובים פה

תעשה חיים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.